Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag34°23°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Phuket Graceland Resort & Spa voor je op een rij gezet:

130 reviews over Hotel Phuket Graceland Resort & Spa in het Nederlands

1 fijne plek

anja nichela
28-6-2016

Fijne bedden en mooie kamers vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Goed hotel

Geert
21-4-2015

In november 2014 verbleven in dit hotel.Kamers en zwembad ok. Jammer dat de whirlpools in slechte staat van onderhoud waren en niet meer werkten. Eten was ok (halfpension), maar in Phuket stad kon je evengoed eten voor een lagere prijs. Kamer met ontbijt was zeker goed geweest. Voordeel aan dit hotel, was dat het zeer dicht bij het centrum van de stad lag, en je gemakkelijk te voet eer naar toe kon. Minpunt was bij vertrek, dat het hotel de laundry bag niet terugvond op mijn kamer en die ging aanrekenen. Met zelf eens te gaan tonen waar die het ganse verblijf gelegen had en nog lag was dit opgelost. Wel bar slecht Engels sprekend personeel. Masseuses in stad spraken beter engels.

Gereisd met partner in november 2014

Goed hotel

barnhorn
18-12-2013

Het hotel heeft een goede ligging aan het strand. Het is trouwens geen bijzonder strand beetje over bevolkt en niet heel netjes.

De kamers zijn mooi en schoon balkon is heerlijk zitten. personeel zeer vriendelijk. Het zwembad is genieten genoeg ruimte heerlijk relaxed prima hotel om even bij tekomen van een drukke reis.

Gereisd met partner in februari 2007

D-reizen

Samen met mij vriend 17 dagen (15 nachten) Verbleven 13 aug t/m 29 aug.

Wij hadden de standaard kamer geboekt maar omdat we langer dan 1 week verbleven kregen we een gratis update naar een wat luxere kamer.

De kamer was groot. Een mooie badkamer met een groot raam erin wat wij zelf wel grappig vonden.

De zwembaden zijn echt prachtig. Wij gingen altijd boven op het dak zwemmen hier was plek genoeg en lekker rustig.

Wat wij vooral fijn vonden aan dit hotel was dat het net buiten al de drukte was. We hebben dus ook goed kunnen slapen en hadden geen last van herrie.

De airco werkte goed en maakte niet echt herrie.

Elke dag kreeg je gratis 2 gratis flessen drinken op je kamer. de kamer werden super goed gepoetst elke dag.

In de lobby heb je gratis internet.

Wij hebben super veel excursies gedaan en hebben veel gezien.

Omdat we lang verbelven hadden we een uitnodiging gehad. we werden verwacht in de lobby. deze stond helemaal vol met hapjes en drankjes wat we gratis mochten pakken

Gereisd met partner in augustus 2013

Geweldig!!!!!!!!!

Jan en Tineke van den Berg
6-3-2012

Hotel Graceland aan Patongbeach vonden wij helemaal geweldig. Wij hadden het geluk in de nieuwbouw een kamer te krijgen, we hadden wel een luxe kamer geboekt, de kamer was geweldig groot, mooie douche met een valdouche en wanddouche 2 ruime bedden en een prachtig balkon. Jammer genoeg was het zwembad bij de nieuwbouw nog niet klaar maar je kon al zien hoe geweldig mooi het wordt. Enige min puntje was de prijzen aan het zwembad en als je iets uit de minibar nam. Die waren echt absurd. Gelukkig zat er een supermarkt om de hoek. Het was erg schoon, elke dag schone badlakens en douchemat en om de dag schone lakens. Het was pure luxe. Grote flatscreen met één nederlandse zender nl. BNN

Gereisd met partner in februari 2012

Nooit meer

piet
8-1-2012

7 goede redenen om niet naar dit hotel te gaan zijn:

- hotel is gedateerd en moet nodig gerenoveerd worden.

- kamers zijn gehorig.

- personeel is zeer onvriendelijk.

- strand van Patong is over een drukke weg bereikbaar. Maar pas op voor de jetski: dat is pure maffia. (elke dag worden toeristen bedonderd door ze EUR 250 op zelfs meer te laten bijbetalen voor zogenaamde schade. Politie is corrupt en werkt hieraan mee (krijgen ervoor betaald).

- bewaking van Phuket Graceland werk nauw samen met de maffia. Pas op uw spullen !

- ontbijt is smakeloos en koud/lauw. Tafels van het restaurant zijn vettig en inrichting is smoezelig. Het maakt al met al een vieze indruk.

- De voorzieningen in het zwembad moeten nodig worden verbeterd; kapotte fonteinen, jacuzzi's, afgebladderd verf, ontbrekende stenen in het zwembad. Het is nodig aan renovatie toe.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Een dikke ****+

Eric
29-10-2011

Mooi hotel met vriendelijk personeel.

Mooi gelegen, dicht bij het strand en uitgaansbuurt.

Ruime kamers met ruime bedden en ligbad + douche.

ZEKER een aanrader...

Gereisd met partner in september 2011

mooi schoon hotel, perfecte ligging

bart
30-9-2011

17 dagem in dit hotel verbleven. hadden een poolview kamer, je keek zo de zee op en de kamer was versder schoon en best vwel groot. Je kon zo vanuit het bad tv kijken. Geen excursie meer dan 1000b voor betaald, lekker eten bij rambo. Aanrader is uitaard de phiphi eilanden. Mocht je wat willen weten, mail me gerust.

Gereisd met partner in januari 2011

Zeer goed hotel

Chantal
7-9-2011

Dit hotel is prima gelegen, 2 min vd strand, winkels en restaurants.

Het eten is uitstekend!!!

Ontbijt,lunch en avondeten zeer uitgebreid en goed verzorgd.

De kamers zijn schoon, maar soms was de lawaai vd buren goed te horen.

Een aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2011

Geweldig resort

steve911
1-8-2011

Onze eerste indruk was "wow"en dan zijn we toch wel wat gewend!

2 hele mooie zwembaden met een bar erin en een zwembad op de eerste verdieping.

Je steekt het straat over en je loopt zo het strand op.

De kamers zijn zeer ruim met 2 2persoonsbedden en nog een apart zitgedeelte met een bureau stoelen en een tafeltje.Redelijk ruim balkon.

Groote badkamer met alles erop en eraan,

Ligging op loopafstand van Banglaroad waar al het vertier is in phuket.Ontbijt ook erg lekker en zelfs hollandse kaas.Uit eten zijn wij steeds in phuket gaan doen want het kost er niet veel en je hebt heel erg veel keuze.Als wij weer naar phuket gaan zal het vast en zeker weer dit hotel gaan worden!!!kortom een aanrader waar je geen spijt van krijgt

Loop ook zeker weten even ons stamcafe Rock Hard in en je zult er ook een vaste gast worden

Gereisd met partner in januari 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phuket Graceland Resort & Spa in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phuket Graceland Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.