FamiliehotelWeer vandaag32°24°
8,9

72 reviews over Hotel Duangjitt Resort in het Nederlands

Mooi hotel gelegen in een zeer groot domein,speciaal groot

walter en Anneke
29-9-2007

Mooi hotel gelegen in een zeer groot domein,speciaal prachtig groot zwembad.Mooie kamers met uitzicht op de de tuinen en het zwembad, kluisje op kamer, eten goed en voldoende, vriendelijk personeel. Als we volgend jaar terug naar Thailand zouden gaan, zullen wij zeker enkele dagen vertoeven in dit hotel.Wij waren er in maart 2007.

Gereisd Met vrienden in september 2007

in principe een geweldig hotel alleen de laaste keer was

willetje
28-9-2007

in principe een geweldig hotel alleen de laaste keer was het ontbijt waardeloos en het grote zwembad was mog steeds niet klaar

Gereisd Met partner in september 2007

Heel mooi gelegen hotel

Annemarie
20-8-2007

Heel mooi gelegen hotel. Wij zaten in de huisjes in de tuin en die waren super! Ontbijt was goed, wij zaten er in juli en toen was het even 'savonds niet veel, omdat het er te rustig was, maar er is zoveel keus buiten de deur. Patong Beach vonden wij niet geweldig met kinderen.Iets te druk en teveel van het goed

Gereisd Familie in augustus 2007

Ik ben net terug

nathalie
24-7-2007

Ik ben net terug. Heb drie weken daar gezeten. Echt een super hotel, mooi gelegen en ruim opgezet. Kamers waren goed verzorgt, niet super luxe maar alles wat je nodig had was aanwezig. Dagelijks nieuw beddengoed en schoonmaak. Het personeel super vriendelijk. Het is natuurlijk ook hoe je jezelf opstelt tegen het personeel als jij al rijke arrogante tourist daar rondloop en hun gebruikt als slaaf, dan doen ze ook niet aardig tegen je. Bij ons heeft zelf een personeelslid een postcard meegegeven ons succes te wensen met de vlucht terug. Kortom een aanrader dus.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier nog 5 dagen geweest voor strandvakantie na een Echter

Roy en Ellen
22-6-2007

Hier nog 5 dagen geweest voor strandvakantie na een rondreis. Echter het grote zwembad werd verbouwd, en het strand van Patong Beach is niet schoon. Patong dus geen aanrader. Kata Beach is veel mooier. Duangjitt Resort is enorm groot. Hebt soms het gevoel dat je de enige gast bent, je ziet weinig andere gasten. Doordat het veel regende, niet veel kunnen zwemmen. Er wordt dan ook niets anders qua actviteiten georganiseerd. Jammer. Personeel niet hartelijk, maar zakelijk. Al met al niet beter dan een budget-hotel. Hoewel het wel zo aangeschreven staat.

Gereisd Anders in Fri Jun 22 2007 17:07:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Na het lezen van al deze beoordelingen, ben ik enthousiast

Schreiner
12-6-2007

Na het lezen van al deze beoordelingen, ben ik enthousiast dit hotel gaan boeken. Viel best wel tegen. op het eerste gezicht ziet het er mooi uit, maar de kamers waren zeer matig. blijkt het namelijk zo te zijn dat bijna ALLE kamers 2 eenpersoons bedden te hebben die niet aan elkaar te schuiven zijn. ook wordt er geen andere kamer gegeven. Personeel is dan ook veruit van beleefd. Je wordt genegeerd en maken niet goed schoon. verder is de ligging prima en de zwembaden zijn top. Ontbijtbuffet heb ik wel eens beter gezien, maar voor de prijs is het redelijk.

Gereisd Met partner in april 2007

Zijn er in april 2007 14 dagen geweest

Paul
11-5-2007

Zijn er in april 2007 14 dagen geweest. Kamer oké en ruim, wel een lawaaiige airco,zwembad gigantisch groot, enorme tuin met palmen e.d. Ontbijt goed, alleen redelijk veel vliegen en geen koeling voor gerechten die dat wel nodig hebben. Dit kan dus beter. Maar verder een oase van rust in het hectische Patong Beach, dat (samen met het strand) op enkele honderden meters bereikbaar is. Vriendelijk personeel, behalve het meerendeel van het receptie. Onvriendelijk, arrogant. Deze waarneming hadden meer gasten. Als je ter plaatse (of via internet) boekt en de prijs drukt een prima locatie.

Gereisd Anders in Fri May 11 2007 11:27:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekend resort

karin
12-2-2007

uitstekend resort. Prachtig zwembad en huisjes. (hotel is minder). Prima ontbijt. ligging er centraal t.o.v de boullevard.

Gereisd Anders in Mon Feb 12 2007 15:35:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Ik vond het hotel echt super! Wij zaten in een van de op 5

Claudia
2-12-2006

Ik vond het hotel echt super! Wij zaten in een van de huisjes op het terrein. Alles was keurig schoon en de zwembaden waren echt enorm mooi. Het resort was heel mooi aangelegd met prachtige bloemen en palmbomen mét kokosnoten. Het ontbijtbuffet was prima. Wij hebben van tevoren een rondreis gedaan en hebben echt veel slechtere ontbijtbuffetten gezien. Tuurlijk gaan Nederlanders niet snel aan de spaghetti en de rijst 's ochtends maar daarnaast was er ook voldoende keuze om andere dingen te nemen. Het personeel was ook echt supervriendelijk. Wij zouden niet snel meer voor Patong kiezen omdat het zo druk en over toeristisch was maar voor wie dat wél zoekt is dit resort echt een aanrader. Op loopafstand van het strand en de boulevard (echt letterlijk 5 minuten) en anders is een taxi zo te krijgen aangezien er voor het hotel voldoende staan.

Gereisd Anders in december 2006

Voor de tweede maal bezochten wij dit resort

Ellis Schuurkes
8-11-2006

Voor de tweede maal bezochten wij dit resort.Goede ligging ten opzichte van boulevard. Mooie kamers en een prachtige tuin met een heel groot zwembad. Een echte aanrader.

Gereisd Anders in Wed Nov 08 2006 22:10:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duangjitt Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duangjitt Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.