Hotel Club Andaman Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Club Andaman Beach Resort voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Club Andaman Beach Resort

• 9roger en angelique27-04-2007

Ja een geweldig hotel,kort bij het centrum en de straat over en je bent op het strand. Het hotel heeft mooie kamers en het onbijt is zeer uitgebreid,personeel is er echt super vriendelijk en behulpzaam .Ook de kinderen worden hier erg verwend en bezig gehouden ze komen niets tekort. mooi zwebad en een prachtige tuin (park)Bij het zwembad kun je s'middags goed iets lekkers eten voor weinig geld (ongeveer 10.00 euro's voor twee personen en dan heb je er ook nog iets te drinken bij).In de omgeving kun je overal goed en goedkoop eten o.a. in k-hotel(duits),baan rim pa(thais),holidy-in(italiaans)en men kan ook goed in de kleine thaisse restaurants eten langs de straat bij het k-hotel.ook kun je vanuit phuket leuke uitstapjes maken.We gaan in de zomer voor de 7 de keer terug naar club andaman beach resort in patong beach, het hotel en omgeving zijn geweldig.

• 6Jeroen31-03-2007

Zeer gemengde gevoelens bij Andaman Beach Resort. Ja, mooi aangelegd. Ja, prima ontbijtbuffet. Maar verder totaal verziekt door het wanstaltige Patong Beach. De tuincottages bleken helemaal niet zo'n "oase van rust" als beschreven in de reisgids. Nadat de eerste nacht om 3 uur 's nachts het bed nog denderde van de housebeats, hebben we een hotelkamer geeist. Een bezoekende vriend uit Phuket - hotelmanager nota bene - werd toegang ontzegd, tenzij hij z'n paspoort inleverde en wij 1500 Baht betaalden. tax! "Ja meneer, dat doen alle hotels hier" Absurd en beledigend! Verder was het personeel onoprecht vriendelijk en zeldzaam nieuwsgierig. "Wat gaat u nu doen? Wie gaat u ontmoeten?" Patong en Andaman Resort: nooit meer!

• 10Ingrid31-01-2007

Wij zijn van 8 December 2006 t/m 22 December 2006 in dit hotel geweest. Het hotel is in één woord: PERFECT !!! Dit hotel is ook een aanrader als je daar wilt trouwen. Wij zijn daar op 14 December 2006 getrouwd en wij hoefden hier helemaal niks voor te doen, alles werd voor ons geregeld. Wij kregen voor 2 nachten, 3 dagen de bruidsuite er gratis bij, incl. ontbijt op bed. Het hotel zorgde voor professionele visasiste's, kapster, fotograaf, bloemen, eten en zelfs 5 monnikken die ons getrouwd hebben. Het personeel was oprecht vriendelijk, zelfs ons dochtertje van 4 jaar werd hier op handen gedragen. Dit jaar gaan wij zeker weer terug, want zo'n vakantie met dit super hotel krijg je echt nergens.

• 10John&Wilma29-11-2006

Zeer mooi hotel,mooie tuin,op loopafstand van de zee en uitgaancentrum.vriendelijke mensen,mooie en goed verzorgde hotelkamer goed schoon.Het ochtend onbijt is zeer uitgebreid aleen het uit eten gaan sávonds isin het hotel duurder dan in het uitgaanscentrum. Wij hopen nog eens gauw terug te gaan naar dit hotel want het is ons zeer goed bevallen.wij zijn 28-07-2006 geweest.

• 10Dalyan en Margot15-09-2006

Super super super hotel lekker aan zee tuin heel groot. Ontbijt goed en veel keus. Avond eten minder wel duur. Roomservice altijd goed lekker na 22:00 uur nog wat bestellen. Goedkoop. Je moet zeker even bij die rockcafe wat drinken en tosties eten heerlijk let wel op die barman dan gaaaaaa je lachen.

10 dagen geweest. en 4 dagen Bangkok ook geweldig. we gaan zeker weer terug

• 9Sjon21-08-2006

Club Andaman een Super hotel goede kamers zowel in bungalows als in het Hotel zelf ik heb er voor de Tsunami 5 keer gewoond.Schitterende tuin en fijne medewerkers. Het ontbijt is superieur en goed verzorgt. Ik ben zowel via Bangkok als Singapore (stopover 4 nachten) geweest. Een echte aanrader. groetjes sjon

• 6Marloes07-07-2006

niet echt een geweldig hotel. de kamers (in het hoofdgebouw) doen ziekenhuisachtig aan (totaal sfeerloos), en hebben geen balkon. badkamer is ook matig, ook geen thee/koffiezatfaciliteiten in de kamer, wat bij de meeste andere hotels wel is. zwembaden zijn ook matig (ook geen sfeer). ik zou zeker een ander hotel kiezen op phuket, bij voorkeur ook niet gelegen in patong, andere stranden (bv kata) zijn veel mooier, evenals accomodatie (voor hetzelfde geld). zou hier niet nog een keer naar toe gaan!

• 8roos en ron07-05-2006

zijn in april hier twee weken geweest, in een woord superrrrrrrrr,...mooi, verzorgd, schoon, vriendelijk,...enzenz,.. lekker ontbijtbufet,warm en koud! en idd die katjes, is keileuk,...( als je er van houd)boulevard oversteken en je zit aan de zee, wat alleen al een verhaal apart is, de mensen die daar de stoelen, drankjes enz verzorgen,...kortom...WE GAAN TERUG!

• 8roos en ron21-04-2006

zijn net terug zuchtttttttt,....wil morgen zo weer!we zaten in een van de cottage's , lekker prive en toch alle voordelen van een hotel. vriendelijke personeel, en een super ontbijtbijffet. ligt aan het begin, of het einde van de boulevard.(tis maar hoe je het bekijkt) 's avonds alles binnen loopafstand in het bereik gewoon een cool hotel!

• 9Marion14-02-2006

Wij zijn hier in januari 2006 geweest. Het is een schitterend hotel. Wat wij erg leuk vonden, zijn de kleine katjes die er "wonen". Ze krijgen eten van het hotelmanagement, en zijn erg aan mensen gewend. Als je zit te eten, kruipen ze zo in je tas! Dus als je van katten houdt, zit je hier goed! Maar anders ook; het is een zeer verzorgd complex en ligt in een prachtige tuin met een grote vijver en bruggetjes. Het ontbijtbuffet is goed; ruime keuze en het personeel is erg vriendelijk.

0 tips over Hotel Club Andaman Beach Resort

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Engels, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats