Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°26°
8,2

77 reviews over Hotel Patong Merlin in het Nederlands

Eric
27-12-2018

Mooi en verzorgd hotel met mooie kamers en mooi park rondom de 4 zwembaden Ontbijt goed stad druk maar gezellig met vele winkels Banglaroad belevenis op zich wat een gekkehuis daar ....kan mij ook niet in de vorige revieuw vinden tenslotte vooraf Nederlandse weersverwachting gekeken en geloof daar maar niks van ben er nu ook en het zal nu onweren en vele dagen regen geen druppel gezien en naar 2 dagen al flink aangebrand ...dus weeronline schaam je gr vanuit fantastisch Phuket phi phi eiland 👍

Gereisd met partner in december 2018

Ons zie je er niet meer

Kaatje
10-3-2018

Ontbijt en kamers prima personeel onvriendelijk gratis WiFi werkt niet altijd optimaal drankjes en eten duur omdat ze 10% service en 7%tax rekenen dat komt er nog bij wat ik vreemd vind want je betaald al genoeg in dit hotel bij veel restaurants rekenen ze dit ook nog bovenop je rekening maar bij veel restaurants weer niet en die zeggen ook dat het eigenlijk niet gebruikelijk is de ligging is prima je zit midden in de stad voor gelijk in de winkelstraat met veel restaurants en winkeltjes achter aan het strand (wel eerst de weg oversteken) maar was geen mooi gedeelte beter iets verder op lopen Het was ook erg druk omdat we er precies zaten met het chinees nieuwjaar dat was jammer want wat zijn dat rare mensen eten heel vies en maken veel troep in het restaurant dat zelfs de bediening niet wist hoe ze de tafels weer opgeruimd en schoon moesten maken dat was erg jammer

Gereisd met vrienden in februari 2018

prachtige vakantie

W. de Vries
25-6-2016

prima eten in alle bij behorende restaurants. hier kon je een heerlijke massage krijgen, kon ook wel op het strand en in andere massage salons maar daar had je niet de privecij die je wel in het hotel had. alles was heel schoon, zelfs het strand (Patong Beach). Deze werd ieder avond schoongemaakt en alle rommel werd in zakken verzameld en later opgehaald Het trottoir lag op enkel plekken veel hoger dan wij gewend zijn en is dan moeilijk om af te stappen voor minder validen

Gereisd met partner in april 2016

Heerlijk hotel!

Y.Wal
16-2-2016

Mooie ligging, aan het begin van de winkelstraat aan de voor en achter kant van het hotel kan je eruit, en loopt zo de winkelstraat in, diverse restaurantjes en winkels en massagesalons. Voor het strand moet je de weg oversteken en vonden wij niet de moeite waard vanwege de prachtige zwembaden. Personeel aan de receptie niet vriendelijk, Schoonmaaksters dan weer wel! Wij vonden dit hotel zeker de moeite waard, ook de kamers heerlijk, mooie ruime badkamer

Gereisd met partner in februari 2016

goed hotel

de Boer
27-10-2015

Perfecte ligging. Ligt aan het begin van een straat met heel veel winkeltjes, restaurants en barretjes. Kamers zijn mooi ruim. Wij hadden een kamer met bad en douche. 4 zwembaden en allemaal perfecte temperatuur! Niet te koud maar ook zeker niet te warm. Tussen de middag kun je daar heerlijk eten, tosti,s wraps, pastas, pizza's enz.. En de prijs valt best mee. Ontbijt vonden wij ietwat minder. Sapjes waren niet lekker en misten af en toe wat meer soorten brood dan alleen de plakjes brood om te roosteren en croissants. Verder wel uitgebreid met eieren, meerdere soorten beleg, amerikaans ontbijt, fruit enz.. Jammer dat er op het strand geen strandbedjes zijn. Was ook redelijk leeg op het strand..

Verder een mooi en luxe hotel!

Gereisd met partner in oktober 2015

Heel mooi en schoon hotel

Frank & Esther
20-9-2015

Onze eerste indruk was gelijk goed van het hotel.Het hotel heeft aan de voorkant een hoofdstraat met allemaal winkeltjes en barretjes.Als je aan de voorkant zit met je kamer krijg je wel wat mee van de hoofdstraat.Wij gingen de volgende dag naar de receptie en kregen een nieuwe kamer achterin op het resort.Het hotel beschikt over 3 grote zwembaden en er staan veel ligstoelen .Aan de achterzijde van het hotel bevindt zich nog een rustigere weg met winkels en barretjes.Als je de weg oversteekt sta je gelijk op het strand.De kamer werd elke dag netjes en goed schoon gemaakt.Het ontbijt is elke dag geopend van 06.00-10.30 uur.Er was van alles brood,diversen broodbeleg, rijst gerechten,diversen dranken.Was goed voor elkaar elke ochtend.Op loopafstand kan je alles goed bereiken.Bangla road straat 7-10 min lopen.Dit hotel is echt een aanrader.Het enigste minpuntje vonden wij de harde bedden.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We gingen om 12:00 uur inchecken en onze kamer was meteen beschikbaar. Dit was erg fijn. Uit eerdere recensies hadden we gelezen dat we naar de nieuwe vleugel moesten vragen. Dit hebben we gedaan en de receptionist zei dat we daar zaten. Op naar onze kamer en wat bleek... we zaten in de oude vleugel. De kamer leek wel recent gerenoveerd en die zag er prima uit. Je kleding kun je niet in de kledingkast kwijt (zo klein en onhandig). De rest van het hotel is erg vervallen. Het ziet er oud en vies uit. Zeker geen 4 sterren hotel waard. Wat erg jammer is want je betaald hier wel voor! Het personeel is zeer onvriendelijk. Je bent op vakantie en komt in een hotel en verwacht een bepaalde service. Ze zeggen je geen goedendag, zijn vaak onbeschoft en totaal niet behulpzaam!!! TENZIJ je een man alleen bent op middelbare leeftijd. Dan vliegen de vrouwen op je af. Is echt schandalig om te zien. En ook schandalig hoe je behandeld wordt.

Gereisd met partner in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer goed gelegen hotel

g.v.d.ende
27-12-2013

hotel is gewoon goed voor iedereen geschikt,voor loop je het uitgaansleven en de winkels in en aan de achterkant steek je de weg over en sta je op het strand. perfect ontbijt met heel vriendelijke bediening ,voor ieder wat wils. alle is mogelijk of te regelen,personeel staat altijd voor je klaar. kamer wordt goed schoongemaakt,bijvoorbeeld elke dag schone lakens en gratis water. normaal ben ik niet van reageren,maar ben van mening dat dit hotel het verdiend.

Gereisd met partner in november 2013

Massa hotel.

Joris en Irma.
20-4-2013

Massa hotel welke zijn persoonlijke bediening heeft verloren. Receptie lijkt altijd haast te hebben. Wifi is betaald en zeer duur terwijl bij veel andere hotels gratis is. Dit moet ook een gratis service zijn vinden we. (wel gratis wifi elders in de stad bij eettenten enz.) Ontbijt is uitgebreid en goed. Hotel heeft 4 zwembaden waarvan 2 die tot 2.50m diep gaan. Bediening bij zwembaden handelt per bestelling af. Geduld hebben dus. Joinerfee (kort bezoek op je kamer) is 800 thb! Onze Deluxe kamer had uitzicht op het kleinste zwembad welke ook nog apart gelegen ligt. Hotel ligt op loopafstand van eten en vertier. Geen veel te dure tuk-tuk taxi nodig.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volledige scheve prijs kwaliteit

R A Schnitfink
28-1-2013

Wij zijn hier geweest van 20 TM 27 januari 2013 en we vinden het onvoorstelbaar dat men zo veel vraagt voor logies ontbijt.

Er is geen animatie en je moet betalen voor Wifi en het personeel is niet vriendelijk. Ok het ontbijt is prima, maar om nou te zeggen dat de kamers bijzonder zijn echt niet. Sorry Pukhet ons zie je nooit weer, want iedereen op straat zit aan je.

Nu zitten we op Koh Samui en dat is 1000 keer beter.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Patong Merlin in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Patong Merlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.