Hotel Club Andaman Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Club Andaman Beach Resort voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Club Andaman Beach Resort

• 8kim03-08-2009

Leuk voor een keertje

Wij zijn in juli na een doorreis in thailand nog een weekje in Andaman geweest. Wij zijn zelf reisagenten dus keken er misschien ook weer een beetje anders tegenaan. Het hotel zag er mooi uit, goede ligging! Het personeel vonden wij aardig behalve bij de receptie, wij hoorde ook van de hostess en andere mensen dat het management niet echt heel klantvriendelijk is. Maar goed het mocht de pret niet drukken!! Wij zijn wel erg geschrokken van het sextoerisme.. we wisten dat het er was... maar zooooooooooo erg... Het is leuk om 3 dagen in Phuket te zitten maar zeker niet een hele strandvakantie als je ook houdt van zo nu en dan lekker uitgaan. Dan zou ik eerder voor een ander eilandje in Thailand kiezen.

Met vrienden

• 9Paul en Mieke Romanesko18-11-2008

Geweldig Hotel!

Wij hebben hier tezamen met mijn vrouw in vanaf 3 Oktober 2008 tot 17 Oktober 2008 verbleven in de Lotus Cottages. Deze zijn dichtbij ht hoofdgebouw, alsmede de onbijtruimte. Zeer vriendelijke mensen en een geweldige service gekregen, gedurend ons verblijf! Ook is het hotel zeer praktisch gelgen, vlakbij het strand, maar ook het uitgaansleven en restaurants, winkeltjes waren dichtbij.

• 10Wilma12-08-2008

Uitstekend!

Een super resort. Van alle gemakken voorzien. Ruime kamers en schoon. Wij kregen een schaal fruit als welkom en geregeld werden de bedden met bloemen versierd. Ontbijt was grandioos veel variatie. Personeel doet alles om het de gasten naar de zin te maken. Niets is teveel. Gunstige locatie dicht bij het strand, winkels en uitgaansgelegenheden. Voor ons zeker de volgende keer weer Club Andaman.

• 9Lenie16-09-2007

zijn net terug van thailand, club Andaman is een zeer mooi hotel, jammer van onze kamer als we s,ochtends wakker werden leek het heel erg mistig buiten, dat kwam door dat tegenover ons balkon een zijmuur was,ons halve balkon keek er op uit dat was een afgang, heel erg jammer ontbijt erg goed maar het servies de kopjes één grote afgang het was stapel servies zo uit het café van de jaren 60, en het was vies niet goed schoon, zwembad schitterend maar een vreselijke herrie elke dag van het voetbalveld ernaast, dat ging tot s,avonds door met een vreselijke presentator die alleen maar stond te gillen van begin tot eind , nee voor ons geen club andaman meer .........

• 8peter 01-09-2007

Wij zijn in dit hotel van 21-8 t/m 28-8 geweest. Het hotel en de cottages zijn geweldig. Wij hadden een cottage en hoorden inderdaad wel wat van het uitgaansleven maar vonden dat niet storend. De cottages zijn veel knusser dan de hotelkamers(waar we ook 1 nacht geslapen hebben). De ligging is geweldig, dicht bij het strand, de winkels en restaurants. De tuin is prachtig aangelegd met vijvers, planten en bomen. Het ontbijt was grandioos, enorm veel keus en het werd continue aangevuld. Mooie zwembaden en heel vriendelijk personeel.

