FamiliehotelWeer vandaag32°24°

71 reviews over Hotel Duangjitt Resort in het Nederlands

prima resort

Fam Roefs
16-11-2009

Prima resort. Het gehele complex is netjes verzorgd. kamers, zwembad,tuin, ontbijt, alles zag er perfect uit. ligging ongeveer 500 meter van de zee in een rustige straat maar vlakbij restaurantjes en alle andere uitgaans gelegenheden. Het is wel een groot resort.

gr Fam Roefs

Gereisd Met partner in november 2009

Bijv. een echte aanrader

A.van der Heijden
29-10-2009

mooi, rustig gelegen resort in grote exotische tuin met 3 zwembaden. Moderne ruime kamer met klein balkon.Strand en levendige boulevard op korte loopafstand. Goede en vriendelijke service.Massage, spa, internet,fitnes,handdoekenservice aanwezig, uitgebreid ontbijt. Kortom een fijn hotel om aan te bevelen. Wij bezochten het al diverse malen.Helaas de laatste jaren veel (soms) luidruchtige russen aanwezig.

Gereisd Met partner in Thu Oct 29 2009 15:04:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super Hotel!

Marcelle Verheij
5-10-2009

Een aanrader! Mooie kamers,rustig gelegen hotel,dat is erg prettig,op straat is het nogal druk..Ontbijt is erg goed.. Personeel erg vriendelijk. 3 zwembaden waar van 1 grote.Atijd erg rustig. Ik zal er zo weer heen gaan!!

Gereisd Met partner in oktober 2009

D-reizen

Niet slecht maar er is beter

de vries
19-8-2009

Geen slecht resort, maar er zijn betere. Drie mooie zwembaden met genoeg stoelen en lekker warm water. We hadden de goedkoopste kamer ongeveer 50 dollar per nacht. De kamer zag er oud uit en bedden waren hard. Kwaliteit van het ontbijt van matig wel veel keus maar niet heel smaakvol. Waren ook veel tours die veel lawaai maakten bij het zwembad. Was erg storend. We zaten ook in Khao lak in ramada resort ook 50 dollar was veel beter. Hebben hier ook een keer in mercure patong gezeten veel beter.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 19 2009 18:59:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie !!!

gorrissen
17-8-2009

Echt een aanrader, zeer rustig en relax hotel met alle voorzieningen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

Super Hotel

Kim
16-6-2009

Wij gaan binnenkort voor de derde keer naar dit hotel. Geweldig. Ben erg benieuwd naar het nieuwe wellness centre. Ontbijt was het eerste jaar super. De tweede keer iets minder maar nog altijd goed. Ik verheug me er nu al weer op om naar het Duangjitt te gaan. O ja en natuurlijk ook om de nieuwe bungalows te zien....

Gereisd Anders in Tue Jun 16 2009 15:55:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima

Nel
10-2-2009

hotel ligt heel rustig in een grote, mooi aangelegde tuin met 3 zwembaden.Ontbijt was goed,voldoende keus: aziatisch, amerikaans en europees.Vriendelijk personeel. Kamers ruim en netjes en werden zeer schoon gehouden. grote bedden, mooi modern sanitair.Echt een aanrader, als je het drukke toeristische Pathong even zat bent vindt je alle rust en komfort binnen het hotel.

Gereisd Met partner in februari 2009

aanrader

gerard verroen
25-1-2009

Door het enorme zwembad en de ruime beschikbaarheid van ligstoelen (en heerlijke massage faciliteiten) hebben we geen gebruik gemaakt van het strand. Wil je dat wel, dan is het strand op een paar honder meter afstand. Enige nadeel zijn de muggen> dus goede muggenolie meenemen.

Gereisd Met partner in januari 2009
2008

"Een topper"

Erminio & Ellen
3-10-2008

Een TOP resort,welk duidelijk in de lift zit voorwat betreft servise en klantvriedelijkheid,geen negatieve reacties.........EEN AANRADER !

Gereisd Met partner in oktober 2008

Echt een top resort!!

Wendy
27-9-2008

Wij zijn vanaf 22 augutus t/m 9 september in dit prachtige resort geweest! In één woord super! Na het lezen van deze recensies ben ik gaan twijfelen of het nou wel zo'n goed resort was.. nou niks is waar!!! Wij hebben het echt heel erg naar ons zin gehad. Het resort ligt op 5 minuten van de boulevard vandaan, ideaal, lekker rustig! De mensen zijn super vriendelijk, prachtige zwembaden, mooie tuin. Wij zaten in de bungalows, heel mooi!! Ruim en best luxe ingericht. Dus als je naar Phuket gaat, zou ik zeker voor Duangjitt resort en spa gaan!

Gereisd Met partner in september 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duangjitt Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duangjitt Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.