FamiliehotelWeer vandaag31°23°
8,6

70 reviews over Hotel Duangjitt Resort in het Nederlands

Mooi hotel en waardig voor de ***

Shirley
6-1-2011

De kamers van dit hotel zijn heel mooi, vind het heel leuk ingericht, wij hadden ook een leuk balkonnetje erbij. Helaas waren de bedden niet comfortabel, erg hard en dat heeft wel voor weinig nachtsrust gezorgd. Ik heb geen aanmerkingen behalve dat het ontbijt niet echt lekker was. Er was niet veel keus maar voor een * is het prima. Groot nadeel was dat wij met nog een stel waren en zij hadden veel overlast van de Russen in de kamer ernaast (die gaven grote feestjes in de kamer), bij navraag bleek het hotel hier niks aan te kunnen doen. Vond het jammer dat zij geen oplossing hebben geboden.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 18 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en goed hotel

Ingrid
14-9-2010

Hotel Duangjitt is een goed hotel, verzorgde tuin en een schitterend zwembad.Het enige nadeel is de afstand in het park tov de boulevard. Je bent wbij wijze van spreken al moe voordat je het park uitbent. Maar we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

D. Rinsma
26-8-2010

Fantastisch hotel.Rustige omgeving, maar als je door de poort bent midden in het centrum.Ideaal.

Gereisd Met partner in Wed Mar 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Neckermann

Geweldige keus voor een vakantie in Patong

René
23-7-2010

We zijn gedurende 14 dagen te gast geweest in dit geweldige resort. De service van het personeel is gewoon super, die mensen doen er alles voor om van je verblijf daar een geweldige tijd te maken. 3 mooie zwembaden, waarvan de grootste toch wel het populairste is, en dus ook het gezelligste. De tuinen zijn prachtig mooi, en worden elke dag netjes onderhouden. Het ontbijt is uitgebreid, voor ieder keus en heerlijke koffie. De ligging is ook super, van de rust in het resort ben je binnen 5 minuten aan de drukke boulevard, en dus ook het strand van Patong. Ik weet zeker dat een ieder die voor dit resort kiest geen spijt krijgt van zijn/haar keus.

Gereisd Met partner in juli 2010

Goed hotel met veel kamers en groot zwembad

Ineke
25-6-2010

Dit hotel heeft veel kamers en een giga groot zwembad. De kamers zijn goed en het hotel ligt in een grote tuin. Het ligt ook in een zijstraat van de boulevard. Het is dus een stukje lopen voordat je van het complex af bent, dan nog een paar honderd meter naar links en je staat op het strand. Er is een spacentrum en de service is prima. Het hotel heeft verchillende vleugels waarvan er één wat dichtbij de drukke weg ligt. Er zijn ook bungalowkamers.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

For Transit only!

Paul en Elly Stolk
24-6-2010

Na drie weken verblijf in het Peace Laguna Resort te Ao Nang bij Krabi verbleven wij hier slechts voor 1 nacht omdat wij vanuit Krabi geen vroege vlucht naar Bangkok konden boeken,vandaar een vroege vlucht van Phuket naar Bangkok moeten boeken. Dit is een typisch transithotel: een enorm aantal kamers op eindeloze galereien,deed ons denken aan een gevangenis! Hotel ligt niet aan het strand,daarvoor LINKS de poort uit. Patong is ons sowieso veel te druk en platgelopen door Jan met de pet uit vooral Australie. Patong gaat wat ons betreft Kuta op Bali achterna:een enorme vervlakking en teloorgang van de Thaise cultuur,ook gelijk weer Time Sharing verkoop door fuguren op brommers moeten meemaken,heel irritant! Wij zouden hier geen weken achterelkaar willen verblijven. Kies voor Ao Nang!

Gereisd Met partner in juni 2010

Mooi Hotel.

Rob
29-5-2010

Echt een super hotel, mooi groot zembad, mooie tuin..kamers zijn goed, en als je het hotel uitloopt zit je meteen al een beetje in de drukte.

In het hotel zelfs is het heel rustig.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

super!

fam. Cordes
30-3-2010

mooi hotel met mooie kamers heerlijk ontbijt fijne ligging, net iets van de drukte maar zeer dichtbij strand en winkels/restaurants zeker een aanrader

Gereisd Met partner in februari 1999

Goed resort

AS
15-12-2009

Net en goed verzorgd.In het restaurant valt prima te eten wel duurder dan normaal. Ontbijt is dik voor elkaar.Service is ook uitstekend.Kamers zijn netjes iedere dag schoon beddengoed en handdoeken.Klein balkon aanwezig met uitzicht op zwembad, waarvan er maar liefst 3 waren en ontzettend groot,erg mooi aangelegd inclusief een bar zodat je vanuit het water iets kon drinken en/of eten. Fitness zaaltje aanwezig gratis te gebruiken(voor de liefhebbers).Op loopafstand van de zee en centrum maar de buiten de drukte.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 02 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima resort

Fam Roefs
16-11-2009

Prima resort. Het gehele complex is netjes verzorgd. kamers, zwembad,tuin, ontbijt, alles zag er perfect uit. ligging ongeveer 500 meter van de zee in een rustige straat maar vlakbij restaurantjes en alle andere uitgaans gelegenheden. Het is wel een groot resort.

gr Fam Roefs

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duangjitt Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duangjitt Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.