• 10Kim01-08-2007

Superrrr hotel !!!! Mijn vriend en ik zijn hier van 10 tot 24 juli geweest voor onze huwelijksreis !!! Andaman deluxe kamer mooi versierd met bloemen, en met het overheerlijke eten prachtig uitzicht op de tuinen !! mooie zwembaden en supervriendelijk personeel! op 5 min van het mooiste stukje strand van Patong Beach tevens zeer centraal gelegen bij uitgaansmogelijkheden ! Kortom top huwelijksreis gehad !gewoon een kamer in het hotel boeken dan heb je een top vakantie ! Tot volgende jaar Thailand en Club Andaman

• 5Frans31-07-2007

Jammer dit was ons laatste hotel na een rondreis door Thailand. Dit was echt het slechtste resort. De cottage huisjes waren muf, gehorig, vuil, oud.Ga dus voor de hotelkamer met balkon, die zijn vernieuwd hebben we gehoord.Van de twee tennisbanen was er maar één bespeelbaar. Het ontbijt vonden we niet slecht maar een vreetschuur. Nergens hebben we personeel op laarzen in het restaurant gezien, hier dus wel. Personeel was wel vriendelijk, tuin is mooi. Zwembad goed en de ligging op 5 minuten lopen van het strand. Je ziet er veel, leuk of niet, het hoort ook bij Thailand !!!!!!!Onze kinderen vonden Phuket Patong geweldig.

• 10Berto31-05-2007

Hallo Nog bedankt voor de nieuwsbrief momenteel ben ik in de Andaman Club resort dat tenopzichte van voor de tsunami aanzienlijk verbeterd is het eten en de ligging is vrij rustig ondanks dat de tuin iets is verkleind door restaurants. Onze reisorganisatie vind ik een slechte vertegenwoordiging heeft. Vooral mensen die de Engelse taal niet machtig zijn dat is jammer. Ik heb na 10 dagen verblijf nog geen Nederlandse vertegenwoordigster gezien. Alles is op afspraak. Momenteel zit die reisleidster Nederland. En de vervanger is een thai die zich niet laat zien. Of per mobiel bereikbaar Mijn vodafoon vergeten aan te melden moet ik steeds via Nederland contact zoeken. aan dat alles kan het Hotel niets aan doen. Volgende keer andere toeroperator nemen voor thailand Vakanties

Alleenreizend

• 9roger en angelique27-04-2007

Ja een geweldig hotel,kort bij het centrum en de straat over en je bent op het strand. Het hotel heeft mooie kamers en het onbijt is zeer uitgebreid,personeel is er echt super vriendelijk en behulpzaam .Ook de kinderen worden hier erg verwend en bezig gehouden ze komen niets tekort. mooi zwebad en een prachtige tuin (park)Bij het zwembad kun je s'middags goed iets lekkers eten voor weinig geld (ongeveer 10.00 euro's voor twee personen en dan heb je er ook nog iets te drinken bij).In de omgeving kun je overal goed en goedkoop eten o.a. in k-hotel(duits),baan rim pa(thais),holidy-in(italiaans)en men kan ook goed in de kleine thaisse restaurants eten langs de straat bij het k-hotel.ook kun je vanuit phuket leuke uitstapjes maken.We gaan in de zomer voor de 7 de keer terug naar club andaman beach resort in patong beach, het hotel en omgeving zijn geweldig.

Anders

• 6Jeroen31-03-2007

Zeer gemengde gevoelens bij Andaman Beach Resort. Ja, mooi aangelegd. Ja, prima ontbijtbuffet. Maar verder totaal verziekt door het wanstaltige Patong Beach. De tuincottages bleken helemaal niet zo'n "oase van rust" als beschreven in de reisgids. Nadat de eerste nacht om 3 uur 's nachts het bed nog denderde van de housebeats, hebben we een hotelkamer geeist. Een bezoekende vriend uit Phuket - hotelmanager nota bene - werd toegang ontzegd, tenzij hij z'n paspoort inleverde en wij 1500 Baht betaalden. tax! "Ja meneer, dat doen alle hotels hier" Absurd en beledigend! Verder was het personeel onoprecht vriendelijk en zeldzaam nieuwsgierig. "Wat gaat u nu doen? Wie gaat u ontmoeten?" Patong en Andaman Resort: nooit meer!

Anders

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Engels, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats