Hotel The Surin Phuket

• Sauna

5 reviews over Hotel The Surin Phuket

• 9stefan28-07-2010

DROOMLOCATIE, UITSTEKEND HOTEL.

Zeer goed hotel. Reeds 5 keer minimum 15 dagen verbleven. Pro's: droomlocatie, mooiste strand van Phuket, rustig gelegen. Slechts 2 hotels aan baai. Buur van Amanpuri hotel. Elke kamer is een aparte cottage. Mooi ingericht, alle voorzieningen, met terras. Schitterend ontbijtbuffet, Zeer goede restaurants. Excellente service. Minpunten: standaard kamers te hoog gelegen, te veel trappen naar strand en zwembad. alle andere types van kamers zijn goed. Aan te raden: Huur van scooter tegenover het hotel. Kostprijs ongeveer 130 euro voor 14 dagen. Geeft heel veel vrijheid en je kan het ganse eiland afschuimen zonder angst voor criminaliteit. Beste restaurants: hoger niveau: Baan rim pa - The boathouse ( kata beach ) - Amanpuri hotel thai restaurant - Silk. locale, goedkopere restaurants: Baan Yah ( richting Patong ) - Pla ( surin beach), erg trendy op het strand.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10stefan30-09-2009

parel aan het meest idyllische strand van Phuket

Ideaal voor koppels, of gezinnen met heel kleine kinderen die rust zoeken. De locatie is uniek, en ligt aan het mooiste strand van Phuket. Nooit drukte op het strand of aan het zwembad. Alles straalt 'Zen' uit De service is uitstekend. Ontbijt idem. Restaurants van hoog niveau. De kamers stralen geen decadentie uit, maar zijn voorzien van alle comfort, en zijn ingerichte in locale stijl. Elke kamer is trouwens een apart gebouw met privé terras. Door de rustige locatie kan je vlakbij best een scooter huren. Prijs voor 14 d. 100 euro. Hiermee kan je het hele eiland rondtoeren. Wij hebben alle hotels in Phuket bezocht, en geloof me of ze duurder zijn of niet, The Chedi is het beste dat er is, op het naburige hotel 'Amanpuri' na, maar daar betaal je ook minstens 950 usd / nacht. 'Must' restaurants: Baan Rim Pa - Amanpuri(vlakbij) - Silk(vlakbij) - Pla(surin beach) - mom's tri the boathouse(Kata Beach) Let op: Nooit standard room boeken, wegens te veel trappen. 7e vakantie in Phuket.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8Linda beckers03-03-2008

N heel mooi klein hotel waar de service hoog in het vaandel staat de ligging is afgelegen aan een hele mooie baai waar men dan ook de beschikking heeft tot een prive stand de hotelkamers zijn kleine hutjes die verspreid liggen tussen de palmbomen optimale privacy dus, wel veel trappen omdat het op een heuvel gevestigd is..... De keuken is uitgebreid en men heeft een prachtig uitzicht tijdens het diner. T was mede door het hotel een hele mooie vakantie en omdat het taisevolk bijzonder vriendelijk en behulpzaam is.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9stef vanzonhoven01-11-2007

Wij zijn in september 2007, 3 weken in The Chedi geweest. kamer 336. , gewoonweg geweldig , het personeel is supervriendelijk , het eten is als een droom , zo lekker. het hotel mag wel gerestaureerd worden maar daar zijn ze ook systematisch mee bezig in het laagseizoen. het lgt aan een van de mooiste stranden van Thailand ( pansea beach ) wat een prive strand is voor The Chedi en The amanpuri . dus geen lawaai en vervelende situaties op het strand daar. minpunt is wel dat je in het laagseizoen voor je eigen veiligheid uit de zee moet blijven, het is er levensgevaarlijk , ik ben zelf redder , in de 3 weken tijd hebben de redders op het strand 8 mensen moeten redden . door de onderstroming en de hoge golven is het echt gevaarlijk. ( ook lijkt het misschien niet zo ) dus als U graag in de zee gaat zwemmen , niet in het laagseizoen .

Gereisd met partner in september 2007

• 10Yves21-06-2007

Dit is echt een TOP-hotel. Heel mooi gebouwd langs de heuvels, kamers bereikbaar via een trappenconstructie en paden. Speciaal zwembad trouwens. Hier kom je echt tot rust en kan je tenvolle genieten van de Thaise keuken. De ideale plek om uit te rusten na een grote rondreis.

Gereisd in juni 2007

0 tips over Hotel The Surin Phuket

0 vragen over Hotel The Surin Phuket

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenDiner, Lunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Europees-Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
      • BuitensportenGolfbanen