KinderhotelWeer vandaag33°24°

69 reviews over Hotel Duangjitt Resort in het Nederlands

Zeer Goed

Ruurd Kuipers
30-9-2018

Het was een goede hotel .kamer was goed en schoon Onbijt was zeer goed personeel was altijd vriendelijk Park rond om verblijf zeer goed onder Houden In algemeene mening een Dikke voldoende

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig, relaxed , onder de indruk!

Astrid
10-5-2018

Prachtig hotel met grote tuin en 3 zwembaden, kamers prima, personeel is supervriendelijk. Ontbijt voor ieder wat wils. De ligging is perfect ,om de hoek kun je de drukte opzoeken , in het hotel is het heerlijk rustig. Excursies hebben wij geboekt bij lokaal bureau. Zij spreekt perfect Engels en is duidelijk qua prijs. Fietstocht gedaan , erg leuk!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

fantastisch

Netty
3-5-2018

Perfecte ligging, op loopafstand naar het stadje, mooie ruime schone kamer, behulpzaam en vriendelijk personeel, heerlijke zwembaden en niet te ver van het strand. We hebben er alleen ontbijt gebruikt en dat was zeer uitgebreid.: warm, koud en zeer gevarieerd. Kortom: geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

erg mooi

eelco
9-1-2016

ga dit jaar weer heen omdat het erg goed is

Gereisd Met partner in augustus 2014

mooi resort

wout1949
16-3-2015

een mooi resort erg geschikt om enkele dagen te verblijven.het mega zwembad is helemaal het einde, zo groot. het strand is vlakbij en de "'stad'" is om de hoek

Gereisd Met partner in maart 2015

Mooi hotel voor mensen die van rust houden

Arjo
21-1-2015

Hotel ligging is perfect. Kwaliteit is ook goed. Het is alleen enorm saai. Niets te beleven. Dooie boel. Voor mensen die van heel veel rust houden prima hotel, wil je wat leven dan zit je hier helemaal fout. Heel Phuket is enorm op je geld gericht, ook in dit hotel.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

goed verzorgd resort vlak bij het strand

Ton
14-12-2014

Vrij groot resort, kamers zijn goed, sanitair is netjes. Op vraag wordt je met een golf kar naar je kamer gebracht. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet is ruim opgezet met voor ieders smaak iets te vinden

Gereisd Met vrienden in november 2014

Leon
3-12-2014

Fantastisch resort, geweldig goed onderhouden en mooie tuin. Is rustig gelegen, net buiten het drukke gedeelte van Patong-Beach. Het was erg jammer dat er geen strandbedjes waren toegestaan op het strand tijdens ons verblijf. Volgens de Thais was deze maatregel in heel Tailand van kracht( had alles te maken met acties van het leger )

Gereisd Met partner in november 2014

Rustig hotel op loopafstand van levendig centrum

Wendy
17-8-2014

Heerlijk rustig hotel, op loopafstand (10-15 min.) van het drukke centrum. Strand op deze plek viel ons tegen, minst mooi en schoon, geen strandbedjes en weinig schaduw. Het zwembad is heerlijk, genoeg bedjes en parasols, toen wij er waren bijna geen bedjesreservering! Voornamelijk Chinezen, Russen (geen overlast), Duitsers, Scandinaviërs en Nederlanders. Bungalow was heerlijk ruim, beetje zacht bed met harde kussens, heerlijke douche en airco staat standaard op 25 graden, prima te doen. Inrichting is wel aan vernieuwing/modernisering toe en een kast met planken is wenselijk. Kamer rustig gelegen en op 2 minuten loopafstand van (grote) zwembad. Eten is prima in hotel, maar buiten de deur is het goedkoper en net wat smaakvoller. Ontbijt is uitgebreid/prima, maar niet erg Westers gericht en wordt stipt om 10u opgeruimd! Personeel is vriendelijk, maar niet iedereen kan even goed Engels praten. Mooie grote tuin met mooie planten en bomen. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2014

Geweldig resort !!

dleeuwis53
3-5-2014

Wij verbleven in april 2014 een aantal dagen in Duangjitt Resort vlakbij het Patong Beach op Phuket (Thailand). Het complex ligt schitterend in een tropische oase (geweldige grote en goed onderhouden tuin), waar je volledig tot rust kunt komen ondanks de toeristische drukte vlakbij. Wil je daar naar toe, dan ligt op slechts een paar honderd meter de boulevard met tal van winkeltjes, bars, restaurants en andere uitgaansgelegenheden. Het resort heeft drie schitterende grote zwembaden waarvan 1 met een grote waterval. De kamer die wij hadden was eveneens geweldig: ongeveer 40 m2 met apart ligbad, een aparte douche en toilet. We hebben genoten. Het ontbijt is super

Gereisd Met partner in april 2014

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duangjitt Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duangjitt Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.