FamiliehotelWeer vandaag32°26°

72 reviews over Hotel Duangjitt Resort in het Nederlands

Echt een top resort!!

Wendy
27-9-2008

Wij zijn vanaf 22 augutus t/m 9 september in dit prachtige resort geweest! In één woord super! Na het lezen van deze recensies ben ik gaan twijfelen of het nou wel zo'n goed resort was.. nou niks is waar!!! Wij hebben het echt heel erg naar ons zin gehad. Het resort ligt op 5 minuten van de boulevard vandaan, ideaal, lekker rustig! De mensen zijn super vriendelijk, prachtige zwembaden, mooie tuin. Wij zaten in de bungalows, heel mooi!! Ruim en best luxe ingericht. Dus als je naar Phuket gaat, zou ik zeker voor Duangjitt resort en spa gaan!

Gereisd Met partner in september 2008

geweldig

silvana
18-9-2008

vanochtend vroeg zijn we weer terug gekomen uit dit resort. 3 zwembaden, grootste was het mooist met veel planten/bomen. nette kamers, eerste paar dagen alleen koud water gehad tijdens het douchen. erg vriendelijk personeel !! ontbijt waren we al gauw zat, wij lusten niet veel en jam iedere ochtend gaat erg vervelen. wij zijn ook nog naar het james bond eiland, maya beach (film the beach) en kho phi phi geweest....ale 3 erg mooi....moet je gezien hebben. snorkelen erg mooie vissen/koraal. in de winkelstraat vonden we de pakistanen niet vriendelijk proberen je arm te pakken en je een pak/horloge te verkopen....erg irritant!! thaise mensen erg vriendelijk, dus daar kochtenb wij dan ook onze spullen. wij zaten in het regenseizoen en hadden de eerste paar dagen afentoe regen, waarvan 1 hele dag alleen maar regen, daarna een week prachtig weer gehad en geen regen meer gezien.

Gereisd Met vrienden in september 2008

TOP HOTEL

vmattheus
11-9-2008

Wij waren in April 2007 in dit hotel. Nou de mensen zijn vriendelijker dan in Nederland. Het eten was ook niets mis mee. Je moest wat verder lopen ja, maar dat was geen half uur hoor. Zou zeker deze de volgende keer weer gaan boeken. Ook goed voor de kinderen.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Suppperrr!!

Cindy, Jason, Nicole, Fer, Dee & Guido
21-8-2008

We zijn met zn 6en hier 2 weken gebleven van begin aug t/m midden aug. Prima vermaakt hier! Mooi zwembad, aardig personeel, hele mooie resort! Zeker een aanrader. Genoeg keuze voor het ontbijt, van pannekoeken tot rijst. Echt een aanrader! Phi phi island, james bond island, simon cabaret en toeren over het ieland zeker een aanrader! Voor jong en oud!

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Prima!

Trude
15-8-2008

Prachtig hotel, zeer groot zwembad, schone en nette kamer (huisje).

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel op goede locatie

Maurice & Janine
12-8-2008

Wij zijn hier in juni/juli geweest. Het is een groot complex en in prachtig aangelegde en goed onderhouden grote tuin. De kamers zijn netjes ingericht en schoon. Het zwembad is echt fantastisch, zo groot hebben wij hem nog nergens meegemaakt! Op nog geen 5 minuten wandelen sta je op de boulevard van Patong Beach met natuurlijk zijn vele restaurantjes en winkeltjes. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Aug 12 2008 08:00:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het hotel ligt best ver weg van The Bangla Road

kerkhove
12-5-2008

Het hotel ligt best ver weg van The Bangla Road. Je moet eerst een heel eind lopen om het park af te kunnen. Ontbijt was slecht en personeel was echt niet zo vriendelijk. De tuk-tuks die bij de ingang staan is niet handig want als het stort regent ben je al zeiknat als je je kamer verlaat en als je dan daar bent ben je al zeiknat geregent. Kijk eerst verder voordat je dit hotel boekt. Holiday Inn is beter.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij waren 7 jaar geleden ook al in dit hotel geweest, zijn

piet jansen
10-3-2008

Wij waren 7 jaar geleden ook al in dit hotel geweest, enorm uitgebreid de kamers zijn erg goed, de tuin is fantasties de spa is een aanrader, wat erg jammer was dat het ontbijt erg pover was,schoonmaken van de tafeltjes bijna niet werd gedaan, ik ben van mening dat de hygiéne bij het ontbijt niet erg hoog was, de vriendelijkheid van de mensen viel mij erg tegen, wel viel het mij op dat er in dit complex erg veel oost europeanen komen wat toch wel invloed heeft op het bedienend personeel ik kan mij ook voorstellen dat wanner je een kamer heb in de laatste nieuwbouw dus tegen de weg je van deze weg erg veel geluidsoverlast moet hebben, het verkeer gaat daar tot diep in de nacht door, en het geluid van de tuc-tuc in de nacht is niet prettig

Gereisd Met partner in maart 2008
2007

Een mooi en super hotel

jo en kitty
28-12-2007

Een mooi en super hotel.We zijn er voor de tweede keer geweest en we gaan 2008 weer er naar toe. Alleen maar lof naar het personeel.Heel vriendelijk.Heel mooi complex met mooie zwembaden.Ontbijd was in orde.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ben hier in april 2007 ongeveer 14 dagen geweest met mijn

lies
27-12-2007

Ben hier in april 2007 ongeveer 14 dagen geweest met mijn vriend. Wij hadden om een 2 persoonsbed gevraagd, maar wij kregen 2 een persoonsbedden en men was niet van plan hier iets aan te doen. Personeel vreselijk arrogant. Zwembad mooi en lokatie oke. Allen patong is niet zo denderend. Eten was lekker maar gaat vervelen. Echter zal ik hier nooit meer terug gaan. Het maakt de verwachting niet geheel waar.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duangjitt Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duangjitt Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.