Kleine hotelsWeer vandaag33°23°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Club Bamboo Boutique Resort & Spa voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Club Bamboo Boutique Resort & Spa in het Nederlands

Prima hotel !

brigitte
1-9-2012

Wij verbleven er 3 weken in April en hebben genoten ! Een fijne ruime kamer, ontzettend vriendelijk personeel en een uitmuntend ontbijt ! Heerlijk rustig gelegen, en toch niet ver van alle gezellige drukte en het strand. Heeft een fijn klein zwembad met ligbedjes waar je echt lekker kunt relaxen. Aangezien wij niet elke avond uitgaan, was het heel fijn om in het romantische restaurantje te eten, en echt, complimenten aan de chef ! Maar waar we het meeste van hebben genoten, was toch echt wel de Thaise vriendelijkheid en gastvrijheid van alle staff.

Gereisd Met partner in april 2012

Zeer slecht

Frank
9-2-2012

Nadat ons vliegtuig vertraging had opgelopen kwam niemand ons ophalen terwijl we het vluchtnummer hadden doorgegeven. Aangekomen kamer 404 toegewezen gekregen, zeer gedateerd en oude airco was stuk, nadat de engineer 3x heeft geprobeerd de airco te maken weggegaan en geld terug gevraagd. Ze konden geen andere kamer geven omdat ze vol zaten. Kortom zoek verder genoeg leuke hotels in Phuket.

Gereisd Met partner in Sun Feb 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel met een topcrew!

Roxy
10-5-2011

Vooral de spa is zeker de moeite waard. Het ligt misschien niet direct aan het strand, maar de gratis pendelbus zogt ervoor dat je er zo ligt!

Gereisd Met partner in april 2011

nooit meer al kreeg ik het gratis!

rianne en bas
18-8-2010

we kwamen s'ochtends aan en moesten 2 uur wachten voordat we naar onze kamer mochten. toen we eindelijk na +-20 trappen bij de kamer waren kwamen we in een hel terecht,mieren overal,schimmel,deur die niet dicht ging,badkamer kit weg etc. vroegen om een andere kamer na veel gezeur kregen we die naast de receptie hadden elke dag overlast van geluid maar ook licht stond lantarenpaal voor het raam. kamer was nog steeds niet schoon. zwembad was ook heel erg vies draden met stroom dreven in het water.spa is slecht en veel te duur! ligging was wel ok maar veel te ver van alles af. je kan aan de overkant van het hotel een brommertaxi nemen kost 100bath voor 2 personen ze brengen je overal heen.excursies moet je zeker naar de similan eilanden en de taxi man van het hotel (de oude man) is echt heel goedkoop en goed. (kan afdingen). eten kan je goedkoop vlakbij het hotel als je uit het hotel komt naar beneden en dan rechts heb je meerdere goedkope restaurants. maar kom hier nooit meer terug!

Gereisd Met partner in maart 2010

Net hotel met een gezellige uitstraling

sandra
12-7-2010

Wij zat in de kamer naast de sportzaal. Een nette ruime kamer welke goed schoongehouden werd. Het hotel heeft veel kleine trappetjes en een knusse uitstraling. Het is niet geschikt voor minder validen en ook niet voor jonge kinderen. Er zit een leuk zwembad bij en een spa. Vanuit dit hotel kan je ieder uur met de shuttelauto naar het stradscentrum. Ideaal omdat het hotel net buiten het centrum ligt op een heuvel. Met 3 min sta je in hartje centrum. In het hotel heb je dus ook geengeluidsoverlast of last van de drukte zoals in het centrum. Minpuntje is het ontbijt. Ik zou al met al terug gaan naar dit hotel als ik nog een keer naar Phuket patong ga.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stay away

h.matheis
11-2-2010

De oude kamers hebben wij gewijgerd. De nieuwe kamers lijken okay maar achteraf zijn ze gewoon niet afgewerkt! niets werkt! de deur sluiten niet goed! de badkamer met jacuzzi gewoon belachelijk en de kiezelstenen in de badkamer en bron van bacterien - en men vindt de tussen de stenen de haren van de vorige bewoners! De gratis strandlaken zijn soms te smerig om mee te nemen. Jammer terwijl het onder Nederlandse leiding is opgericht en de eigenaar nog steeds rondlopt. nog een stay-away

Gereisd Met partner in januari 2010

heerlijk hotel

Robert
20-1-2009

nu voor de 5e keer in club-bamboo geweest, het is een fijn hotel dat een thaise uitstraling heeft, en een jungle tuin heeft zodat het lijkt of je midden in de natuur zit bij het zwembad, kamers zijn goed ingericht, vooral die van de gerenoveerde bungalows en de nieuwe appartementen, het eten is voortreffelijk (vooral de club-sandwich) en zeer voordelig, het personeel is zeer vriendelijk en proberen het je zoveel mogelijk naar je zin te maken, het ligt net buiten het (rumoerige) centrum en is binnen 5 minuten aan te rijden met een scooter of taxi of de gratis shuttle busje, kortom ,wij gaan hier zeker weer terug komen.

Gereisd Met vrienden in januari 2009
2008

echt een aanrader

kleinjan
8-12-2008

klein maar fijn resort , personeel zeer vriendelijk ,bed zeer hard maar toch goed geslapen alleen de badkamer , was matig vieze kitranden , maar toch een aanrader

Gereisd Met partner in december 2008

"Dit nooit meer"

martin
16-11-2008

Kamer rook muf en muren vol schimmel. onze kleding was heel vochtig... Badkuip vies,randen versleten,douchegordijn smerig. 1 klein kleerkast met deuren die bijna niet opengingen. Veel te weinig kasten om iets in te zetten,die waren overal dicht gemaakt. Hebben voor die prijs veel mooiere hotels gezien,zelfs goedkoper. Zwembad ook veel te klein en enkel s'morgens zon door de bomen... Ligging te ver van t'centrum...

Gereisd Met partner in november 2008

We zijn hier vorige maand voor een week op vakantie en het

Femke
24-2-2008

We zijn hier vorige maand voor een week op vakantie geweest en hebben het echt heerlijk gehad! het hotel is goed verzorgd, gezellig en intiem met een groene omgeving waar je voor of na het drukke patong kan relaxen..!het is niet zo'n groot resort waar honderden toeristen zitten. de kamers zijn sfeervol en goed schoon.. en alles is aanwezig. al met al een aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Bamboo Boutique Resort & Spa in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Bamboo Boutique Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.