Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag32°23°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Club Andaman Beach Resort voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Club Andaman Beach Resort in het Nederlands

Wij zijn van 8 December 2006 t/m 22 December 2006 in dit 2

Ingrid
31-1-2007

Wij zijn van 8 December 2006 t/m 22 December 2006 in dit hotel geweest. Het hotel is in één woord: PERFECT !!! Dit hotel is ook een aanrader als je daar wilt trouwen. Wij zijn daar op 14 December 2006 getrouwd en wij hoefden hier helemaal niks voor te doen, alles werd voor ons geregeld. Wij kregen voor 2 nachten, 3 dagen de bruidsuite er gratis bij, incl. ontbijt op bed. Het hotel zorgde voor professionele visasiste's, kapster, fotograaf, bloemen, eten en zelfs 5 monnikken die ons getrouwd hebben. Het personeel was oprecht vriendelijk, zelfs ons dochtertje van 4 jaar werd hier op handen gedragen. Dit jaar gaan wij zeker weer terug, want zo'n vakantie met dit super hotel krijg je echt nergens.

Gereisd Anders in januari 2007
2006

Zeer mooi hotel,mooie tuin,op loopafstand van de zee en en

John&Wilma
29-11-2006

Zeer mooi hotel,mooie tuin,op loopafstand van de zee en uitgaancentrum.vriendelijke mensen,mooie en goed verzorgde hotelkamer goed schoon.Het ochtend onbijt is zeer uitgebreid aleen het uit eten gaan sávonds isin het hotel duurder dan in het uitgaanscentrum. Wij hopen nog eens gauw terug te gaan naar dit hotel want het is ons zeer goed bevallen.wij zijn 28-07-2006 geweest.

Gereisd Anders in Wed Nov 29 2006 22:30:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super super super hotel lekker aan zee tuin heel groot

Dalyan en Margot
15-9-2006

Super super super hotel lekker aan zee tuin heel groot. Ontbijt goed en veel keus. Avond eten minder wel duur. Roomservice altijd goed lekker na 22:00 uur nog wat bestellen. Goedkoop. Je moet zeker even bij die rockcafe wat drinken en tosties eten heerlijk let wel op die barman dan gaaaaaa je lachen.

10 dagen geweest. en 4 dagen Bangkok ook geweldig. we gaan zeker weer terug

Gereisd Anders in september 2006

Was een super vakantie

jessicahctr
24-8-2006

Was een super vakantie. Onze 2de keer in Thailand. Wij hebben in een cottage gezeten van club andaman en het was erg goed. Zag er goed uit,wordt goed bijgehouden. Men is er ontzettend vriendelijk. Het eten is er goed en het is er schoon. Zeker een aanrader!!!

Gereisd Met partner in april 2006

Club Andaman een Super hotel goede kamers zowel in als in

Sjon
21-8-2006

Club Andaman een Super hotel goede kamers zowel in bungalows als in het Hotel zelf ik heb er voor de Tsunami 5 keer gewoond.Schitterende tuin en fijne medewerkers. Het ontbijt is superieur en goed verzorgt. Ik ben zowel via Bangkok als Singapore (stopover 4 nachten) geweest. Een echte aanrader. groetjes sjon

Gereisd Anders in augustus 2006

niet echt een geweldig hotel

Marloes
7-7-2006

niet echt een geweldig hotel. de kamers (in het hoofdgebouw) doen ziekenhuisachtig aan (totaal sfeerloos), en hebben geen balkon. badkamer is ook matig, ook geen thee/koffiezatfaciliteiten in de kamer, wat bij de meeste andere hotels wel is. zwembaden zijn ook matig (ook geen sfeer). ik zou zeker een ander hotel kiezen op phuket, bij voorkeur ook niet gelegen in patong, andere stranden (bv kata) zijn veel mooier, evenals accomodatie (voor hetzelfde geld). zou hier niet nog een keer naar toe gaan!

Gereisd Anders in juli 2006

Prachtig hotel met heel vriendelijk personeel, ontzettend

Yvonne de Winter-van Summeren
8-5-2006

Prachtig hotel met heel vriendelijk personeel, ontzettend lekker eten en prima service. Je waant je eigenlijk in een heel luxe land, terwijl het er erg armoedig is. Maar de toerist komt zeker niets te kort. Paton Beach vond ik wel erg druk, dus waarschijnlijk zou ik de volgende keer voor een rustigere locatie kiezen, bijvoorbeeld Kata Beach.

Gereisd Familie in mei 2006

zijn in april hier twee weken geweest, in een woord en idd

roos en ron
7-5-2006

zijn in april hier twee weken geweest, in een woord superrrrrrrrr,...mooi, verzorgd, schoon, vriendelijk,...enzenz,.. lekker ontbijtbufet,warm en koud! en idd die katjes, is keileuk,...( als je er van houd)boulevard oversteken en je zit aan de zee, wat alleen al een verhaal apart is, de mensen die daar de stoelen, drankjes enz verzorgen,...kortom...WE GAAN TERUG!

Gereisd Anders in mei 2006

zijn net terug zuchtttttttt,

roos en ron
21-4-2006

zijn net terug zuchtttttttt,....wil morgen zo weer!we zaten in een van de cottage's , lekker prive en toch alle voordelen van een hotel. vriendelijke personeel, en een super ontbijtbijffet. ligt aan het begin, of het einde van de boulevard.(tis maar hoe je het bekijkt) 's avonds alles binnen loopafstand in het bereik gewoon een cool hotel!

Gereisd Anders in april 2006

Wij zijn hier in januari 2006 geweest

Marion
14-2-2006

Wij zijn hier in januari 2006 geweest. Het is een schitterend hotel. Wat wij erg leuk vonden, zijn de kleine katjes die er "wonen". Ze krijgen eten van het hotelmanagement, en zijn erg aan mensen gewend. Als je zit te eten, kruipen ze zo in je tas! Dus als je van katten houdt, zit je hier goed! Maar anders ook; het is een zeer verzorgd complex en ligt in een prachtige tuin met een grote vijver en bruggetjes. Het ontbijtbuffet is goed; ruime keuze en het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd Anders in februari 2006

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Engels, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Andaman Beach Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Andaman Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.