Bungalow Tropicastersterster

7.8Goed

Thailand, Phuket, Patong Beach

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Tropica?

7.8Goed

Bungalow info

• Aan zee
Meer bungalow info
Tonen op kaart

11 reviews over Bungalow Tropica

• 3ik25-10-2011

oke maar nooit meer

niet schone kamers, te harde bedden (niet normaal!), lijkt echt niet op het hotel dat we hadden uitgezocht in de catalogus. was 1 grote modderpoel, veel mieren en heel erg veel muggen. ontbijt was wel oke.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8jan25-09-2008

laatste keer

Hebben dit hotel al meerdere malen geboekt. Echter voor het tweede jaar achter elkaar enorm veel last van oost-europese gasten. Veel lawaai tot diep in de nacht ca. 5 uur. Jammer genoeg gaan we nu op zoek naar ander hotel. Is een zeer goed betaalbaar hotel op een prima locatie. Maar rust is ook iets.

Gereisd met partner in september 2008

• 9jan09-02-2008

jammer dat je nu ook daar voor een gast moet betalen ( joiner fee)

Alleen gereisd in oktober 2007

• 7jos21-01-2008

Hadden kamer 35, was niet zo een proper kamer schimmel tegen de muur bij de badkamer. hoe de andere kamers zijn weet ik niet alles was volzet. ontbijt was simpel maar ala carte was goed. zwembad stelde niet veel voor maar dat stoorde ons niet wij gingen elke dag naar het strand. de ligging voor als je graag uit gaat was heel goed. volgende keer toch een ander hotek proberen.

Gereisd met partner in januari 2008

• 6Ruiter20-01-2008

Ligt perfect dichtbij het strand aan de boulevard. Kamers zijn klein, maar wel scoon, als je onevenkamers nummer heb zit je tegen een groot groen schrem aan te kijken. Balkons zijn klein, bedden keihard. Personeel is stug en zodra je iets anders, extra's wilt heb je een probleem. Dan worden ze erg onvriendelijk. Douchen op de laatste dag moet in een smerig hok met allen koud water. Alles met handdoeken is lastg, briefjes invullen inleveren bewaren vragen etc. Ontbijt was perfect

Gereisd met partner in december 2007

• 9jan18-10-2007

ligt heel dicht bij het uitgaans centrum en enkele meters van het stand en heeeel vriendelijk pesoneel. ontbijt is niet echt bijzonder maar eten van de kaart is perfect. ga in mei weer terug..

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 9jb11-10-2007

leuke en eenvoudig hotel, goede schoonmaak en vriendelijk personeel. een echte aanrader!!!!!

Gereisd met vrienden in september 2007

• 8Danielle Segers14-01-2007

Wij zijn hier met kerst en oud en nieuw 2006-2007 geweest. Het is op een super locatie gelegen! de bungalows zijn ruim en gezellig ingericht alleen de badkamer is eenvoudig maar schoon. De bedden zijn hard, maar het is waar je van houdt natuurlijk. wij vonden het super! Zeker qua prijs en kwaliteit verhouding een aanrader! We gaan zeker weer terug!

Gereisd in januari 2007

• 8roos en ron18-12-2006

zijn hier afgelopen okt-nov geweest, was gewoon heel goed,overal vlakbij, strand, winkels, bars ,restaurants. duitse eigenaar, dus veel duitsrs. personeel is vriendelijk, kortom een heel goed hotel, met ruime bungelows.en matig ontbijt, maar wel goed, je kunt er ook eten in het restaurant, en drankjes drinken op het terras, wat pal aan de boulevard ligt, als inwonende gast krijg je 10%korting op drankjes en 20% op food. een nadeel ( vind ik) je moet wel van KEIHARDE bedden houden!! Maar in april gaan we weer terug.

Gereisd in december 2006

1 tip over Bungalow Tropica

• ik, 25-10-2011

voor de shoppers onder ons: weekend market op zaterdag en zondag is erg leuk dit kan met de lokale bus heen (25 bath pp) en terug met de tuk tuk (300 bath per tuk tuk)

0 vragen over Bungalow Tropica

Bungalow info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 200 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Europees-Aziatisch, Frans, Internationaal, Italiaans, Steaks, Thais, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenSpeciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking