Hotel Patong Beach

12 reviews over Hotel Patong Beach

• 2017
    9ellen03-02-2017

perfect hotel!

perfecte ligging,dicht bij het strand en het uitgangsleven. Hotelkamers zijn klein maar schoon.Er was absoluut geen geluidsoverlast van mede gasten.Groot zwembad en een rustig en uitgebreid ontbijt. Personeel erg aardig.

• Oude reviews

9Mary28-05-2014

Centraal gelegen en toch alle rust

Mooi hotel met heerlijk zwembad. Ontbijt was zeer uitgebreid. We hadden kamer met extra bed en moesten over dat bed klimmen om op balkon te komen. Kamers aan de kleine kant, badkamer daarentegen was ruim en luxe met aparte douche en wc. Ondanks centrale ligging toch rust bij het zwembad. Op loopafstand de "drukte" van Phuket! Barretjes, winkels, restaurantjes enz.

Met oudere kinderen

• 9Jennie10-11-2011

Centraal maar rustig voor goede prijs

Het hotel ligt erg gunstig. Het ligt centraal in Patong beach maar toch rustig doordat het een stuk van de weg af is. Het hotel heeft een mooi, groot en schoon zwembad. Echt helemaal niets op aan te merken. De kamers zijn van een goed formaat en de badkamer is helemaal netjes. Onze kamer was absoluut niet verouderd ofzo. Schoonmaak goed. Ontbijt hadden we niet bijgeboekt en vond ik erg duur. Buiten de deur kan je prima ontbijten voor een heel goede prijs. Voor de rest zou ik zeggen, een perfecte prijs/ kwaliteit verhouding! Check wel wanneer het regenseizoen is voor je boekt want wij hebben meer regen dan zon gezien.

Met vrienden

• 8Marc & Lucy28-02-2011

Perfecte ligging in het centrum van Patong

Onze eerste indruk bij aankomst van het hotel was ietwat rommelig maar bij het zien van onze geupdate kamers met zeezicht waren wij blij verrast vanaf de 10e verdieping (hoekkamer) hadden wij een fenomenaal uitzicht over het strand en Bangla Road. De kamers worden goed schoon gehouden en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam voldoende keuze bij het ontbijt. Hotel ligt recht tegenover het drukke strand en op loopafstand van Bangla Road als je op zoek bent naar een minder druk strand neem dan een longtailboat vanaf het strand naar bijvoorbeeld Paradise beach waar je ook een lokale duik vanaf het strand kunt maken. Je kunt voor heel weinig heerlijk Thais eten bij restaurant Sweet Thai 2e straatje links vanaf het hotel veel beter gegeten dan bij het zogenaamd beste restaurant van Phuket Baan Rim Pa bespaar je de moeite en geld zeer teleurstellend. Prima vakantie gehad goede prijs kwaliteitverhouding.

• 7han_mirjam03-02-2011

Valt tegen

Patong Beach nooit meer. 5 nachten geboekt. Het hotel heeft een disco aan de straatzijde die je goed hoort in je hotelkamer in het zijgebouw. Andere kamer gevraagd en gekregen in het hoofdgebouw, een prachtige suite zonder bijbetaling, met als tegenprestatie dat we de laatste nacht werden overgeplaatst naar een ander hotel. Maar de suite heeft een tussendeur en de buren hebben met z'n zessen 's nachts een feestje gebouwd waar zelfs de hotelbeveiliging bij moest komen. Dus nacht 2 was ook een hel. Heel Patong Beach is voor jongeren die uitgaan. Een foute keuze dus. Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Het zwembad aan de achterkant is mooi maar stinkt naar het riool. Zwembad voorkant is prima met zelfs een gedeelte wat op een strandje lijkt. Voor het uitgaan is de ligging van het hotel dus prima en de straat oversteken ben je op het strand. Er zijn mooie excursies naar de baaien en eilandjes te boeken.

• 8Ineke 20-06-2010

Goed hotel met perfecte ligging in Patong

Dit hotel is prima. De kamers zijn ruim met een half open badkamer. Wij hadden een kamer in een zijvleugel van het hotel aan het zwembad. Het balkon was niet erg groot maar 2 stoeltjes pasten er wel op. De ligging is ongeveer 50 meter van de Taweewong road die langs het strand loopt. Vanuit het hotel zit je dus zo op het strand. Je zit in de buurt van de straat met barretjes waar vooral 's avonds veel vertier is. Er zijn zeer veel winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Goede lokatie voor een heerlijke vakantie.

• 0Glenn28-04-2010

Leuk hotel met een super ligging

Dit hotel is redelijk inorde. Kamer mocht wel iets groter, ontbijt was voldoende keus, mooi groot zwembad waar je erg lekkere thaise maaltijden kan eten en een super ligging als je van strand en stappen houdt. Omdat het hotel iets van de boulevard ligt, heb je geen geluidshinder. Het enige echte nadeel was dat geen gasten mee na de kamer mochten. Meisjes niet mee is jammer, maar mijn neef die al 7 jaar op phuket woont/werkt onder politie begeleiding van de kamer te halen ging wat ver. Heb vorig jaar in Holiday inn phuket gezeten. Dit was allemaall net iets beter. Ook maakte zij geen probleem als iemand langskwam.

Met vrienden

• 8rieng196831-08-2009

Lekker hotel aan de ksut

Leuk gelegen aan de boulevard van Patong beach, heel mooi schoon zwembad. Kamers zijn netjes en vlakbij het zwembad, zo je bed uit het zwembad in. Vervelende Nederlands denken altijd stoelen aan het zwembad te kunne reserveren d.m.v. de bekende handoek. Personeel haalt deze weg ! HULDE. Kamers een beetjhe oud maar wel schoon idem voor de badkamer. Op zich een leuk complex waar je ook aardig kunt eten, geen ghoge klasse maar gewoon OK. Er zitten vele restaurantjes in de buurt en op de boulevard. In de tuin zitten veel brulkikkers en hagedissen, ze doen niets maar onder je tafeltjes toch even schrikken. Minpunt is dat een enorme fee voor een collect gesprek van 2 minuten in rekening werd gebracht, bijna 600 baht en dat is geldklopperij. Vriendelijk receptie personeel en ook de bediening was ok en in redelijk engels.

• 8jan22-11-2008

rustig hotel

fijn hotel dat rustig gelegen is in een drukke omgeving

• 8Sylvana28-12-2007

Mooi hotel, nette en schone kamers. Ruime keuze bij het ontbijt en goed eten. Vlak bij het strand en de boulevard met winkeltjes en restaurantjes. Het strand zelf was niet zo veel bijzonders en de verkopers op het strand waren erg vervelend. Personeel bij de bar van het zwembad sprak slecht engels. Het zwembad zelf was overigens wel mooi. Over het algemeen een goede keus voor een hotel in Patong Beach.

1 tip over Hotel Patong Beach

• Jennie, 10-11-2011

Neem een Thaise massage buiten het hotel. Kost bijna niets en het is de beste massage ooit!

1 vraag over Hotel Patong Beach

• Jan, 06-05-2010

Welk gebouw van het complex is het rustigste

Wij overwegen dit hotel te boeken gaan voor de 7e keer naar Thailand waarvan 3 keer Phuket maar nu willen we eens een ander hotel. Mijn vraag is in welk gebouw heb je de meeste rust dit omdat het nogal luidruchtige omgeving is.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf