Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°23°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Club Andaman Beach Resort voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Club Andaman Beach Resort in het Nederlands

Ben hier in de zomer van 2005 geweest, moet zeggen het is

Chris
31-1-2006

Ben hier in de zomer van 2005 geweest, moet zeggen het is een super hotel. Mooie zwembaden. De tuin is erg groot en je loopt vanuit de tuin naar de weg die steek je over en je zit op het strand. Kamers van het hotel zijn heel erg mooi en schoon. Kort om goed hotel.

Gereisd Anders in Tue Jan 31 2006 18:11:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Hotel heeft goede ligging

Jen
28-11-2005

Hotel heeft goede ligging. Op loopafstand naar centrum. Straat oversteken naar strand. Bungalows zijn wat verouderd. Geen luxe kamers, wel netjes. Alleen badkamer was niet zo netjes. (kamers in hoofdgebouw schijnen iets luzer te zijn) Veel kleine katjes op het terrein van het hotel. Ontbijt was super! Genoeg keuze voor 2 weken. Lunch/diner in hotel ook goed! Weinig animatie in hotel. Mooi zwembad en daaromheen een mooie,grote, groene tuin. Personeel was vriendelijk.

Gereisd Anders in Mon Nov 28 2005 12:36:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zijn hier geweest vanaf 15 okt tot 31 okt 2005 op het was

rp marton bakker
3-11-2005

zijn hier geweest vanaf 15 okt tot 31 okt 2005 op huwelijksreis. het was in een woord geweldig, ontvangst was grandioos heel de kamer en bed versierd met bloemen, personeel is top, ligging kan niet beter,tuin zwembad uitmuntend ,de bungalows zijn goed,ontbijt en diner is van uitstekende kwaliteit, kortom het was een schitterent hotel kijk er met veel plezier op terug .en in oktober is het de mooiste tijd om te gaan die paar kleine regen buitjes duren maar heel even ,daarna is het weer heerlijk, maar in deze tijd is alles heel mooi groen .

Gereisd Anders in november 2005

Ik ben hier in 1999 geweest , en zat toen in een bungalow

Aad
27-10-2005

Ik ben hier in 1999 geweest , en zat toen in een bungalow in de tropische tuin . Echt geweldig , lekker rustig maar toch dicht bij het strand en het centrum , verder goed eten en perfecte service echt een aanrader , je waant je als een koning !!

Gereisd Met partner in oktober 2001

Mijn vriend en ik zijn hier in de zomer van 2003 geweest

Marielle
2-6-2005

Mijn vriend en ik zijn hier in de zomer van 2003 geweest. Dit was net na het gedoe met SARS. Het was dan ook een stuk rustiger met toeristen dan normaal (volgens de bevolking), maar wij hebben ons prima vermaakt. Doordat er zo weinig toeristen waren, werden wij extra in de watten gelegd, wat absoluut geen probleem was. Het hotel was prima, mooie kamer, lekker eten, vriendelijk personeel, goede ligging. Al met al hebben wij een geweldige vakantie gehad en we zouden het zo weer overdoen.

Gereisd Anders in Thu Jun 02 2005 15:30:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel met een grote tuin/park

Joanna
22-4-2005

Mooi hotel met een grote tuin/park. Als je de straat oversteekt ben je op het strand. Zwembaden zijn prima. Maar de kamers wel wat aan de kleine kant. De bungalows waren oud, maar ze zijn aan het verbouwen/renoveren na de tsunami, dus die worden hopelijk beter. Er is ook een honeymoonsuite met jacussie op het terras/balkon. Ongeveer 10 minuten van Bangla Road aan de Noordkant van Patong.

Gereisd Anders in Fri Apr 22 2005 21:52:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldig hotel wij zijn er 3 weken geweest en dit is

Diana
4-4-2005

Een geweldig hotel wij zijn er 3 weken geweest en dit hotel is een topper. Ontbijt was super uitgebreid en de kamers ruim en erg schoon. Het hotel ligt centraal en de weg over en je bent bij het strand. Overigens ook een mooi zwembad. Dit hotel is een echte aanrader !!!

Gereisd Anders in april 2005

Wij zijn al voor de achtste keer in Club Andaman is er we

Leen van der Hoek
4-4-2005

Wij zijn al voor de achtste keer in Club Andaman geweest,het is er lekker rustig.Maar we hebben altijd een probleem om kamers naast elkaar te krijgen we gaan namelijk altijd met een ander stel. en vonden het prettig naast elkaar een kamer te hebben, maar dat gaat nooit goed ondanks bevestigingen, moeten we altijd wel een keer verhuizen. De kamer zij royaal en het eten is er ook goed!Verder zit je aan het eind van de boulevard, en 100 meter van het strand, en van het centrum waar van alles te beleven is. supper!!!

Gereisd Anders in april 2005

Zijn hier in de bouwvakvakantie van 1997 geweest

anneke
19-1-2005

Zijn hier in de bouwvakvakantie van 1997 geweest. Gigantische zwembaden in een prachtige tuin. Ruime hotelkamer (zonder balkon maar die hebben we niet gemist). Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en wanneer je s'middags een drankje aan de bar neemt staan er allerlei lekkere hapjes (gratis) voor de gasten klaar. Er is overdag animatie o.a. leren cocktails maken, fruit snijden etc. Maar alles op vrijwillige basis. Ruim opgezet hotel, zeer verzorgde indruk en je wordt bij wijze van spreke in de watten gelegd. Ligging net iets buiten de avonddrukte maar wel op ongeveer 5 minuten loopafstand. Al met al een toppertje!.

Gereisd Anders in januari 2005

Zijn hier geweest in de zomer van 2002

Pierre
3-1-2005

Zijn hier geweest in de zomer van 2002. Na 3 dgn Bangkok en een 4 daagse jungletocht hebben we hier onze strandvakantie doorgebracht. Hebben in dit land onze mooiste vakantie ooit doorgebracht. Club Andaman heeft hier zeker aan bij gedragen. Bij aankomst kregen we een cocktail en koude verfrissingsdoeken. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De ligging is zeer goed (strand wordt gescheiden door een weg en het centrum is 1 minuutje lopen). De zwembaden zijn groots. Dit maakt het minder vervelend dat het strand niet super fijn was. Het was prachtig mooi maar je werd constant lastig gevallen door allerlei verkopers en Het water was erg ondiep. Het eten was zéér uitgebreid en erg lekker. Kan het daarom niet anders beoordelen dan met tienen. Hoop echt, voor de vriendelijke bevolking dat het toerisme de draad oppakt.

Gereisd Anders in januari 2005

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Engels, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Andaman Beach Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Andaman Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.