Hotel Evason Phuket Resort & Six Senses Spa

Hotel Evason Phuket Resort & Six Senses Spa

8.6Fantastisch

Thailand, Phuket, Rawai

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Evason Phuket Resort & Six Senses Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

25 reviews over Hotel Evason Phuket Resort & Six Senses Spa

• 10Ellen19-03-2012

Paradijs

Een schitterend hotel om bij weg te dromen! We zijn er in 2008 voor 5 dagen verbleven en haal nu nog steeds herinneringen op aan dit prachtige hotel!

Gereisd met partner in januari 2008

• 9julie_steenacker02-10-2011

fantastisch

spijtig te moeten lezen dat het niet meer is zoals zes jaar geleden ,was toen echt de TOP

Gereisd met partner in oktober 2005

• 3kenny en sharon04-08-2011

Eerste keer, maar ook laatste keer.

Wij zijn de eerste week naar le meridien in khao lak geweest en dit was echt een prachtig hotel. Daarna aangekomen in evason en het was een grote teleurstelling, de kamers waren niet netjes en het gehele hotel is dringend aan renovatie toe. En dan nog het feit dat Evason nog een stuk duurder is. Zeker geen aanrader, het enige goede punt dat ik kan zeggen is bon eiland, daar was het leuk zwemmen. Het gehele complex ziet er leuk uit op de folder,maar in het echt is het teleurstellend.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 4martijn en lisa03-08-2011

sterk verouderd hotel

Wij verbleven een week in dit hotel en hadden hoge verwachtingen maar het zag er niet echt uit als in de folder. Het hotel is zeer verouderd en heeft een flinke opknapbeurt nodig. De family pool is volledig verkleurd van blauw naar geel en hier en daar zitten er schimmels op het hout, de nabije toiletten van het zwembad laten de wensen over.De vele trappen zijn ook niet echt een pluspunt.Het positieve is bon island waar je via longtail boot naar toe kan.Jammer om te zien dat een hotel die waarschijnlijk wel top is geweest zo wordt verloederd.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Kristof26-06-2011

Relaxen in een tropische omgeving

mooi en luxueus eco-reosrt, gebouwd aan de zuidoostkust van het eiland. Mooie infinity-pool, strand op apart privé-eiland (per boot bereikbaar). Mooie kamers in de typische stijl van de Evason-keten, uitmuntende service, lekker en uitgebreid ontbijt (zowel Europees als Aziatisch). Enige minpunt: ietwat afgelegen. Wij hebben 2 weken doorgebracht in dit resort en zouden zo terugkeren. Prijs/kwaliteit is dit hotel dik in orde!

Gereisd met partner in november 2003

• 9Klein26-09-2010

Dit is TOP

De ligging van dit hotel is top zeer mooie kamers vriendelijk personeel uitgebreid ontbijt Bon Iland heerlijk zwemmen er is zelfs een nederlandse manager .Wij hebben genoten en komen zeker weer terug .

Gereisd met partner in september 2009

• 10Mieke22-07-2010

Ideaal om te genieten en tot rust te komen

Six Senses Evason is een ideaal hotel om tot rust te komen. Alles is er mooi onderhouden, mooie tuinen, heel intieme sfeer. De kamers zijn prachtig en de service uitstekend. Enig minpuntje is dat het hotel tegen een heuvel is aangebouwd maar er rijdt een treintje van de receptie naar het restaurant.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Stijn15-02-2010

Romantiek & Rust

Een oase van rust, prachtige kamers (versierd met verse bloemen en fles bubbels voor onze honeymoon), lekker eten op buitenterras, uitmuntende service en een ongeziene vriendelijkheid, ligging is minder (weinig te doen in nabije omgeving, maar op 30 min met taxi naar Patong, daar valt genoeg te beleven :-)) Zeer rustig en mooi strand bereikbaar per longtail boot. Een minpuntje zijn misschien de vele trappen...

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Skippy24-11-2009

Geen tweede keer meer ..

Mijn eerste gedacht van dit hotel was 'WAUW', vooral de receptie vond ik super !Iedereen was ook zo vriendelijk en behulpzaam. Toch een paar minpuntjes dat ik kan opnoemen: - De toiletten aan de zwembaden waren altijd smerig en stonken. - Stenen lagen los aan het 'garden pool' en ook dat had altijd een raar geurtje. - Alles licht zeer ver uit elkaar , zo krijg je vaak plekken waar het niet onderhouden is en toch zeer verouderd lijkt!(wat het ook is) - Stoelen aan het zwembad hebben ook hun beste tijd gehad. - Het ontbijt is slecht georganiseerd, veel te kleine ruimte en als je later dan 9 uur kwam , dan had je vaak geen fruitsap,vers fruit, .. - De prijzen van het eten in het hotel zijn veel te hoog, voor wat je krijgt zeker. En ze rekenen bovenop de prijs altijd 17procent! Voor de rest een zalige 16 dagen gehad, vriendelijke mensen , lekker eten en een lekker warm klimaat !

Gereisd met partner in november 2009

• 10Marcel & Gojka26-07-2009

Geweldig resort

16 dagen hier verbleven van 06-juli / 21-juli 2009 en heeft ons enorm bevallen. Tuurlijk zijn de prijzen binnen het hotel een stuk duurder als daarbuiten, maar ach, daar heb je vakantie voor. Het eten is wel erg vers en het oogt allemaal iets chiquer. Daarbuiten heb je de lokale restaurantjes snel gevonden waar je met zijn 2en voor 10euro klaar bent, inclusief drank.Het hotel gaat inderdaad verbouwen en het zal dan ook een all-in resort worden. Ten tijde dat wij er zijn verbleven waren er niet veel toeristen, soms 1 van de zwembaden voor je alleen. Bon Island is ook lekker rustig....en je kunt er gewoon zwemmen en snorkelen, mits het geen eb is. Kortom, een aanrader en wij zullen binnen deze keten zeker nog eens een resort boeken danwel hiernaar terugkeren.

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Evason Phuket Resort & Six Senses Spa info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel