Hotel aan zeeWeer vandaag32°23°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Coconut Village Resort voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Coconut Village Resort in het Nederlands

Gezellig kleinschalig hotel

mwajanssen
12-1-2012

Prima hotel, schone kamers en vriendelijk personeel. Een min. of 20 lopen naar het strand, dus goed te doen.

Gereisd Met partner in januari 2009

Vriendelijk personeel

Wendy
20-9-2010

Ik ben hier met mijn vriend een korte twee weken geweest. Wij hehbben het hier echt naar ons zin gehad. De kamer(deluxe) was ruim en schoon. Een balkon met uitzicht op het zwembad. Het ontbijt was goed. En het eten wat je kon bestellen bij het zwembad was prima. Wij hebben daar ook vaak tussen de middag gegeten. Het personeel was zeer vriendelijk. De afstand van het hotel naar het centrum is prima te doen. Als je het hotel uit loopt staan er ook genoeg tuk tuk's en taxi's die je overal heen willen brengen. Een lekker resaurantje om te eten is the orchids. Daar kun je lekker eten voor niet al teveel geld.

Gereisd Met partner in januari 2010
2008

Toch weer een kamerdametje met losse handjes

Jeffrey Zaandam
31-7-2008

Op zich een prima hotel. Lekker zwembad en een prima ontbijt. De ligging is iets afgelegen maar het is lopend goed te doen. Maar bij het uitchecken ging het mis. Horloge werd gestolen door de kamerjuffrouw die dacht dat ik achterlijk was. En we moesten ineens 600 batch bijbetalen voor een handdoek dat weg was. Van dit soort zaken word ik nogal moedeloos en het was daarom na 4 keer eerdere bezoeken mijn laatste keer.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn hier geweest van 14 jan

Dick en Irma
17-3-2008

Wij zijn hier geweest van 14 jan.tot 26 jan. 2008. Een vriendelijk, kleinschalig hotel, met een mooi zwembad in een goed verzorgde tuin. De afstand naar het strand is ongeveer 500 meter en naar het centrum is 20 minuten lopen. De kamer, die wij hadden was erg verzorgd, wij hadden wel een up-grade geboekt. Mooi balkon/terras met uitzicht op het zwembad. Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar voldoende assortiment. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Mon Mar 17 2008 23:15:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

heel tof hotel personeel heel goed,alles was netjes ga

wuyts
27-11-2007

heel tof hotel personeel heel goed,alles was netjes ga zeker terug grts

Gereisd Anders in november 2007

op 5 min

ron
31-8-2007

op 5 min. van het strand en 20 min naar het uitgaanscentrum. wel ontzettend veel verkopers op het strand, minimaal elke 5 min. wel iemand. kamers op de 3e verdieping hebbem geen balkon. Indien je iemand meeneemt kost dat 800 bath extra.

Gereisd Met partner in Fri Aug 31 2007 15:07:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wie het hier niet naar zijn zin heeft is met een verkeerde

n.de man
16-8-2007

wie het hier niet naar zijn zin heeft is met een verkeerde instelling vertrokken. niets is deze mensen te veel, service is top kamers zijn perfect en alles wordt tip top bijgehouden. het eten is goed er is een kok bij het ontbijt die geen moeite teveel is om dat te bereiden wat je lekker vind. heerlijk zwembad met gratis handdoeken en ligbedden in een lekkere tropische tuin en dit alles op 200 meter van het strand en de drukke boulevard. hier kan je nog echt ontstressen

Gereisd Met partner in januari 2007

Hotel ligt 100 meter van Patong beach

Malou
12-8-2007

Hotel ligt 100 meter van Patong beach. Patong beach is erg druk en toeristisch zijn veel mooiere en rustigere stranden in Phuket te vinden. Het hotel ligt langs een drukke straat waar je met een kamer langs de straatkant veel overlast van hebt. Kamers zijn groot en netjes. Zwembad is mooi en groot maar wel veel last van de muggen. Buffet is oke.

Gereisd Anders in Sun Aug 12 2007 16:11:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische sfeer erg leuk en vriendelijk bij gehouden,

de man
31-1-2007

fantastische sfeer erg leuk en vriendelijk personeel,keurig bij gehouden, kortom zorgeloos genieten en geen vakantiefabriek

Gereisd Anders in januari 2007
2006

Het is een leuk intiem hotel erg vriendelijk personeel we

Anja van Veen
26-9-2006

Het is een leuk intiem hotel erg vriendelijk personeel we kregen elke dag schoon beddegoed en handdoeken.Leuke kamer met veranda. Ontbijt is simpel , het restaurant eten was wel goed hebben daar maar een keer gegeten, Je kon je eigen uit leven op gebied van restaurants in phuket, heerlijk eten !

Gereisd Anders in september 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coconut Village Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coconut Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.