Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°23°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Club Andaman Beach Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Club Andaman Beach Resort in het Nederlands

2007

Hallo Nog bedankt voor de nieuwsbrief momenteel ben ik in

Berto
31-5-2007

Hallo Nog bedankt voor de nieuwsbrief momenteel ben ik in de Andaman Club resort dat tenopzichte van voor de tsunami aanzienlijk verbeterd is het eten en de ligging is vrij rustig ondanks dat de tuin iets is verkleind door restaurants. Onze reisorganisatie vind ik een slechte vertegenwoordiging heeft. Vooral mensen die de Engelse taal niet machtig zijn dat is jammer. Ik heb na 10 dagen verblijf nog geen Nederlandse vertegenwoordigster gezien. Alles is op afspraak. Momenteel zit die reisleidster Nederland. En de vervanger is een thai die zich niet laat zien. Of per mobiel bereikbaar Mijn vodafoon vergeten aan te melden moet ik steeds via Nederland contact zoeken. aan dat alles kan het Hotel niets aan doen. Volgende keer andere toeroperator nemen voor thailand Vakanties

Gereisd Alleenreizend in mei 2007

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Engels, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Andaman Beach Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Andaman Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.