KinderhotelWeer vandaag32°24°
8,6

32 reviews over Hotel Duangjitt Resort in het Nederlands

Fantastisch, maar toch voor ons nooit meer

Jolanda van Dorst-Kersten
31-5-2019

Mooi park met mooie zwembaden en vriendelijk personeel. Overal lekker dichtbij. Jammer genoeg werdt er geen actie ondernomen met de airco's die elke nacht zatten te brommen en veel geluidsoverlast gaven. Wij zaten in de appartenmentjes met de 8113 serie. Ook heel veel onbeschofde chinezen die s'morgens bij het ontbijt dingen uitspuwde die ze niet lusten. We waren hier ook voor onze trouwdag. Maar daar is minimaal aandacht aan besteed

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeer Goed

Ruurd Kuipers
30-9-2018

Het was een goede hotel .kamer was goed en schoon Onbijt was zeer goed personeel was altijd vriendelijk Park rond om verblijf zeer goed onder Houden In algemeene mening een Dikke voldoende

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

erg mooi

eelco
9-1-2016

ga dit jaar weer heen omdat het erg goed is

Gereisd Met partner in augustus 2014

mooi resort

wout1949
16-3-2015

een mooi resort erg geschikt om enkele dagen te verblijven.het mega zwembad is helemaal het einde, zo groot. het strand is vlakbij en de "'stad'" is om de hoek

Gereisd Met partner in maart 2015

Leon
3-12-2014

Fantastisch resort, geweldig goed onderhouden en mooie tuin. Is rustig gelegen, net buiten het drukke gedeelte van Patong-Beach. Het was erg jammer dat er geen strandbedjes waren toegestaan op het strand tijdens ons verblijf. Volgens de Thais was deze maatregel in heel Tailand van kracht( had alles te maken met acties van het leger )

Gereisd Met partner in november 2014

Rustig hotel op loopafstand van levendig centrum

Wendy
17-8-2014

Heerlijk rustig hotel, op loopafstand (10-15 min.) van het drukke centrum. Strand op deze plek viel ons tegen, minst mooi en schoon, geen strandbedjes en weinig schaduw. Het zwembad is heerlijk, genoeg bedjes en parasols, toen wij er waren bijna geen bedjesreservering! Voornamelijk Chinezen, Russen (geen overlast), Duitsers, Scandinaviërs en Nederlanders. Bungalow was heerlijk ruim, beetje zacht bed met harde kussens, heerlijke douche en airco staat standaard op 25 graden, prima te doen. Inrichting is wel aan vernieuwing/modernisering toe en een kast met planken is wenselijk. Kamer rustig gelegen en op 2 minuten loopafstand van (grote) zwembad. Eten is prima in hotel, maar buiten de deur is het goedkoper en net wat smaakvoller. Ontbijt is uitgebreid/prima, maar niet erg Westers gericht en wordt stipt om 10u opgeruimd! Personeel is vriendelijk, maar niet iedereen kan even goed Engels praten. Mooie grote tuin met mooie planten en bomen. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2014

Geweldig resort !!

dleeuwis53
3-5-2014

Wij verbleven in april 2014 een aantal dagen in Duangjitt Resort vlakbij het Patong Beach op Phuket (Thailand). Het complex ligt schitterend in een tropische oase (geweldige grote en goed onderhouden tuin), waar je volledig tot rust kunt komen ondanks de toeristische drukte vlakbij. Wil je daar naar toe, dan ligt op slechts een paar honderd meter de boulevard met tal van winkeltjes, bars, restaurants en andere uitgaansgelegenheden. Het resort heeft drie schitterende grote zwembaden waarvan 1 met een grote waterval. De kamer die wij hadden was eveneens geweldig: ongeveer 40 m2 met apart ligbad, een aparte douche en toilet. We hebben genoten. Het ontbijt is super

Gereisd Met partner in april 2014

Heel mooi hotel met mooie tuin!

Roberto
3-1-2014

Duangjitt is een heel mooi hotel met mooie spa voorziening, waar je als hotel gast een goede korting krijgt op goede massages. Het hotel heeft ook een hele mooie tuin met 1 groot zwembad en 2 kleine zwembaden. Binnen 5 minuten loop je naar de winkels en het strand toe. Wij hebben hier een hele mooie vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Tue Sep 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeker voor herhaling vatbaar

scheepers
23-11-2013

Dit hotel ligt net buiten het drukke Pantong. het is een oase van rust en zeer klant vriendelijk. het zwembad is erg mooi en heel groot.de kamer zijn prima, heerlijke bedden.Wij hadden een kamer met een prachtig uitzicht op palmbomen en een gedeelte van het zwembad. Het ontbijt is zeer uitgebreid, we zijn s,avonds altijd uit eten gegaan in een van de vele restaurantjes in de buurt

Gereisd Met partner in november 2013

dit nooit meer

Josy
14-1-2013

Hotel Duangjitt resort ligt midden in Patong, Phuket en is overbevolkt met Russen (60 à 70 %). Kamers zijn erg pauper, bedden in orde. Echter geen enkele legplank,De wastafel, de WC alsook de douche IN de kamer. Wel met een deur gelukkig ! Douche met schimmel tussen tegels. Geen aparte badkamer dus.

Gereisd Met partner in Sun Dec 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duangjitt Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duangjitt Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.