KinderhotelWeer vandaag32°25°

18 reviews over Hotel Duangjitt Resort in het Nederlands

Super Hotel

Kim
16-6-2009

Wij gaan binnenkort voor de derde keer naar dit hotel. Geweldig. Ben erg benieuwd naar het nieuwe wellness centre. Ontbijt was het eerste jaar super. De tweede keer iets minder maar nog altijd goed. Ik verheug me er nu al weer op om naar het Duangjitt te gaan. O ja en natuurlijk ook om de nieuwe bungalows te zien....

Gereisd Anders in Tue Jun 16 2009 15:55:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Hier nog 5 dagen geweest voor strandvakantie na een Echter

Roy en Ellen
22-6-2007

Hier nog 5 dagen geweest voor strandvakantie na een rondreis. Echter het grote zwembad werd verbouwd, en het strand van Patong Beach is niet schoon. Patong dus geen aanrader. Kata Beach is veel mooier. Duangjitt Resort is enorm groot. Hebt soms het gevoel dat je de enige gast bent, je ziet weinig andere gasten. Doordat het veel regende, niet veel kunnen zwemmen. Er wordt dan ook niets anders qua actviteiten georganiseerd. Jammer. Personeel niet hartelijk, maar zakelijk. Al met al niet beter dan een budget-hotel. Hoewel het wel zo aangeschreven staat.

Gereisd Anders in Fri Jun 22 2007 17:07:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zijn er in april 2007 14 dagen geweest

Paul
11-5-2007

Zijn er in april 2007 14 dagen geweest. Kamer oké en ruim, wel een lawaaiige airco,zwembad gigantisch groot, enorme tuin met palmen e.d. Ontbijt goed, alleen redelijk veel vliegen en geen koeling voor gerechten die dat wel nodig hebben. Dit kan dus beter. Maar verder een oase van rust in het hectische Patong Beach, dat (samen met het strand) op enkele honderden meters bereikbaar is. Vriendelijk personeel, behalve het meerendeel van het receptie. Onvriendelijk, arrogant. Deze waarneming hadden meer gasten. Als je ter plaatse (of via internet) boekt en de prijs drukt een prima locatie.

Gereisd Anders in Fri May 11 2007 11:27:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekend resort

karin
12-2-2007

uitstekend resort. Prachtig zwembad en huisjes. (hotel is minder). Prima ontbijt. ligging er centraal t.o.v de boullevard.

Gereisd Anders in Mon Feb 12 2007 15:35:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Ik vond het hotel echt super! Wij zaten in een van de op 5

Claudia
2-12-2006

Ik vond het hotel echt super! Wij zaten in een van de huisjes op het terrein. Alles was keurig schoon en de zwembaden waren echt enorm mooi. Het resort was heel mooi aangelegd met prachtige bloemen en palmbomen mét kokosnoten. Het ontbijtbuffet was prima. Wij hebben van tevoren een rondreis gedaan en hebben echt veel slechtere ontbijtbuffetten gezien. Tuurlijk gaan Nederlanders niet snel aan de spaghetti en de rijst 's ochtends maar daarnaast was er ook voldoende keuze om andere dingen te nemen. Het personeel was ook echt supervriendelijk. Wij zouden niet snel meer voor Patong kiezen omdat het zo druk en over toeristisch was maar voor wie dat wél zoekt is dit resort echt een aanrader. Op loopafstand van het strand en de boulevard (echt letterlijk 5 minuten) en anders is een taxi zo te krijgen aangezien er voor het hotel voldoende staan.

Gereisd Anders in december 2006

Voor de tweede maal bezochten wij dit resort

Ellis Schuurkes
8-11-2006

Voor de tweede maal bezochten wij dit resort.Goede ligging ten opzichte van boulevard. Mooie kamers en een prachtige tuin met een heel groot zwembad. Een echte aanrader.

Gereisd Anders in Wed Nov 08 2006 22:10:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk Hotel met prachtige zwembaden

HeAS
17-9-2006

Leuk Hotel met prachtige zwembaden. Verschillende slaapmogelijkheden, van een bungalow (eenvoudig!!)tot luxere kamers. Wij vonden het ontbijt prima en voldoende keuze en de koffie best te drinken. Vriendelijk personeel. Een klein stukje lopen van het strand. Boulevard "Patong Beach" wel erg toeristisch met helaas zeuderige verkopers wat in de andere delen van Thailand stukken minder was, voor ons geen "Patong Beach" meer, maar het Land blijft geweldig, een aanrader. En internet is duur in Hotel, ongeveer 6 euro per uur.

Gereisd Anders in september 2006

Echt een geweldig resort, met erg vriendelijk personeel en

R. Lodewijks
13-9-2006

Echt een geweldig resort, met erg vriendelijk personeel en mooie grote omgeving en gigantisch mooi zwembad met ligbedden en Bar

Hele mooie aangelegde tuin

Kristel
5-9-2006

Hele mooie aangelegde tuin. Wij waren er in augustus dit jaar. Wij vonden de kamers alleen wel wat minder. Beetje saai en weinig sfeer. Ook de tv hadden ze beter weg kunnen laten, tenzij je Deutsche Welle leuk vindt om naar te kijken een week lang. In alle andere hotels waar we zaten hadden ze movie channel en of BVN. Geen kluis op de kamer maar bij de receptie. En ook kun je er beter niet gaan internetten. In verhouding tot het centrum betaal je 5 keer zo veel (wel raar, ik vind dat het een service moet zijn aan je gasten waar je niet op hoeft te verdienen). Ontbijt was prima verder!

april 2006 enkele dagen geweest 3 sterren hotel, met Ik

Jan Willem
21-7-2006

april 2006 enkele dagen geweest

3 sterren hotel, met matige prijs-kwaliteit verhouding. Ik weet niet of dit voor alle hotels in phuket geldt, maar in bangkok, kanchanaburi, chiang mai en koh samui was de verhouding beter.

Hebben in een bungalow geslapen. Eenvoudig, met douche, maar functioneel en heerlijk dicht bij groot zwembad.

Uitstekende zwembaden, met mogelijkheid tot (thaise) massage. Aanrader.

Korte wandeling de boulevard + strand. Mooi maar toeristisch. Aan begin v/d boulevard staat 's avonds vaak een klein karretje met heerlijke pannekoekjes. Probeer vooral met banaan, chocolade en kokosmelk (25 baht).

ontbijt matig, mierzoet en met beperkte keuze. Koffie smaakt matig.

Van vliegveld naar Patong beach is nog best wel een stukje rijden. Neem dus een taxi en niet een (te volle) minibus

Gereisd Anders in juli 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duangjitt Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duangjitt Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.