Hotel Duangjitt Resort

Meer hotelinfo

74 reviews over Hotel Duangjitt Resort

• 2018
    9Astrid10-05-2018

Geweldig, relaxed , onder de indruk!

Prachtig hotel met grote tuin en 3 zwembaden, kamers prima, personeel is supervriendelijk. Ontbijt voor ieder wat wils. De ligging is perfect ,om de hoek kun je de drukte opzoeken , in het hotel is het heerlijk rustig. Excursies hebben wij geboekt bij lokaal bureau. Zij spreekt perfect Engels en is duidelijk qua prijs. Fietstocht gedaan , erg leuk!

• 10Netty03-05-2018

fantastisch

Perfecte ligging, op loopafstand naar het stadje, mooie ruime schone kamer, behulpzaam en vriendelijk personeel, heerlijke zwembaden en niet te ver van het strand. We hebben er alleen ontbijt gebruikt en dat was zeer uitgebreid.: warm, koud en zeer gevarieerd. Kortom: geweldig

• Oude reviews

9Leonidas22-08-2011

Prachtig resort, rustig gelegen

Na een rondreis Thailand hier 7 dagen verbleven voor een strandvakantie. Het resort ligt heerlijk rustig met alle drukte en vertier op loopafstand. Kamers zijn prima, er zijn 3 prachtige zwembaden en het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Het strand van Patong Beach is op loopafstand. Bij Hamdee en zijn vrienden kan je ligbedjes met parasol huren. Het is ook leuk een keer een waterscooter bij hen te huren. In vergelijking met de rest van Thailand is Phuket wat duurder en lijkt de gastvrijheid soms iets minder. Wij hebben hier mede dankzij ons verblijf op Duangjitt een prima vakantieweek gehad!

• 9Rob29-05-2010

Mooi Hotel.

Echt een super hotel, mooi groot zembad, mooie tuin..kamers zijn goed, en als je het hotel uitloopt zit je meteen al een beetje in de drukte.

In het hotel zelfs is het heel rustig.

• 7de vries19-08-2009

Niet slecht maar er is beter

Geen slecht resort, maar er zijn betere. Drie mooie zwembaden met genoeg stoelen en lekker warm water. We hadden de goedkoopste kamer ongeveer 50 dollar per nacht. De kamer zag er oud uit en bedden waren hard. Kwaliteit van het ontbijt van matig wel veel keus maar niet heel smaakvol. Waren ook veel tours die veel lawaai maakten bij het zwembad. Was erg storend. We zaten ook in Khao lak in ramada resort ook 50 dollar was veel beter. Hebben hier ook een keer in mercure patong gezeten veel beter.

2 tips over Hotel Duangjitt Resort

• scheepers, 23-11-2013

kom hier tot rust en als je drukte wil pak en tuk-tuk en ga naar het centrum van Pantong

• Wendy, 17-08-2014

Restaurant Sea Hag, heerlijk eten! Phi Phi eilandentoer is zeker een aanrader, zeker bij mooi helder weer! Uitchecken kan tot wel 10 minuten duren (vraag ons niet waarom), hou daar rekening mee. Massages/behandelingen in hotel zijn met 40% korting (voor de eigen gasten), deze prijzen staan niet standaard aangegeven!

0 vragen over Hotel Duangjitt Resort

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats