Pension Baan Lotus Guesthouse

Pension Info

Meer pensioninfo

5 reviews over Pension Baan Lotus Guesthouse

• 7Chantal12-03-2014

Goede plek om te verblijven

Wij hebben hier 3 nachten geslapen en waren tevreden. De kamers zijn groot, redelijk schoon met een goed bed. Wel harder dan Nederlanders gewend zijn. De kamer is spartaans ingericht, bed en iets om je handdoek op te hangen, dat is het. Maar ach, meer heb je ook niet nodig toch? Airco werkt prima en is redelijk stil. Ayuttaya is leuk, en relaxt. Zelf een brommertje of een fiets huren (niet bij Baan Lotus doen! Slecht onderhouden) en je kunt alles zien wat je wilt. Vanuit Baan Lotus worden excursies georganiseerd, en als je in korte tijd alles wilt zien is dat prima maar als je meer tijd hebt dan kun je het net zo goed in je eigen tempo doen, veel leuker. Eigenaresse is een beetje typisch, dealt inmiddels iets te lang met teveel reizigers denk ik, en heeft de leeftijd niet meer mee. Erg gericht op geld, op het onbeschofte af soms. Tuurlijk, je moet overal voor betalen, is prima, maar de manier waarop is.... Maar als je dat vergeet, een prima plek om te verblijven voor een paar dagen.

• 9huismannetjes16-01-2011

Leuk kindvriendelijk sfeervol guesthouse

We verbleven hier 1 nacht. Het is een mooi gebouw, een voormalige school. Met veel teakhout. De kinderen kregen van de eigenaresse bij aankomst gelijk een banaan. "for your baby's"zei ze. We hadden 2 kamers. Eén met een eigen badkamer en één met de badkamer op de gang. Bij de ingang van het guesthouse is een hek, dat na 20:00 dichtgaat. Iedereen krijgt een sleutel van dit hek. Bij de binnenkomst op het terrein kom je eerst door een tuin. Het guesthouse staat achter in de tuin. Achter het guesthouse ligt nog een grote vijver. We konden onze huurauto binnen het hek in de tuin parkeren. Onder het gebouw is de receptie en de plek waar je wat kan drinken en waar je kunt ontbijten. In het gebouw mag je nergens met slippers of schoenen aan lopen. Deze kan je netjes in een kast zetten. Er is wifi, maar op onze kamer was deze niet erg sterk, bij de receptie was deze voldoende. Op 5 minuten lopen van het guesthouse hebben we fietsen gehuurd voor Bt40 per stuk

Met oudere kinderen

• 8Nicole27-06-2009

Erg schoon guesthouse

Een deel van dit guesthouse is kort geleden geheel gerenoveerd dus alles ziet er (nog) supermooi uit met houten vloer. Je mag er ook niet met schoenen aan naar binnen lopen ;-) Mooie kamer, zeer schoon. Onze kamer had uitzicht op een vijver dus je wordt wakker met gefluit van vogels. Goede ligging: niet ver van het busstation en winkelstraten. De eigenaresse is heel vriendelijk.

• 8Plien H04-05-2009

schoon en sfeervol guesthouse

Baan Lotus is een schoon pension met een prettige sfeer. De kamers zijn heel erg basic maar wel met goede bedden en airco. Een aanrader is de excursie die ze aanbieden ( 4 euro p.p). Een tour van drie uur langs prachtige wats aan de buitenrand van de stad en naar de olifantenschool van de koning. Ontbijt niet inbegrepen.

• 9Helen05-02-2009

Mooi Guesthouse met geweldig service!

Baan Lotus Guesthouse is gevestigd in een groot, koloniaal huis met een klein bijgebouw. Wij hadden een grote 2 persoonskamer met grote bedden. De douche en het toilet zitten op de gang. Baan Lotus ligt een straat verwijderd van het busstation en om de hoek zitten restaurantjes etc. De Night Markt is 10 minuutjes wandelen, zeker doen! Het beste aan Baan Lotus is de vriendelijke eigenaresse, die je overal mee wil helpen. Ze verzorgt een trip in de avond om Ayutthaya by night te zien, zeker doen!

0 tips over Pension Baan Lotus Guesthouse

0 vragen over Pension Baan Lotus Guesthouse