Hotel Tony Resort

HotelWeer vandaag31°23°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Tony Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tony Resort in het Nederlands

dit nooit meer

vdc marc, 24-4-2012

ligging hotel was goed vlak bij het centrum en jungle cylon

personeel aan de balie was heel onvriendelijk behalve in het resto die mensen deden alles om het naar je zin te maken ,

kamers waren ruim en proper toen we daar aankwamen daarna zijn ze in 14 dagen niet meer gekuist geweest geen proper lakens meer gehad het enige wat ze deden was proper handoeken leggen waar je soms nog moest achter vragen omdat je maar 1 exempl kreeg ipv 2 wel handig als je met 2 bent,en de vuilbakjes leegmaken en voor de rest niks, we hadden 1 nacht zelf bijgeboekt in het hotel omdat het vliegtuig pas om 23,59 vertrok we hebben 50 euro moeten betalen en kregen die dag geen handdoeken geen flessen water geen tv helemaal niks terwijl je toch betaald voor 1 nacht extra en als je daar iets van liet horen bekenen ze je van dat is toch normaal als je voor 1 dag bijboekt dat je dat allemaal niet krijgt punt

wij zijn nu voor de 4 keer naar patong geweest en nooit geen klagen gehad maar dit hotel echt wel nooit meer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tony Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tony Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tony Resort scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.