Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag32°23°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Club Andaman Beach Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Club Andaman Beach Resort in het Nederlands

Mooi Hotel

Sillie
5-8-2011

Zeer mooi hotel, aan de rand van het bruisende leven van Patong beach. Mooie aangelegde tuin met zwembad. Goed ontbijt, goed eten. Door een weg gescheiden van het strand, alles aanwezig kapper, massage, kleermaker, fitness enz.

Gereisd Met vrienden in augustus 1996

Super tijd gehad!

Suzanne
12-5-2010

Net terug van een 10daagse trip naar dit hotel Verbleven in de cottages. Simpele maar goede kamers. Het enige nadeel was dat onze airco niet helemaal werkte zoals het moest, maar het was koel genoeg. Ontbijt zat inbegrepen en er was voor ieder wat wils. Leuke en schone zwembaden. Niets te merken van kapotte stoelen. Straat oversteken en je bent op het strand. Winkels en restaurants in overvloed. meteen vanuit het hotel, maar ook op een aantal minuten loopafstand. Weinig last van geluidsoverlast (ook van het naburige hotel)

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Goed hotel

Rob
28-3-2010

Half maart hebben we een week in Club Andaman verbleven. We zaten in het hotel, dus we hadden geen last van geluid. Verder heeft het hotel een mooie tuin, mooie zwembaden en goed restaurant. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ligging is perfect: 1 straat oversteken en je staat op het strand. Banglaroad is ongeveer 10 minuten lopen. De kamer zelf is oke, maar voor 3 personen wel wat aan de krappe kant.

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Leuk voor een keertje

kim
3-8-2009

Wij zijn in juli na een doorreis in thailand nog een weekje in Andaman geweest. