Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°25°
8,1

42 reviews over Hotel Seaview Patong in het Nederlands

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Shanna
15-6-2018

Ontzettend gastvrij personeel, nette verzorgde kamers, ontbijt was goed verzorgd en er was genoeg keuze. Je ligt direct aan het strand en het centrum van Phuket is op loopafstand. Het zwembad was niet groot, maar groot genoeg en met voldoende ligbedjes. Je kunt aan het zwembad eten en drinken bestellen. Ik heb hier een perfecte vakantie gehad en zou zo weer terug gaan.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima en goed hotel, goede ligging, lekker ontbijt

Niels
25-1-2018

Het hotel met 2 zwembaden ligt aan het eind van Patong Beach. Een prima locatie dichtbij cafe's, eettentjes, kraampjes waar je excursies kan boeken en op loopafstand naar een hele leuke versmarkt waar je lekker kan eten en de grote stapstraat Bangla Road. Aangezien ik als man alleen reisde moest ik bij het inchecken ook een formulier tekenen. Als ik een meisje zou meenemen kostte me dat 2000 baht. Dit was een beetje jammer en kwam niet gastvrij op mij over. De hotelkamer was van alles voorzien. 2 persoonbed, balkon met uitzicht op het strand, kluis met digitaal codeslot, TV en badkamer met douche in bad en normale wc. Kwa schoonmaken schort het wel en ontdekte ik nog wel wat haren. In de loop van de vakantie ontdekte ik zelfs dat mijn hotelkamer bedwantsen had! Heel irritant en ik had elke ochtend als ik wakker werd een nieuw jeukend bultje erbij! Het ontbijt van 06:30 tot 10:30 was erg lekker waarbij je van alles kan kiezen. Geen 4 sterrenhotel. Eerder 3, maar zeker aan te raden!

Gereisd Alleenreizend in januari 2018

Nooit meer!!

Rob
20-5-2017

Ontbijt goed.Schoonmaak van kamer met name de badkamer droevig. Zwembad smerig. Ga er niet als man alleen naar toe.Ze vragen een joiner fee voor als je iemand meeneemt van 2000 bath per dagdeel,terwijl gewoon een 2 persoonskamer geboekt was.Ik moest smiddags ff mn telefoon terugbrengen,mn dinnetje liep ff 5 min mee.Toen ik terug kwam werd er weer 2000 bath verlangt.Er valt niet te onderhandelen.Hotel policy zeggen ze.Samengevat zijn ze in mijn mening alleen op je geld uit,en hebben geen respect voor gasten,controleren achter je rug om of je niks uit de minibar hebt genomen en zijn erg argwanend.enz enz enz.Kortom voor mij nooit meer

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Een prima hotel

Ellie_
13-2-2016

Het Seaview Patong hotel is ons prima bevallen. Het ligt aan het rustigere begin van de Taweewong Road op ca. 10 minuten loopafstand van 2 supermarktjes en op ca. 15 minuten van het drukkere deel van Patong Beach met stadsbussen, restaurants, winkels en het drukkere strand.

Het hotel is breed opgezet met 4 étages en 2 flinke trappen bij de ingang; er is ook een lift. Wij maakten af en toe graag gebruik van de ruimte met de 2 gratis PC’s en bibliotheekje en de gratis strandhanddoeken. Op diverse plekken was er gratis WiFi.

Onze kamer had airco, gratis kluisje, TV, hangkast, kastje voor legspullen onder TV, een zitje met 2 stoelen en een zitje op het balkon. Verder een ruim 2 persoonsbed met stevige matrassen en kussens, nachtkastjes en een bedieningspaneel voor de verlichting. Wij sliepen ’s nachts zonder airco met de schuifdeuren open en de hordeuren dicht.

Er was een prima uitgebreid ontbijtbuffet. De rest van de dag was er tegen redelijke prijzen een ruime keuze in smakelijk maaltijden. Ook dag en nacht roomservice. De kamers werden goed schoongehouden en al het hotelpersoneel was vriendelijk en behulpzaam.

Donderdags vanaf ca. 17.30 uur wordt gif gespoten tegen muggen e.d.; dan wordt aangeraden de kamer goed gesloten houden.

Op onze laatste dag konden we voor 2000 bath tot 18.00 uur in onze kamer blijven. Bij vertrek werden onze koffers in de lobby aan de ketting gelegd tot het tijdstip van transfer naar het vliegveld.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel erg goed!

