Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°25°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Phuket voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Holiday Inn Phuket in het Nederlands

Prachtig hotel

Jenny
17-5-2018

In 2010 geweest en nu weer. Wederom prima verblijf gehad. Mooi luxe kamers en netjes schoon. Genoeg ligbedjes bij het zwembad. 10 min. Lopen naar bangla road langs de boulevard, prima ligging. Veel kinderen in het gewone zwembad die regelmatig veel te luiddruchtig zijn. Hier word aan gewerkt begreep ik. Kinder zwembaden worden aantrekkelijker gemaakt.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fam. Stevens
6-3-2018

Meerdere keren in Patong beach verbleven. Heel touristisch en heel gezellig. Phuket heeft veel te bieden, voor elk wat wils.

Gereisd Met partner in maart 2018

Beste hotel in Patong

Patrick Wijnants
14-7-2012

Voordelen: Ligging, ligging en ligging Binnen rustig Uitstekend eten en hygiënisch Behulpzaam Nadeel: Prijs

Het hotel ligt perfect tussen het strand en de stad. Voor mij het beste hotel van Patong. Het bestaat uit 2 delen, de Main Wing ligt aan de strandzijde en de Busakorn aan de achterkant waar je in de stadszijde terecht komt. Zit je in de Busakorn moet je door het hotel wandelen om aan het strand te geraken. (afstand = 350 m) Persoonlijk zit ik liever in de Main Wing omwille van de nabijheid van het strand. De standaard kamers (superior room) zijn al uitstekend. De Deluxe rooms zitten vooraan aan het strand en hebben zeezicht (staan wel bomen voor), zijn de helft groter en hebben een houten vloer. Zijn spijtig genoeg een stuk duurder. Je kan een Superior boeken en bij aankomst onderhandelen over een upgrade naar Deluxe. De Busakorn heeft ook mooie ruime kamers en zijn iets rustiger. Ook het zwembad met de olifantenkoppen ligt in het Busakorngedeelte.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Te gast is hier echt te gast maar toch thuis!

marlewolters
4-6-2012

Wat een fantastisch hotel. Echt een hotel wat je van een hotel mag verwachten. Dit is vakantie in het breedste zin van het woord.

Werkelijk niets was te gek bij het personeel. Daarnaast waren de kamers fantastisch, werd uiteraard elke dag de boel verschoond en 's avonds werd je bed 'slaap' klaar gemaakt en voorzien van een mooi bloemstuk.
Het zwembad is fantastisch, het is groot, voorzien van een bubbelbad gedeelte en werd elke dag schoongemaakt. Het ontbijt was heerlijk en de keuze werkelijk waar reuze! Daarnaast heb je daar diverse restaurantjes op het "resort", wel aan de prijs, maar echt heerlijk eten. Daarnaast zit je midden in Phuket en loop je zo naar het strand (alleen de weg oversteken).

Gereisd Met partner in november 2011

Fantastische hoetel

Jenny
21-5-2011

Het was een prachtig hotel, alles heel modern en schoon. Personeel was erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend hotel

Nicky
5-10-2010

Het hotel is echt schitterend de kamers waren modern en netjes ingericht de badkamer was luxe. We hoeven alleen de straat over te steken om naar het strand te gaan, de beveiligers zorgen dat je veilig over kan steken. Centrum was tussen de 5-10 min lopen goed te doen.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

GEWELDIG!!!!

enjoylife
9-11-2009

Een super paradijs! SUPER mooie kamers (met eigen prive zwembad), erg aardig personeel, roomservice uitmuntend (restaurants ook geweldig) grandioos gelegen tegenover het strand en centrum. ECHTE AANRADER

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Wereld Resort

J.C. Riethorst en T. Verheij
8-9-2009

Holiday Inn in Phuket is een prima hotel. De ligging is perfect. Je steekt de straat over naar het strand. Hier is alles ook prima geregeld. Je hoeft geen badhanddoek mee te nemen want die kan je bij het hotel krijgen. Het ontbijt is super. Genoeg keuze. De kamers zijn superschoon. Elke dag wordt er water en een krant gebracht. Hier komen wij zeker nog een keer.

Lisanne en Martin Schrijver

Gereisd Met partner in september 2008
2007

Erg goed hotel, met vriendelijke mensen en luxe kamers

Juul
30-12-2007

Erg goed hotel, met vriendelijke mensen en luxe kamers. Ontbijt was ook erg goed. Hotel ligt lekker dichtbij het strand en op loopafstand van alles. We gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in november 2007

wij zijn in juli hier geweest

marga
25-12-2007

wij zijn in juli hier geweest. prachtige kamer maar er was geen tweepersoonsbed meer, maar het bed was zo groot dat je er makkelijk met 2 personen op kunt. het eten was heerlijk echte fruitsappen te veel om op te noemen. als je hier nog te klagen hebt weet ik t niet waar je dan naar toe moet. straat over en je bent op t strand, eten drinken alles wordt aangeboden en verkopers ook maar zijn toch niet opdringerig. achter het hotel is ook een leuke markt en een overdekt winkelcentrum maar daar is niets aan ook niet druk. je zal er geen spijt van hebben als je dit boekt. bij een paar hotels gaan kijken maar was hier erg blij mee rustig in de drukke omgeving

Gereisd Anders in december 2007

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Italiaans, Thais

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Phuket in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Phuket zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.