Hotel Novotel Phuket Resort

Hotel Novotel Phuket Resort

8.3Fantastisch

Thailand, Phuket, Patong Beach

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Phuket Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

38 reviews over Hotel Novotel Phuket Resort

• 9bourgaux linda08-09-2014

Super

Ik ben er tot nu toe 2x geweest en heb 2 andere hotels gedaan, maar ga volgend jaar in maart terug. Service lekker eten en overal vlakbij! Eenmaal geweest: verkocht!

Alleen gereisd in oktober 2012

• 9Verstraete Sven21-11-2012

Super hotel

Het hotel ligt op een zijflank van een berg (dus veel trappen) maar er is een shuttledienst(inkom-lobby-inkom) van 7u tot 24u. het ligt ongeveer 15 min wandelen van Patong centrum,er is ook shuttle dienst in het hotel voor naar het cenrtum te gaan. Het hotel is mooi en verzorgt, kamers hebben tweepersoonsbedden met tv, kluis op de kamer,badkamer met bad en douche,toilette aanwezig in badkamer. Airco werkt perfect (is nodig). Kamers zijn verouderd maar hebben alle comfort. Sommige kamers liggen vrij ver van het zwembad en restaurant. De beste kamers zijn in blok 100-200-300.De keuken is perfect (Franse kok) alle dagen is er een ander thema bv Italiaans, BBQ, seafood, ... Men kan ook Thais of vis gaan eten in de andere twee restaurants. Ontbijt is super alles is aanwezig voor alle culturen. De bediening is goed maar hun Engels is gebrekkig en soms zeer moeilijk te begrijpen. Voor met kinderen en ouderen in dit hotel te verblijven is vrij moeilijk veel trappen naar zwembad en kamers.

Gereisd met partner in november 2012

• 9Jana12-03-2012

super gewoon

Wij waren hier 7 nachten rond eind september en eerlijk gezegd was het hotel echt super. Het ontbijt was super lekker en alles was aanwezig. Jammer genoeg is de roomservice niet aan te raden, want voor het op de kamer aankwam was het wak en lauw. Kindjes hebben aan dit hotel niet zoveel, er was een fijn zwembad, 3 zelfs. Maar animatie was er niet echt en ook de kamers liggen wat ver om te doen met kindjes. Ook voor oudere koppels, je moet voor een kamer wel ver stappen. Voor ons was dit niet zo erg want we hadden op de kamer een prachtig zee-uitzicht over patong beach. Op de kamer krijg je elke dag ijsblokjes en recht tegenover het hotel ligt een 7/11 market, dus van de minibar drink je best niet. De kamer was supermooi! Wij hadden geen bad, maar een prachtige douche die met een raam zichtbaar was in de kamer. Dit gaf de kamer een luxe-gevoel. Wel 20 min wandelen naar het centrum van patong... een tuk-tuk of taxi van het hotel is 200baht heen en 200bht terug! (na onderhandelen zelfs)

Gereisd met partner in september 2011

• 9Diana Poulisse01-08-2010

erg goed hotel op vreselijk eiland

Mijn man en ik waren hier in oktober 2007. Wij vonden het een goed hotel, maar Phuket kon ons niet bekoren. Vies, opdringerige mensen, het nachtleven stond ons niet aan, nee niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Kim05-07-2010

super

Dit is een prachtig hotel wat teven een berg is aangebouwd aan de rand van patong. Houd er rekening mee dat je heel veel trapjes moet lopen of een stijlen helling op moet. Dus als je niet goed te been bent is het geen aanrader. Anders zeker wel. Juist door de hogere ligging heb je en prachtig uitzicht. Het eten in het hotel is erg goed. Maar op loop afstand ben je in het centrum van patong waar ook veel eetgelegenheden zijn.

Gereisd met partner in maart 2007

• 10ilse16-08-2009

dit was super

ik en mijn vriend zijn hier geweest dit was echt een super hotel. kamers zijn mooi en netjes ontbijt is helemaal super. de kamer meisjes komen zelfs sávonds je bed open leggen. zwembad is mooi en het resort is gewoon echt super

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Tony en Rita, Jef en Marina21-07-2008

Een echte aanrader!

Sedert 1994 waren wij hier al voor de vierde keer en waarschijnlijk zegt dat genoeg. Net buiten de drukte maar op kleine loopafstand van de 'winkeltjes en vertier'. Wij hadden een arrangement met ontbijt en dit is ronduit geweldig, evenals de culminaire themanavonden. Hotel met drie trapsgewije zwembaden en voor de liefhebbers de nodige animatie. Verzorgde kamers, maar wie nietmeer zo goed te been is, raden wij aan om aan de balie een kamer te vragen die niet 'op de heuvel' is gelegen, ondanks er wel een golfwagentje naartoe rijdt.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8maurice en kitty03-03-2008

Net terug van 17 dagen Novotel. Prima hotel en erg vriendelijke mensen. Er rijdt een open wagentje wat je naar boven brengt, dus niets geen negatief over de treden. Het ontbijt s'morgens was iedere dag hetzelfde, weinig variatie. Excursies makkelijk te boeken langs patongboulevard scheelt aanzienlijk met hotel/hostess.

Gereisd met partner in maart 2008

• 9fam.knots08-01-2008

Erg mooi Hotel niet geschikt voor mensen met lichamelijke klachten en gezinnen met kleine kinderen daar de trappen dan een opstakel vormen. Voor mensen die van bewegen houden is dit een ideaal Hotel. Ligging heerlijk rustig maar toch alle gemakken in de direkte omgeving voorzien.Verder een mooi uitvals station om Phuket te ontdekken.Patongbeach is niet interessant.

Gereisd met familie in december 2007

• 8Eddy04-01-2008

prima hotel, vriendelijk, drankjes wel zeer duur, kamers zijn aan renovatie toe

Gereisd met partner in januari 2008

Hotel Novotel Phuket Resort info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats