Hotel White Sand Resortel

Airport hotelWeer vandaag32°24°

We hebben een aantal aanbieders voor White Sand Resortel voor je op een rij gezet:

Laatste review

top plek!

ik,
25-10-2011

we zijn hier 10 nachten geweest in de royal suite, verwacht er niet teveel van want het is gewoon een hele grote kamer meer niet.

2 airco's en de stroom blijft het doen ook al ben je niet in de kamer.

het hotel is wel in verval maar ik geloof dat ze al bezig waren met renoveren. het ligt vlak bij het strand en de winkelstraten, bangla road is 5 min lopen. ontbijt was super. bed was echt super hard. geen last gehad van geluidsoverlast.

zwembad is op het dak!

Kenmerken
Animatie programma
Airco

1 review over Hotel White Sand Resortel in het Nederlands

top plek!

ik
25-10-2011

2 airco's en de stroom blijft het doen ook al ben je niet in de kamer.

zwembad is op het dak!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel White Sand Resortel in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel White Sand Resortel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.