Hotel Millennium Resort

Hotel Millennium Resort

8.5Fantastisch

Thailand, Phuket, Patong Beach

Op vakantie geweest naar Millennium Resort?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Millennium Resort voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang

6 reviews over Hotel Millennium Resort

• 8maria en t05-02-2010

heeft voor en naelen

de kamers van het hotel zijn perfect, is niks over te zeggen. maar weinig informatie over de ins en outs van het hotel worden aan je verteld. als je er twee weken bent kom je er langzaam wel achter, welke services het hotel heeft.Maar het zou anders moeten zijn als je een gast meeneemt op de kamer om wat te drinken moet je dit extra betalen!!!! belachelijk!

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Jolanda18-11-2009

Heerlijk hotel

Het hotel ligt 1 straat verwijderd van het strand en grenst aan een immens winkelcentrum waar je na 3 dagen nog verdwaald ! De kamers hebben heerlijke bedden , een fijne badkamer,gratisflesjes water ,thee en koffie, badjassen,en een heel uitgebreid ontbijtbuffet. De zwembaden zijn van allebei de kanten mooi ( lakeside wel groter) en de service is uitstekend ! De fitnesszaal is ook voorzien van de nieuwste apparatuur . Fijn hotel !

Gereisd met partner in november 2009

• 9Misjel25-08-2009

Prachtig luxe en supercomfortabel hotel.

Kamers zijn ruim en zijn heerlijk luxe. Algemene indruk is zeer goed. Helaas niet direct aan het strand.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10M. vd Meulen15-06-2009

Tophotel

Millenium Resort Patong is een zeer goed en modern hotel. Ontwerp is schitterend, kamers zijn fantastisch, het personeel is super. We zijn hier zeven dagen geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. Het hotel is verbonden met een groot winkelcentrum waar je alles van eten tot luxe artikelen kunt vinden. Op de vierde etage bevind zich een heel mooi en groot zwembad met ligstoelen en bar en een goede fitness ruimte. Het management van dit hotel is erg goed en het hotelpersoneel doet zijn/haar uiterste best het iedereen naar de zin te maken. Dit hotel is een sterke aanrader en ons favoriete hotel in Phuket.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9theo van der Waal 09-07-2008

Prachtig hotel met alle voorzieningen zoals fitness en spa Prachtige kamers met mooie douche ruimte.
    Ruim opgezet en wij zijn dik tevreden nadat wij heel veel hotels hebben bezichtigd in de omgeving

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Marike05-02-2008

Wij zijn 9 dagen in het net geopende resort geweest, het gebouw Lakeside. Beachside gaat deze week open. Daar is het zwembad erg klein werd ons verteld. Het is een mooi hotel met een moderne inrichting. De superiorkamer is wat standaard, als het kan neem dan poolview. Dat scheelt veel in ruimte en luxe. Het ontbijt vonden we een voldoende maar niet super. Er was bijna nooit plaats, als je buiten moet zitten zit je aan een drukke weg. Geldt ook voor zwembad, vaak geen plaats om te zitten. We hadden geen persoonlijk contact met het personeel, het is allemaal erg anoniem. Met kinderen geen aanrader, het zwembad is niet echt leuk voor kinderen en de leeftijd van de gasten is echt wel 40+. We hebben prima tijd gehad maar ik zou de volgende keer terug gaan naar Holiday inn.

Gereisd met partner in februari 2008

Hotel Millennium Resort info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen