Hotel Woraburi Woraburi Convention

Hotel Woraburi Woraburi Convention

3.6Onvoldoende

Thailand, Thailand, Ayutthaya

Op vakantie geweest naar Woraburi Woraburi Convention?

3.6Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Woraburi Woraburi Convention voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

5 reviews over Hotel Woraburi Woraburi Convention

• 5pieter23-01-2014

Niet ons hotel

Hotel is gedateerd, gangen smerig en lift klein. Personeel spreekt wel engels alleen wel gebrekkig.

Gereisd met partner in januari 2014

• 3Rene31-07-2011

nooit meer

dit hotel hebben we in juli 2011 bezocht, zag er mooi uit maar bleek zwaar verwaarloosd. galerij gangen erg vies, overal sigarettenpeuken, zwembadvloer kapot, en niet schoon rondom zwembad, vieze glazen stonden nog overal, kamer met oude vloerbedekking en badkamer uit jaar nul met vieze voegen. het personeel was onvriendelijk, sprak geen woord engels en ontbijt kan je net zo goed overslaan. wij gingen om 09.30 ontbijten, maar alles wat er nog was, was koud of verdroogt. vieze tafels, totaal geen bestek, en niemand nam de moeite om met hun gasten om te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 2Petr10-04-2011

Dit Hotel zal ik nooit aanraden !

Ontvangst op 9.4.2011 - niet echt vriendelijk, personeel spreekt amper Engels. De liften, klein en vies. Op de kamer aangekomen via een vieze gangpad, de kamer gaat wel, maar de badkamer, door een lekkage ooit heel veel schade, erg verouderd. Kamer schoon redelijk, badkamer was dus echt een drama zelfs in een kamer wat ze deluxe noemen. Restaurant ziet erg ongezellig uit, het personeel doet absoluut geen moeite om er iets van te maken ! Ontbijt was een drama, vieze glazen,vieze borden, fruit en groente onder duizenden vliegen, juice d´orange erg zoet en niet lekker. Brood alleen om te rosteren.Niemand die er Engels iets kan zeggen, eigenlijk komen ze erg dom over allemaal.Als je op de site van dit hotel de foto´s gaat bekijken, zo zag het misschien 30 jaar geleden er uit....jammer genoeg is dit hotel een vergane glorie!Nooit meer.

Gereisd met partner in april 2011

• 4Anoniem15-04-2010

Never again

De kamer was niet slecht en ook wel proper. Van de rest moet je niets verwachten. Het restaurant is helemaal niet gezellig om in te zitten. Ze hangen er slingers op, verwachten ze dat dit gezellig moet zijn? Het zwembad is erg saai. De ondergrond is gewoon niet op te staan ( Ik heb er mijn voeten op verbrand). Dom idee dus om een zwarte ondergrond aan te leggen bij het zwembad. Het eten is ook niet lekker. zelfs de orange jus is niet te zuipen. Hoe krijgen ze het voor mekaar?

Gereisd met partner in april 2010

• 4FB23-06-2009

verschrikkelijk uitgeleefd hotel. Pas op !

pas op: de thaise agentschappen proberen dit hotel te verkopen met een mooie (maar oude) folder. Het hotel is compleet doorleefd, oud, achterstallig onderhoud en een echt gribus-hotel. Zat er met nog 1 andere gast ! Zegt genoeg.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Hotel Woraburi Woraburi Convention info