Hotel Deevana Patong

Meer hotelinfo

32 reviews over Hotel Deevana Patong

• 10Maastricht06-10-2013

Fantastisch hotel!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in hotel Daveena! We waren met 6 volwassenen en hadden 3 kamers naast elkaar in de Garden Wing. Allen goed schoon en verzorgd. Moderne badkamers! Föhn aanwezig en 2 grote badlakens pp. Dagelijks worden de kamers schoongemaakt, om de dag nieuw bedlinnen. Het hotel ligt ongeveer 10 min lopen van het drukke centrum af, wat goed te doen is. Onderweg ernaartoe leuke winkeltjes en restaurants. Het oude hotel, waar iemand het in een andere beoordeling over had, staat er niet meer. Personeel is uitermate vriendelijke en behulpzaam. Zelden zo een lekker ontbijttafel aangetroffen; erg uitgebreid en voor ieder wat wils! Goede wifi verbinding in het gehele resort. Roomservice erg betaalbaar (200 baht voor frietjes en hamburger). Niet in het restaurant gegeten. Wij zouden zit hotel absoluut aan iedereen aanbevelen, geen enkele mindere ervaring mogen meemaken. En een geweldige prijs/kwaliteit verhouding!

• 8Carlo Gertsen 03-08-2013

Wij zijn best tevreden over dit hotel

Net hotel , erg schoon voor thaise begrippen , internationale klandizie , eenvoudige maar prima kamer , alles aanwezig wat we nodig hadden , zeer goede internet door het hele complex ( zit nu aan het zwembad te typen ) zeer vriendelijk personeel . De eerste indruk is wat minder door het oude hotel wat er voor staat , maar wij hebben het hier 8 dagen prima naar ons zin gehad ondanks dat we veel regen hadden in juli . Niets mis mee hoor . Ps we zijn knap veel gewend en verwend hoor . Patong is leuk voor 1 keer maar wordt nu wel erg benidorm achtig , dus erg druk in de stad maar bij het hotel was het rustig toen wij waren . Wij vonden het leuk .

• 8naffieone28-07-2013

Een fijn hotel!!

Dit hotel is 10 min wandelen naar het winkelcentrum Jungceylon Mall, Bangla Street en Patong Beach. Het resort is niet erg groot maar zeker niet klein.De Sfeer is mooi en gastvrij. Het personeel spreekt slecht engels maar is zeer behulpzaam en aardig. Het ontbijt is goed alleen is er elke dag veel van het zelfde en ze maken rare keuzes, als er sushi staat is er geen worst voor op brood! Het eier station is weer operationeel sinds 9 juli,hier kun je je ei op allerlei manieren laten bakken. Het zwembad met name van tuinvleugel is uitstekend er staan 60 bedden en ondanks dat de Spa pool dicht was wegens renovatie was er elke dag genoeg ruimte, sommige dagen waren we zelfs met z'n drieën bij dit zwembad zit ook een bar waar je eten kunt bestellen. Wij zaten in kamer 1029 (superior garden room) dit is blijkbaar een gerenoveerde kamer.Met z'n drieën was dit goed te doen. De kamer stond in een mooi aangelegde tuin en de kamers hadden een bungalow achtige uitstraling.

Met jonge kinderen

• 4frans & familie14-08-2011

Nooit meer, een absolute tegenvaller

Hotel Deevana oogt in eerste instantie aardig, maar de bungalowkamers zijn waardeloos. Wel redelijk schoon, maar hopeloos gedateerd en aan renovatie toe. Ontbijtbuffet: overal vliegen, die overal op en aan zitten. Pool: harde muziek, vooral veel britten, die stevig wat alcohol nuttigen. We zijn heel wat gewend, maar dit hotel in een soort van achterbuurt slaat alles.

• 10denise,peter24-01-2010

topper

het personeel is erg vriendelijk zijn altijd bereid om je te helpen en zijn altijd vriendelijk de kamers zijn erg schoon wij verbleven in een bungalow2weken voor onze bungalow hadden we een klein optrekje ook deze werd goed verzorgd het onbijt was erg ruim en voor iedereen wat de winkel straten is op ongeveer 200meter het strand nog geen 10 min lopen dit was een goed verblijf en erg tevreden

Met vrienden

• 7sander26-12-2009

redelijk hotel voor een redelijke prijs

hotel ligt buiten het centrum op 10 minuten loopafstand van het strand. netjes en schoon, 2 zwembaden, goed ontbijtbuffet, gardenwing kamers zijn erg karig en absoluut niet luxe maar wel schoon.airco luidruchtig, wel een minibar aanwezig. aardig personeel.wij hebben rechtstreeks geboekt via de mail, dat ging goed.

Met vrienden

• 7D.Zuijderduijn05-09-2009

Iets meer van verwacht

Wij arriveerden (helaas) in het begin van de regenperiode. De standaardwingroom rook zeer vochtig (optrekkend vocht?) dus daarom direct geupgraad € 14 per dag extra. Zaten nu 3-hoog in een nieuwe kamer (geen liften aanwezig). Voor de rest wel vriendelijke bediening en een goede ligging tov strand en centrum. PS : Boek nooit excursies op de luchthaven. De prijzen op straat waren veel goedkoper en daar kon je nog veel op afdingen. VB : Phi Phi eilanden met lunch voor 700 Bath pp (€ 14 !)

• 7hofs19-08-2009

oase van rust

het hotel ligt rustig, op loopafstand van het drukke gezellige patong het personeel is erg vriendelijk maar spreken niet allemaal goed engels dus duurt wat langer voordat het duidelijk is, bij de receptie is alles te regelen en doen ze moeite voor je en daar spreken ze wel goed engels,wij hebben het erg naar ons zin gehad en zouden dan ook terug gaan als we ooit weer naar patong gaan, want de prijs/kwaliteit verhouding is goed!!!!!!!!!!!

• 6beeckman16-03-2009

nooit meer

waren voor 21dagen in dit hotel en voor de 3keerop 19/02/2009NU alle dagen luide muziek en alle dagen dezelfde muziek onze dure kamer lag aan de poolbaar ook heb ik dit hotel zien verminderen in kwaliteitnu nooit meer ook geen parasols genoeg enz

• 7beeckman16-03-2009

dit nooit meer

waren voor de 3 MAAL hier nu voor 21 DAGEN maar hadden wij het geweten wij gaven veel geld uit voor een rustige vakantie met een kamer aan de zwemkom dus luxe kamer maar nu elke dag de zelfde luide muziek uit de poolbaar onze kamer was er naast dus ge kunt raden dag rust vakantie dit isvoor ons de laatste keer geweest ze maken er nu een zothuis van en alleen voor dronkaarts

1 tip over Hotel Deevana Patong

• naffieone, 28-07-2013

-Niet meer dan 150 bath betalen van het hotel naar het centrum!! -Pannenkoeken halen bij de pancake lady voor het hotel s,avonds!! -Bij laat vertrek regelen ze een kamer voor je, om je nog op te frissen voor vertrek dus hoef je niet extra te betalen om je kamer te behouden.

0 vragen over Hotel Deevana Patong

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand15 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Europees-Aziatisch, Indiaas, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht