Hotel Baan Thai House

Kleine hotelsWeer vandaag33°23°
Hotel Baan Thai House

Laatste review

Alhoewel de weg ernaar toe zou je het niet denken, maar vanuit het drukke, toeristische Ayutthaya (oude tempels) kom je hier terecht in een werkelijk fantastisch mooie, rustgevende (kleinschalige) accommodatie met alles erop en eraan. Geen massa, geen drukte. Een vriendelijk en enorme gastvrijheid. Je voelt je meteen thuis. Ontbijt en diner meest biologisch bereid met verse ingrediënten.

Het is een 3 sterren accommodatie maar het is zeker 4 sterren waard.

Voor ons geen minpuntjes maar misschien dat mensen liever op loopafstand van het centrum zitten, en dat is toch wel een eindje wandelen, ca 2 km over een niet altijd veilige weg.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

4 reviews over Hotel Baan Thai House in het Nederlands

Fantastisch, adembenemende mooie accommodatie

Fam. Miltenburg
23-9-2016

Het is een 3 sterren accommodatie maar het is zeker 4 sterren waard.

Heerlijk rustig

Burema
22-8-2015

Eigenlijk was alles goed: vriendelijk en behulpzaam personeel, schone ruime kamers, heerlijk eten, mooi aangelegde tuin met een fijn zwembad.

Geen minpunten. Dit was onze beste accommodatie tijdens onze reis door Thailand (10 accommodaties aangedaan).

Goed gelegen hotel !

Chiara1989
31-10-2013

Goed gelegen hotel, waar je fietsen kunt lenen om Ayutthaya te ontdekken. Schone kamers ! klein nadeel zwembad water is super warm, dus niet om af te koelen

Heerlijk Hotel!

koevermans9
7-2-2012

2 nachten verbleven, zeer goede uitval basis na een bezoek van het drukke Bangkok. Service is top (4 sterren). Voor 500 baht (12,50,-) zie je alle bezienswaardigheden in Ayutthaya (tuk tuk via het hotel te boeken). Heerlijk zwembad en zeer rustig gelegen (net buiten het centrum). Wanneer je van plan bent om naar Ayutthaya te reizen is dit het hotel bij uitstek.

We hebben een aantal aanbieders voor Baan Thai House voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baan Thai House in Ayutthaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baan Thai House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.