Ellen
5-10-2015

Het is een prima hotel. Bediening en personeel is over het algemeen allemaal superlief, aardig en behulpzaam. De Manager is elke dag zichtbaar aanwezig en vraagt ook regelmatig of alles goed is. Het eten is prima, ontbijt uitstekend! Drankjes en eten worden ook aan het zwembad geserveerd. Prijzen zijn prima. De kamer was ook goed en schoon. Het hotel ligt heerlijk in de luwte van de herrie van Patong, maar binnen een kwartiertje lopen sta je in Patong. Als je rust en natuur zoekt, moet je niet echt in Patong zijn, maar door de ligging van dit hotel vonden wij het goed. Je kon de rust en de herrie opzoeken! Ik zou zelf alleen niet direct met jonge kinderen naar Patong gaan. Dan kan je misschien beter naar een resort elders op Phuket. Het was voor ons de eerste keer in Thailand, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in september 2015

Goed Compleet Hotel

R&B
28-9-2014

Aan alles gedacht in de kamer > paraplu's, stradstas met badlakens, koffie- en theefaciliteiten op de kamer iedere dag netjes bijgevuld. Super lekker kingsize bed, BVN kanaal. Het ontbijt is prima en uitgebreid. Echter ben eerst ik en 3 dagen later mijn man ziek geworden van de lunch die we in het hotel genuttigd hebben. Pas dan ook op met lunch en diner in het hotel want wij hebben 2 dagen van onze vakantie moeten missen. We hebben het aangegeven bij het hotel maar kwam niet van het eten maar de Thaise temperaturen.... niet dus! Het is echt een supergoed hotel met service en we hebben het er echt enorm naar onze zin gehad. Ligging ook top niet te dichtbij Bangla Road en je wandelt zo langs het strand in 10 minuten naar het drukke gezellige gedeelte maar 's nachts heb je rust.

Gereisd Met partner in september 2014

Great hotel

H. Seerden
19-5-2014

Seaview Patong is een prima hotel. Alles wordt goed schoon gehouden, uiteraard ook de kamers. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. De service is perfect. Het eten is goed en niet duur. We hebben het Seaview Patong hotel nu voor de 3e keer geboekt en zijn nog steeds erg tevreden. We zullen dan ook zeker terugkomen.

Gereisd Met partner in Sat Apr 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel, zeker doen!!!

monica.wim
8-3-2012

seaview is een prima hotel, aan het einde van de drukke straat, dus s'nachts lekker rustig. Het ontbijt is zeer uitgebreid, je komt niets tekort. Personeel is uitermate vriendelijk, niets is teveel. Jammer dat er steeds meer Russen komen die niet zo vriendelijk tegen het personeel zijn. Seaview is een aanrader als je Phuket wilt leren kennen, wij hebben 2 weken op een scooter het eiland rondgereden, zeer de moeite waard. Overdag ondek je de mooiste plekken, en s'avonds zit je toch in de gezellige drukte en kun je lekker Thais uit eten en is er genoeg te kijken.

Gereisd Met partner in februari 2012

Mooi hotel

wij9
28-9-2011

Het is een eenvoudig en mooi hotel. Ligt aan het einde van de boulevard van Patong en is zo erg rustig gelegen. De straat over steken en je zit op het strand.

Gereisd Met partner in Mon Nov 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima resort voor prima prijs, wat hoog beoordeeld

M&M
16-9-2011

Hier geboekt naar aanleidng van goede zoover recenties. Hoewel we de meeste positieve recenties delen, hebben we wel een kleine kanttekening: Zorg dat je een reeds verbouwde kamer krijgt. Dat maakt nogal een verschil, wij hadden een nog niet gerenoveerde kamer en die doet wel gedateerd aan. De oude kamers doen klam aan. Uitzicht op zee is prachtig, strand is klein daar, maar de zwembaden van het hotel voldoen ook prima (met zeezicht). Hotel ligt aan het eind van de boulevard, wel een stukje (5 a 10 min) lopen naar hart van centrum dus, maar daardoor zit je wel rustiger. Ontbijt buffet is prima verzord en gehele personeel is erg vriendelijk. Hoewel je aan het eind van de boulevard zit kunnen de kamers aan de boulevard 's nachts wat rumoerig zijn door straatgeluiden. Vraag dus liever een kamer die wel zeezicht heeft maar niet pal aan de boulevard ligt.

Gereisd Met partner in september 2011

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seaview Patong in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seaview Patong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.