FamiliehotelWeer vandaag32°23°
8,9

12 reviews over Hotel Duangjitt Resort in het Nederlands

Mooi hotel voor mensen die van rust houden

Arjo
21-1-2015

Hotel ligging is perfect. Kwaliteit is ook goed. Het is alleen enorm saai. Niets te beleven. Dooie boel. Voor mensen die van heel veel rust houden prima hotel, wil je wat leven dan zit je hier helemaal fout. Heel Phuket is enorm op je geld gericht, ook in dit hotel.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

goed verzorgd resort vlak bij het strand

Ton
14-12-2014

Vrij groot resort, kamers zijn goed, sanitair is netjes. Op vraag wordt je met een golf kar naar je kamer gebracht. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet is ruim opgezet met voor ieders smaak iets te vinden

Gereisd Met vrienden in november 2014

Zeer zeer goed resort!!

Maurice Thijssen
14-1-2011

Mooi hotel, met mooie verzorgde kamers, elke dag goed gepoetst en nieuw linnegoed. Ligging is zeer mooi, erg rustig en toch binnen no time in het centrum. Zwembad ligt midden in een prachtige tuin. Vriendelijk en behulpzaam personeel, koffers werden naar de kamer gebracht etc. Al met al een zeer mooi prima hotel!! Een echte aanrader!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

D-reizen

Mooi hotel en waardig voor de ***

Shirley
6-1-2011

De kamers van dit hotel zijn heel mooi, vind het heel leuk ingericht, wij hadden ook een leuk balkonnetje erbij. Helaas waren de bedden niet comfortabel, erg hard en dat heeft wel voor weinig nachtsrust gezorgd. Ik heb geen aanmerkingen behalve dat het ontbijt niet echt lekker was. Er was niet veel keus maar voor een * is het prima. Groot nadeel was dat wij met nog een stel waren en zij hadden veel overlast van de Russen in de kamer ernaast (die gaven grote feestjes in de kamer), bij navraag bleek het hotel hier niks aan te kunnen doen. Vond het jammer dat zij geen oplossing hebben geboden.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 18 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en goed hotel

Ingrid
14-9-2010

Hotel Duangjitt is een goed hotel, verzorgde tuin en een schitterend zwembad.Het enige nadeel is de afstand in het park tov de boulevard. Je bent wbij wijze van spreken al moe voordat je het park uitbent. Maar we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed resort

AS
15-12-2009

Net en goed verzorgd.In het restaurant valt prima te eten wel duurder dan normaal. Ontbijt is dik voor elkaar.Service is ook uitstekend.Kamers zijn netjes iedere dag schoon beddengoed en handdoeken.Klein balkon aanwezig met uitzicht op zwembad, waarvan er maar liefst 3 waren en ontzettend groot,erg mooi aangelegd inclusief een bar zodat je vanuit het water iets kon drinken en/of eten. Fitness zaaltje aanwezig gratis te gebruiken(voor de liefhebbers).Op loopafstand van de zee en centrum maar de buiten de drukte.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 02 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie !!!

gorrissen
17-8-2009

Echt een aanrader, zeer rustig en relax hotel met alle voorzieningen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009
2008

geweldig

silvana
18-9-2008

vanochtend vroeg zijn we weer terug gekomen uit dit resort. 3 zwembaden, grootste was het mooist met veel planten/bomen. nette kamers, eerste paar dagen alleen koud water gehad tijdens het douchen. erg vriendelijk personeel !! ontbijt waren we al gauw zat, wij lusten niet veel en jam iedere ochtend gaat erg vervelen. wij zijn ook nog naar het james bond eiland, maya beach (film the beach) en kho phi phi geweest....ale 3 erg mooi....moet je gezien hebben. snorkelen erg mooie vissen/koraal. in de winkelstraat vonden we de pakistanen niet vriendelijk proberen je arm te pakken en je een pak/horloge te verkopen....erg irritant!! thaise mensen erg vriendelijk, dus daar kochtenb wij dan ook onze spullen. wij zaten in het regenseizoen en hadden de eerste paar dagen afentoe regen, waarvan 1 hele dag alleen maar regen, daarna een week prachtig weer gehad en geen regen meer gezien.

Gereisd Met vrienden in september 2008

Suppperrr!!

Cindy, Jason, Nicole, Fer, Dee & Guido
21-8-2008

We zijn met zn 6en hier 2 weken gebleven van begin aug t/m midden aug. Prima vermaakt hier! Mooi zwembad, aardig personeel, hele mooie resort! Zeker een aanrader. Genoeg keuze voor het ontbijt, van pannekoeken tot rijst. Echt een aanrader! Phi phi island, james bond island, simon cabaret en toeren over het ieland zeker een aanrader! Voor jong en oud!

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Prima!

Trude
15-8-2008

Prachtig hotel, zeer groot zwembad, schone en nette kamer (huisje).

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duangjitt Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duangjitt Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.