Hotel Merlin Beach Resort

Hotel Merlin Beach Resort

8.5Fantastisch

Thailand, Phuket, Patong Beach

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.074p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang

39 reviews over Hotel Merlin Beach Resort

• 2melissa en patrick15-11-2015

nooit meer

het hotel van zeer netjes en de kamer goed schoon maar wil je van thailand genieten moet je hier niet heen er in niks in de buurt en je kan er ook niet wandelen je zit midden in de bergen dit was echt een domper voor onze vakantie

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Visser29-10-2014

Geweldig resort

Geweldig resort om te verblijven. Goed verzorgde kamers, welke dagelijks werden verschoond. Personeel is vriendelijk. Resort zit wel iets verder van het centrum Patong af, welke echter goed per taxi/tuk tuk is te bereiken (250 bath enkele reis). Ook gaat er een bus vier keer per dag gratis shuttle naar Patong. Tijdens zijn echter niet echt gunstig. Phuket (old) town ligt op ongeveer 1 uur afstand, maar is goed te bereizen met de taxi. Verder leuke tripjes te doen. Aanrader is om buiten hotel/reisorganisatie uitstapjes te boeken. Scheelde ons de helft van het geld. Leuke dingen om te doen; Een bezoek aan de eilanden (kho phi phi, james bond eiland), het bruisende uitgaansleven van Patong, een bezoek aan Weekend Market. Al met al een erg leuke vakantie. Patong zelf is aardig toeristisch..

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8Monique14-02-2012

Merlin Beach Resort in patong beach

Wij zijn hier bijna 3 weken geweest in 2007. Wat een geweldige vakantie. Het is een super mooi hotel met 3 grote zwembaden en een prive strand. Je kunt er heerlijke massages krijgen en 's avond lekker een kopje koffie drinken met live muziek. Vind je dit te rustig dan kun je met de shuttel bus naar patong centrum, dit ligt onder aan de berg en is nog geen 10 minuten met de bus. Patong heeft veel winkeltjes en een mooi strand. Je kunt ook vanuit hier heel makkelijk een dagje naar Pucket, daar het je trouwens een super show met olifanten, echt een aanrader. We hadden een hele mooie kamer, zo mega groot. Heb nog nooit zoiets mee gemaakt. Wij zaten er in april, toen waren er bijna geen ederlanders voornamelijk veel gezellig Australiers. Bij het hotel zitten restaurantjes waar je super kunt eten en het ontbijt, je kunt het niet bedenken of het staat er. Ja ik kan het een ieder aanraden en wij willen hier in de toekomst graag nog een keer naar terug.

Gereisd met partner in april 2007

• 9Eddy25-03-2010

ideaal om uit te rusten

prachtig resort, wel wat ver van patong maar om uit te rusten na een rondreis ideaal !! vriendelijk personeel, ontbijten goed, maar voor mij persoonlijk waren de buffetten 's avonds waardeloos, natuurlijk altijd tuktuk nodig wil je in Patong geen eten (wel prijzig 250 Bath per rit => neem een taxi of een busje en deel met enkele andere personen

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Marsha06-02-2009

in één woord GEWELDIG!

het hotel is echt heel erg mooi. Eind november ben ik met een vriendin van mij hier op vakantie geweest! het hotel is echt SUPER! ruime kamer met een ruime badkamer. met douche en bad. de kamer heel schoon. bij het ontbijt buffet is er veel keus en was erg lekker. de cocktails in het hotel zijn ook zeker een aanrader. bar in het zwembad is een zeer goede uitvinding. stappen kun je in patong ook heel goed. wij gingen met de taxi voor ongeveer 2 euro naar het centrum en terug met de tuktuk. je bent er zo! ik had het hier heel erg naar mijn zin! goed eten, heel erg vriendelijk personeel. alleen jammer van de rotsen in de zee bij het hotel maar daarvoor was er wel een goed zwembad. er was altijd plaats! ik heb heerlijk genoten van deze vakantie! ik verlang er zelfs alweer naar terug!

Gereisd met vrienden in november 2007

• 8D.A.van der Wijst27-08-2008

Voorherhaling vatbaar

Ligging van Resort is net buiten Patong dus lekker rustig.Mooi Resort met een heel goed en uitgebreid ontbijtbuffet.Mooie zwembaden en dicht bij een strandje,bij laag water wel veel stenen.Binnen 10 minuten met een taxi in Patong voor een paar euro.Heel net Resort en goede service.Goede en nette kamers.Fijne bedden.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Eric van Engelen28-07-2008

Prachtig hotel, wat een service!

Wij hebben met veel plezier in dit schone en comfortabele resort verbleven. Personeel was van ongekende kwaliteit. De restaurants waren goed. De hotelkamer was netjes, ruim, met heerlijke bedden, waaruit we een prachtig uitzicht over de zee hadden. We voelden ons de koning te rijk!

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Kruithoed24-03-2008

Schitterend hotel, jammer genoeg iets te ver van patong beach maar in principe goed te doen met taxi. Erg schoon en de kamers zijn erg comfortabel! Eten is goed en bediening is vriendelijk. Privéstrand stelt echter weinig voor maar je kunt je er wel heerlijk laten masseren voor omgerekend nog geen 6 euro! Absoluut aan te raden dit hotel vooral als je van rust en comfort houdt en met kinderen is dit ook een ideaal hotel!

Gereisd met familie in maart 2008

• 8Esther Dingemans16-03-2008

Net terug van een heerlijke vakantie in het Merlin Beach.

Hotel is goed, kamers zijn keurig, personeel vriendelijk. Ontbijt is prima, lunch en diner goed maar vergeleken met Patong erg duur. Patong ligt met de tuk tuk of taxi op zo'n 7 minuten afstand. Overdag betaal je 200 baht per rit, 's-avonds 300 baht. Te voet naar Patong is geen optie.

De afstand van het hotel naar Patong heeft voor en nadelen. Nadeel vind ik dat je overdag helemaal op het hotel aangewezen bent. Op het restaurantje op de heuvel aan het het strand na (waar je overigens heel lekker kunt eten), is er niets op loopafstand in de buurt. Voordeel is dat je niet constant in de drukte van Patong zit.

Ga je voor een echte strand vakantie, neem dan een ander hotel. Het strand stelt niet veel voor. Daarentegen zijn de zwembaden prachtig.

Al met al een prima hotel, maar de volgende keer zou ik een hotel kiezen wat dichter bij Patong ligt zodat je overdag wat vrijer bent (tip Amari Coral Beach).

Gereisd met partner in februari 2008

• 8A. Snijder10-03-2008

Het hotel is prima, geen overlast van het toch altijd drukke patong ,maar wel het voordeel dat je dicht bij het strand en het centrum zit. Vriendelijke mensen, nette kamers, en het eten is ook goed.

Gereisd met partner in februari 2008

Hotel Merlin Beach Resort info

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAmerikaans, Australisch, Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats