Hotel The Vijitt Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor The Vijitt Resort voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel The Vijitt Resort

• 2018
    9Carmen Blauw30-11-2018

Voor herhaling vatbaar.

Voor ons was het de eerste keer in Thailand en we komen zekers nog een keertje terug. We hebben geweldig genoten in het Vijitt Resort vriendelijke mensen schoon en op en top service goed eten maar niet echt goedkoop.In de periode dat wij er waren waren er voldoende strandbedjes vrij en gelukkig geen handoekken-plakkers.

• 7Joan28-04-2018

geen Phuket meer

We waren 16 dagen in resort met grote kinderen en kleinkinderen. Er waren plus punten maar helaas ook min punten.Zeker geen 5* resort. +Grote villa`s ,schoon met goede airco. +geweldige Kids Zone voor kleine kinderen +goede restaurant ( ontbijt goed met veel soorten vers fruit en eitje maken ze op 6 verschillende manieren!!) +je wordt opgehaald en weggebracht(naar de receptie als je zit beneden bij de zee) per golfkarretje die kan je bestellen via receptie -bij ontbijt moet je zelf achteraan voor koffie en tee. wachten en om vragen.restaurant met weinig tafeltjes.geen leuke bar voor lekker te zitten drinken.niet echt gezellig. - zwembad zit vol op in de zon geen schaduw ,weinig ligbedjes -geen strand en zeker kan je niet zwemmen in zee -overal moet je met taxi van hotel duur! ,buiten geen mogelijkheid voor taxi pakken - Phuket is duur, alles is veel duurder dan bv in Khao Lak of Hua Hin

Met jonge kinderen

• 10Broere05-03-2018

Aanrader!

De rust, het uitzicht, het personeel alles klopte. Een hele fijne rustige plek waarvandaan je prima dingen kan ondernemen. Tip: neem een draagzak of buggy mee. Wij reisde met een kind van 2,5 & 8 maanden. De mensen zijn supervriendelijk en lief naar kids. Ga dit beleven. Het is zo’n fijne, mooie plek!

Met jonge kinderen

• 9Nick Ernst-Treffers06-02-2018

Geweldig

Geweldig resort op en top luxe. Vriendelijk personeel en heerlijk eten!

• Oude reviews

10jan van zanten08-05-2011

ronduit extreem goed

o.i. is er niets op dit hotel aan te merken, nog in geen enkel land zoveel hartelijke gastvrijheid, service en vriendelijke bejegening meegemaakt. Service ten top. Twee voorbeelden: 1 we wilden graag op ons balkon zitten op stoelen aan een tafel. Die kregen we binnen een uur, gewoon een setje uit het restaurant ('t was laagseizoen, dus 't kon). 2. zouden om 08.30 afgehaald worden voor een excursie, de auto was er nog niet om 08.31 (!) en onmiddellijk greep de receptie in om op te bellen waar ze bleven; er zaten twee gasten te wachten. Mijn verjaardag spontaan gevierd met 2 taarten, 1 van het restaurant en 1 van de roomservice.

• 9Wynant17-06-2010

Aanrader voor een rustige vakantie*****

Prachtig en rustig gelegen hotel.Verzorgde en ruime kamers,iedere dag vers fruit. Zeer vriendelijk personeel.Eten in het hotel is lekker en ni overdreven duur voor een 5maar mist soms the finisching touch.Super groot zwembad in rechthoek, dus ni echt nodig om een pool villa te nemen en zeker ni in het laag seizoen soms zwembad voor ons alleen luxe*.Rond het hotel ni veel activiteit, maar leuk is om is naar Kata-b te gaan ni ver ervan ,meer resto's en winkeltjes. Min- p is de kuststrook ni echt om te zwemmen maar wel de enige rustige zeestrook in dit seizoen.Nai arn b is beter om te zwemmen met redders.Savoury rest is + punt - punt is de Baan dient opgefrid te worden.Groot ochtend buffet . Goed om weten is veel en goede muggenmelk mee te doen het hotel steld er ook in de kamers ter beschikking aar op bio basis.Taxi sevice in het hotel is vrij prijzig, maar buiten het hotel is er taxi aanbod genoeg.Aanrader in de omgeving is bij de Chalongpier V set restaurant westerse prijzen

• 9lenneke22-02-2010

Super mooi!

Wij zijn hier in december 2009 geweest en hebben het super naar onze zin gehad. Erg mooi resort en hele lieve vriendelijke mensen. Wij hebben voor 2 euro een scootertje gehuurd zodat we 's avonds in 10 minuutjes naar Kata Beach reden, wat erg gezellig is. Je hoeft niet perse een zwembad villa te hebben, want dat stelt niet heel veel voor in vergelijking met het zwembad van het resort. Dit is heerlijk!! Echt het ZEN gevoel.... Zo hoort het!

• 9DE BRUCKER EDDY09-02-2010

SUPER

Wij vertoefden in de the vijittt eind november en begin december 2009 en kunnen g geen enkel negatief punt aanbrengen, de villa's zijn wel op een heuvel gelegen maar er was steeds binnen de 5 minuten een elektrisch wagentje om je naar het strand, restaurant of lobby te brengen. of.Het personeel was zoals praktisch overal in thailand ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam.Enkel de spa viel tegen,maar geen nood genoeg aanbieding in de nabije omgeving.Wij werden er echt verwend, lekker en prijselijk eten. Er was ook een gratis shuttledienst naar een mooi nabijgelegen strand als je het hotel wou verlaten. Het was onze tiende maal dat wij in thailand verbleven en we keren zeker terug. Een echte aanrader!!!

• 10Veronique en Roel22-09-2009

Superdeluxe!!!!!!!!!!

Dit was echt een superdeluxe resort met alles erop en eraan....eentje om nooit meer te vergeten en zeker opnieuw naartoe te gaan. Het personeel stond er constant voor je klaar en was heel erg vriendelijk zoals alle mensen in Thailand!!! Het resort was gewoonweg adembenemend al van het moment dat je er toe komt. De villa's waren top en zeer goed verzorgd, dagelijks verse handdoeken, fruit, geurtje enz...Het ontbijt wat inbegrepen was bevate alles wat een mens zich kon indenken, zowel westers als Thais. Het avondeten a la carte was super lekker en de prijs viel heel goed mee. Het resort is heel rustig gelegen, buiten alle lawaai....je word er wakker door de fluitende vogels. Kortom, we hebben een vakantie gehad om nu nog bij weg te dromen, we zullen er zeker en vast in de toekomst nog een bezoekje brengen. Thanks Vijitt!!!!!!

0 tips over Hotel The Vijitt Resort

1 vraag over Hotel The Vijitt Resort

• José , 20-02-2017

Zwemmen in zee?

Kun je hier wel in zee zwemmen? Ik Ben een echt zee mens.

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats