Hotel Duangjitt Resort

• Sauna
Meer hotelinfo

74 reviews over Hotel Duangjitt Resort

• 8Leon03-12-2014

Fantastisch resort, geweldig goed onderhouden en mooie tuin. Is rustig gelegen, net buiten het drukke gedeelte van Patong-Beach. Het was erg jammer dat er geen strandbedjes waren toegestaan op het strand tijdens ons verblijf. Volgens de Thais was deze maatregel in heel Tailand van kracht( had alles te maken met acties van het leger )

• 9Wendy17-08-2014

Rustig hotel op loopafstand van levendig centrum

Heerlijk rustig hotel, op loopafstand (10-15 min.) van het drukke centrum. Strand op deze plek viel ons tegen, minst mooi en schoon, geen strandbedjes en weinig schaduw. Het zwembad is heerlijk, genoeg bedjes en parasols, toen wij er waren bijna geen bedjesreservering! Voornamelijk Chinezen, Russen (geen overlast), Duitsers, Scandinaviërs en Nederlanders. Bungalow was heerlijk ruim, beetje zacht bed met harde kussens, heerlijke douche en airco staat standaard op 25 graden, prima te doen. Inrichting is wel aan vernieuwing/modernisering toe en een kast met planken is wenselijk. Kamer rustig gelegen en op 2 minuten loopafstand van (grote) zwembad. Eten is prima in hotel, maar buiten de deur is het goedkoper en net wat smaakvoller. Ontbijt is uitgebreid/prima, maar niet erg Westers gericht en wordt stipt om 10u opgeruimd! Personeel is vriendelijk, maar niet iedereen kan even goed Engels praten. Mooie grote tuin met mooie planten en bomen. Zeker een aanrader!

• 9dleeuwis5303-05-2014

Geweldig resort !!

Wij verbleven in april 2014 een aantal dagen in Duangjitt Resort vlakbij het Patong Beach op Phuket (Thailand). Het complex ligt schitterend in een tropische oase (geweldige grote en goed onderhouden tuin), waar je volledig tot rust kunt komen ondanks de toeristische drukte vlakbij. Wil je daar naar toe, dan ligt op slechts een paar honderd meter de boulevard met tal van winkeltjes, bars, restaurants en andere uitgaansgelegenheden. Het resort heeft drie schitterende grote zwembaden waarvan 1 met een grote waterval. De kamer die wij hadden was eveneens geweldig: ongeveer 40 m2 met apart ligbad, een aparte douche en toilet. We hebben genoten. Het ontbijt is super

• 8Roberto03-01-2014

Heel mooi hotel met mooie tuin!

Duangjitt is een heel mooi hotel met mooie spa voorziening, waar je als hotel gast een goede korting krijgt op goede massages. Het hotel heeft ook een hele mooie tuin met 1 groot zwembad en 2 kleine zwembaden. Binnen 5 minuten loop je naar de winkels en het strand toe. Wij hebben hier een hele mooie vakantie gehad.

• 9scheepers23-11-2013

zeker voor herhaling vatbaar

Dit hotel ligt net buiten het drukke Pantong. het is een oase van rust en zeer klant vriendelijk. het zwembad is erg mooi en heel groot.de kamer zijn prima, heerlijke bedden.Wij hadden een kamer met een prachtig uitzicht op palmbomen en een gedeelte van het zwembad. Het ontbijt is zeer uitgebreid, we zijn s,avonds altijd uit eten gegaan in een van de vele restaurantjes in de buurt

• 4Josy14-01-2013

dit nooit meer

Hotel Duangjitt resort ligt midden in Patong, Phuket en is overbevolkt met Russen (60 à 70 %). Kamers zijn erg pauper, bedden in orde. Echter geen enkele legplank,De wastafel, de WC alsook de douche IN de kamer. Wel met een deur gelukkig ! Douche met schimmel tussen tegels. Geen aparte badkamer dus.

• 9Leonidas22-08-2011

Prachtig resort, rustig gelegen

Na een rondreis Thailand hier 7 dagen verbleven voor een strandvakantie. Het resort ligt heerlijk rustig met alle drukte en vertier op loopafstand. Kamers zijn prima, er zijn 3 prachtige zwembaden en het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Het strand van Patong Beach is op loopafstand. Bij Hamdee en zijn vrienden kan je ligbedjes met parasol huren. Het is ook leuk een keer een waterscooter bij hen te huren. In vergelijking met de rest van Thailand is Phuket wat duurder en lijkt de gastvrijheid soms iets minder. Wij hebben hier mede dankzij ons verblijf op Duangjitt een prima vakantieweek gehad!

Met oudere kinderen

• 8Sebastian en Monique12-08-2011

Mooi hotel.... jammer van het personeel en eten

Schitterend hotel op mooie locatie. Ruime kamers, goede schoonmaak, mooie tuin, grote zwembaden. Rustige omgeving maar binnen 5 minuten in de drukte of op 't strand. Het personeel is alleen verschrikkelijk. Geen woord Engels, kan geen lachje af (van alles geprobeerd, echt waar), maar wel voor alles een fooitje willen. Ontbijt matig (weinig keuze en 0,0 variatie). Als je dit een ruim ontbijt noemt, ben je niets gewend. Lunch slecht en zelden goed warm. Wifi trouwens ook echt duur! Dan kun je beter aan de straat eten: lekker, goedkoop en gratis Wifi. Hotel heeft in de basis alles voor 5 sterren, maar redt het niet door personeel en eten.

• 8Arno05-02-2011

Groot hotel vlakbij strand

Als je vanaf Patong Beach naar dit hotel loopt lijkt het wel alsof je in een andere wereld terechtkomt: van de drukte in het rustige, luxueus aandoende hotel. Hotel heeft een fantastisch groot zwembad. Bij het ontbijt is het aan te raden vroeg te komen daar anders alle tafels bezet zijn. Veel Scandinaviers in dit hotel. Nadeel hotel: geen gratis WiFi en het duurt soms wel 10 minuten vanaf het moment dat je je kamer verlaat tot het moment dat je de toegangspoort van het hotel uitloopt (groot hotel!).

Alleenreizend

• 8Harmen23-01-2011

Super hotel, mooie ligging

Dit hotel ligt erg mooi, vlakbij het strand en centrum ligt op loopafstand. Ontzettend grote zwembaden, meerdere zelfs. Bar in het water, wat wil je nog meer. De kamers zijn erg netjes en groot. Get ontbijt is ruim en dus voldoende. Ook hier kan je om de hoek voor een prikkie een scooter huren voor de hele dag en dan mag je het hele eiland rond scheuren, geweldig. Je ziet zoveel en kan lekker eten waar je wilt.

2 tips over Hotel Duangjitt Resort

• scheepers, 23-11-2013

kom hier tot rust en als je drukte wil pak en tuk-tuk en ga naar het centrum van Pantong

• Wendy, 17-08-2014

Restaurant Sea Hag, heerlijk eten! Phi Phi eilandentoer is zeker een aanrader, zeker bij mooi helder weer! Uitchecken kan tot wel 10 minuten duren (vraag ons niet waarom), hou daar rekening mee. Massages/behandelingen in hotel zijn met 40% korting (voor de eigen gasten), deze prijzen staan niet standaard aangegeven!

0 vragen over Hotel Duangjitt Resort

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats