Hotel Iudia on the River

Hotel Iudia on the River

9.4Fenomenaal

Thailand, Thailand, Ayutthaya

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Iudia on the River voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang

8 reviews over Hotel Iudia on the River

• 9Desiree16-02-2014

Geweldige kamers

Kleinschalige accommodatie met prachtige, enorm grote kamers die allemaal in een geheel eigen stijl zijn ingericht. De eigenaar heeft de kamers met veel oog voor detail en met prachtige kunstwerken ingericht.

Het hotel ligt aan de rivier. Wij hadden een kamer met een enorm terras met uitzicht op de rivier en de aan de overkant gelegen opgraving van de oude hoofdstad van Siam.

Het personeel was gemiddeld behulpzaam. Wat ik erg aardig vond is dat we gratig leenfietsen kregen.

Je kunt er wel eten maar diner wordt geserveerd in de koffieschop. Dat hebben we maar niet geprobeerd.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Michael en Karin 23-09-2013

Geweldige locatie

Personeel heel vriendelijk en de kamers erg schoon

Gereisd met partner in september 2013

• 10Gerie15-09-2013

Mooiste hotel van de rondreis

Een prachtige rondreis door Thailand gemaakt met ons gezin van 5 personen. Heel wat hotels gezien, maar dit hotel was beslist de verrassing van de reis. We kregen twee prachtige kamers, met elkaar verbonden door een verbindingsdeur. Uitzicht op het zwembad en de rivier. Zeer grote, hoge kamers met een luxe inrichting, Het ontbijt dat wij 's ochtends kregen, was het meer dan uitstekend. Geen buffet, maar men komt vragen wat je wilt eten en dat wordt dan aan tafel geserveerd. Het personeel aan de receptie sprak niet heel erg goed Engels en er was af en toe wat spraakverwarring. Wat heel plezierig was (i.v.m. ons late vertrek aan het begin van de avond naar de volgende bestemming) dat men aanbood tegen geringe bijbetaling een van onze kamers aan te houden om ons nog op te kunnen frissen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Marc 30-08-2013

Super plek

Een heerlijke relaxte plek in de drukte van Ayathuya en nog zicht op een mooie tempel cadeau voor de scenary. Lekker kleinschalig met 8 kamers zodat het grote zwembad bijna prive is. Mooie mix tussen moderne en Thaise architectuur. Fijne ontvangst. Tip: neem een kamer aan de poolside (geld zeker waard). Courtyard is ook prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10Anton21-01-2013

Superluxe Service Residence

Iudia On the River is een zeer luxe en tot de kleinste details verzorgde kleine "Serviced Residence" met prachtige, schone stijlkamers, een ontbijtruimte annex bar en een fraaie tuin met zwembad.. Het ligt in de oude stad aan de rivier met uitzicht op voorbij varende schepen en de oude tempels aan de overkant. Een geweldige plek om de oude hoofdstad Ayutthays met veel Unesco erfgoed te gaan bekijken en daarna rustig te genieten. Alles is goed per tuktuk bereikbaar, ook de heerlijke restaurantjes aan de rivier.

Gereisd met partner in november 2012

• 9claudiaroland26-12-2011

Mooi hotel met romantische uitzicht.

Helaas zij wij net 1 maand naar de overstromingen geweest en dat was in Ayutthaya nog goed te zien. Het laat je even stil staan wat deze mensen hebben mee gemaakt. Het hotel was er weer mooi opgeknapt en wij hadden een prachtige kamer. . Wij hebben elke ochtend een uitstekend ontbijt en zijn met de Tuk Tuk naar de bezienswaardigheden gerijen. In de avond hebben wij heerlijk op ons terrasje gezeten en van de geweldige uitzicht op de tempels genoten. Wat minder was dat er in deze tijd veel bouwwerkzaamheden waren rond om het hotel en dat het zwembad niet echt uitnodigend bijlag, maar wij denken dat dit doch door de overstromingen kwam en verder waren wij zeker tevreden.

Gereisd met partner in december 2011

• 10arie en sylvia30-10-2010

paradijsje in ayutthaya

Klein hotel, waar je zo blij van wordt! Alles klopt, de mooie kamers met veel mooie voorwerpen, mooie muziek en verse bloemen, het superlieve personeel, het mooie zwembad met sprookjesachtig uitzicht op de tempels, heerlijk eten. Er is een kleine menukaart, maar wanneer je een dag van te voren laat weten dat je er wat uitgebreider wilt eten, haalt men vanalles voor je in huis, incl. een heerlijk thais desert, voor een zeer klein prijsje. Men regelt ook longtailboottochten. en we gebruikten de fietsen om naar de olifanten te gaan, op nog geen 5 min. fietsen. De ligging is ook uniek, want de meeste hotels liggen aan de andere kant van de rivier, dit paradijsje ligt echter op het eiland zelf, het centrum van Ayutthaya. Ook heel fijn dat dit hotel verbindingskamers heeft, wij hadden Van Vliet voor de kinderen, dmv een tussendeur gescheiden van Yamada, onze kamer. De Yamada kamer is echt heerlijk, omdat het als enige kamer een privé-terras heeft aan de zwembad-/tuinzijde.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Sissi04-08-2010

Een 'klein' paradijs.

Tijdens onze rondreis 2 nachten verbleven in dit kleine maar sfeervolle hotel. Prima kamers en zeer vriendelijk personeel. We werden met vers fruit ontvangen. Ligging tegenover de tempel is mooi en dit geeft vooral 's avonds een sprookjesachtig plaatje. Het personeel is zeer behulpzaam (1 meisje spreekt ook prima Engels) en het hotel heeft een eigen lijstje met betrouwbare tuktuk chauffeurs die ze voor je kunen bellen. Kleine menukaart maar het eten wat ze serveren is erg lekker. Ontbijt was net iets lekkerder dan in de andere hotels waar we verbleven en de cappuccino/koffie was de lekkerste die ik tijdens mijn hele reis gedronken heb. Gratis wifi, maar de computer van het hotel mag ook zonder betaling gebruikt worden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Hotel Iudia on the River info