Hotel Holiday Inn Busakorn Village & Studio

Hotel Holiday Inn Busakorn Village & Studio

8.9Fantastisch

Thailand, Phuket, Patong Beach

Op vakantie geweest naar Holiday Inn Busakorn Village & Studio?

8.9Fantastisch

12 reviews over Hotel Holiday Inn Busakorn Village & Studio

• 9Frank06-08-2011

Zalige huwelijksreis

Fantastisch hotel, prachtig, vriendelijk personeel, enorm lekker eten, zo lang geleden maar nog vers in geheugen. Phuket zelf is voor zo'n reis absolute aanrader, prachtige natuur, zo veel uitstappen en ze smijten de seafood naar je hoofd. Voor de iets minder visachtige medemens : het zoutgehalte is hier zo hoog dat je niet moet kunnen zwemmen om te snorkelen, onderwaterleven is hier prachtig. Wel t-shirt aantrekken. Wij zijn mensen die zoveel willen zien dat we eigenlijk niets 2x doen, maar hier komen we ooit terug.

Gereisd met partner in april 1997

• 10Fam. Stevens01-06-2010

Goede keuze!!

Super hotel!! wij waren hier 2 weken in mei 2010. Het hotel was super. Wij namen een upgrade naar busakornvilla kamer. Wel veel moeten bijbetalen, mede omdat er nog 17% VAT/TAX bij komt op het eind. Al met al een zeer goed hotel. Een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9anita02-05-2010

wat een topper

wij waren er in februari met onze dochter en zoon.de eerste indruk was goed.we hadden 2 kamers geboekt naast elkaar,met uitzicht op het zwembad. de kamers hadden een verbindingsdeur,en ik moet zeggen we hebben al veel hotels gehad,maar deze kamer overtrof alles.hij was prachtig ,en van alle gemakken voorzien.de service was ook super.we hebben ook vaker een hapje gegeten tussen de middag an het zwembad ,en het was echt heerlijk.het ontbijt smorgens was ook voortreffelijk,er was echt alles,heel uitgebreid.en de ligging was uitstekend,bij het strand en terrasjes.we hebben er een super vakantie gehad,en komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 10Isa17-11-2009

Gewoonweg Perfect!!!

Bij aankomst goed ontvangen. Kamer was geweldig, werd altijd goed schoongemaakt, schone handdoeken volop. Heel erg vriendelijk personeel. Het eten was uitstekend, veel variatie uit verschillende keukens. 2 mooie zwembaden, goede spa in het hotel aanwezig. Hotel goed gelegen bij strand, mooiste strand van Phuket!!! Volgens bewoners mooiste hotel van Phuket!!! Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in augustus 2006

• 10Koen15-07-2008

Beste hotel op Patong Beach

Juist terug van een derde vakantie in dit prachtig resort in 11 maanden en dit blijft de topper op Patong Beach. Het steak house het Italiaans restaurant zijn werkelijk pareltjes om te gaan eten. Over het totaal concept maar te zwijgen gewoon perfect! Spijtig dat de Busakorn Wing gesloten zal worden volgend jaar voor renovatie werken...

Gereisd met familie in juli 2008

• 10Robert en Wilma09-01-2008

Wij zijn in oktober 2006 geweest. Kamer omgeboekt naar Bursakorn, heerlijk rustig en luxe aan het mooie zwembad. Restaurants in dit hotel zijn super. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2008

• 10Marike28-07-2006

Geweldig hotel, mooie kamers, prachtig zwembad. Voor de meerpijs beter een kamer boeken in de Busakorn wing! Het ontbijt is zeer uitgebreid. Vriendelijk personeel, eten in hotel wel prijzig. Vreselijk gegeten aan de hoofdweg aan de straatkant bij Restaurant the Orchid. Niet lekker, slechte bediening, een groot drama!

Gereisd in juli 2006

• 10@nnekeGerard03-08-2005

SUPER HOTEL, 10+ wij zijn hier in juli/augustus 2005 geweest en het was echt fantastisch, giga service vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, lekkere drankjes. Zeer grote pool met fonteinen, bubbelbaden etc. Niets is hier te veel en dat voor een betaalbare prijs. Ongeveer 7 minuten lopen van bangla road maar als je in het hotel bent waan je je in een paradijsje heerlijk rustig. Strand is op 200m afstand maar wij hebben volop gebruik gemaakt van de pool. Zijn net vandaag terug gekomen en willen zeker terug.

Gereisd in augustus 2005

• 9Yvonne30-01-2005

Super deluxe gedeelte van het Holiday Inn Hotel, de Busakorn wing, mooie zwembad met schitterende beelden , we hadden een poolvilla, dus 's morgens og 's middags even een duikje voor je eigen terrasje. Hoeft van ons niet echt meer want we gaan toch het liefs naar het strand voor de deur. Geen bad maar grote !! douche met makkelijk bank erin om relax te douchen. Top hotel, de bedden waren erg hard, we hebben een extra zacht matras gekregen om er extra op te leggen. Ontbijt super !! In thailand nemen wij NOOIT diner erbij, omdat je over al !! super en heerlijk kan eten voor weinig. Ons vakantieland bij uitstek !!

Gereisd in januari 2005

• 1buyu09-01-2005

het is heel erg rotzooi, er is geen personeel meer, en alles is heel slecht te bereiken omdat alles met de vloedgolf is meegenomen

Gereisd in januari 2005

Hotel Holiday Inn Busakorn Village & Studio info