Hotel Twinpalms Phuket

• Sauna

22 reviews over Hotel Twinpalms Phuket

• 10P.Hunter12-11-2013

Tophotel in Phuket

Wij zijn net terug van Twinpalms hotel *. Echt alles was super. Persoonlijk is vriendelijk, kamers zijn super mooi, zwembad is zeer rustgevend.

Het hotel is minder geschikt voor families met kiinderen.

Ontbijt is uitgebreid met diverse verse sapjes zoals meloensap, bananensap, ananassap.........

Liigging naar strand is ca 100 meter.

Reisafstand naar Phuket-Patong is ca 15 minuten rijden.

Kosten Tuktuk enkel ca 500 baht (12.50 euro)

Hotel Twinpalms heeft GRATIS parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 5evelien de bolster10-07-2013

dit nooit meer

een hotel meer voor doorreizigers , er is niks te doen , en ontbijt is heel weinig variatie . Hun engels laat ook te wensen over .

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Hans en Kathleen06-06-2012

Prachtig zeker terug indien Phuket!

Prachtig , heerlijk hotel, niet twijfelen om daar te boeken...idd geen vesr fruitsap maar dat is dan miss. het enige minpunt. Eten is miss. iets duurder maar is dan ook super lekker ! waar voor je geld he. Zijn in Patong eens gaan eten en was daar duurder dus. Mooi strand , verzorgde bar en keuken aan het strand. 5 sterren waard.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10eva en barry04-06-2012

DE MOOISTE VAKANTIE OOIT!

dit hotel is op en top klasse! alles wat je hartje verlangt, vind je hier! ik heb de meest fantastische, romantische, leukste, mooiste reis opzitten van m'n leven! ik weet niet of een ander land/hotel hieraan nog kan tippen.. de mensen zijn super vriendelijk, het eten is om je bord van af te likken, super mooi land, en romantisch..veiliger of brussel..en het taboe van de thaise vrouwen die mannen lastig vallen is serieus opgeblazen, ik en mn vriend liepen steeds hand in hand en ze lieten ons allemaal gerust.. ze kijken enkel naar mannen die alleen lopen.. ons hart ligt nog steeds in thailand, en we missen het enorm.. wij gaan ZEKER terug!

Gereisd met partner in mei 2012

• 9thees clerckx02-03-2011

zeer goed hotel

zal enkel de kleine min punten geven. ontbijt is zeer beperkt indien u lang blijft appelsiensap is niet vers eten in hotel prijs plus 7 procent plus nogeens 10 procent servie kost. ik kan dit best begrijpen maar in alle kleine eetgelegenheden is dit niet zo het is er zeer duur in vergelijk met andere eetgelegenheden maar wel zeer lekker

Gereisd met partner in februari 2011

• 10jansen23-08-2010

geweldig

Dit is een prima hotel. Alles wordt tot in de puntjes geregeld. De kamers zijn mooi en schoon. Het zwembad is gezellig en mooi. De loopafstand naar het strand is prima. De strandtent is ook erg gezellig. Het eten bij het hotel is duurder. Buiten het hotel in de "hoofdstraat" zijn goedkopere eetgelegenheden. OOk op het strand. De bbq avond was bij ons vol. Jammer. Zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Olivier10-09-2009

topper

Voor de 3 keer geweest, blijft gewoon superhotel, niet voor niets SLH gekregen

Gereisd met partner in september 2009

• 10n mignon06-08-2009

Supergoed hotel. Totaal ZEN-gevoel !

Wie hier niet tevreden is ,is nergens tevreden.Als je van rust en bijna totale perfectie houdt tenminste.Zou niet weten waar er minpuntjes zouden kunnen zijn.Zeker kamer met ontbijt nemen.Goede restaurants in nabije omgeving , en op het strand.(TASTE en SEAFOODRESTAURANT op het strand zijn zeker aanraders) Hotelrestauratie ook heel lekker,wel duurder in vergelijking met wat je elders krijgt buiten het hotel,wat logisch is.We waren met 4,mijn man , ik , en vrienden ; en we zijn unaniem akkoord.We hadden verwacht dat het een goed hotel ging zijn , maar het heeft onze verwachtingen absoluut overtroffen.Kamers en badkamer heel mooi ingericht.Zeker eens een autoke huren in hotel.Heel leuke moderne auto's, ongev 2250 BATH.Goed verzekerd,badhandoeken,paraplu's en flesjes water inbegrepen,voor 24 uur.Door toffe lay out op auto,overal lachende gezichten ,waar je voorbijkomt.Was heel leuk, meer dan genoeg te bezichtigen op phuket .

Gereisd met vrienden in december 2008

• 9JvD18-07-2009

Prachtig hotel

Heel mooi qua infrastructuur, zeer stijlvol, goed gelegen, heel trendy. Helaas niet goedkoop... Voor de derde maal heen geweest.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 10verboven patrick22-03-2009

exelent.

mooi....en ongeloofelijk personeel....supper vriendelijk....gelegen aan mooiste strand van phuket....2 delen rechts...duur en voor snops....lings, veel mooier en goedkoper....aan het einde een zeer goed eethuis...en mooie bar....aan het strand....aan de toog een copy van bob marley op zijn thais en de andere is JUT. een van de tofste mensen die ik ooit ontmoet heb. doe ze een goede dag en wens ze alle geluk vanwegen patrick uit belgie...ze spreken engels...maar willen graag nederlands leren... prachtige plaats phuket...zeer toffe bevolking....mooi strand....zeer goed hotel......alles wat je koopt tot 50% afbieden is aan te raden....behalve drank en eten...dat is al spotgoedkoop....opletten voor taxi's.....die kunnen prijzen vragen die niet aanvaarbaar zijn...spreek vooraf de prijs af....bezoek big boutha....en geniet van je vacantie....verboven patrick.belgie....

Gereisd met vrienden in maart 2009

1 tip over Hotel Twinpalms Phuket

• eva en barry, 04-06-2012

cobrashow zeker doen! rafting de koh phi phi island en krabi eilanden

0 vragen over Hotel Twinpalms Phuket

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking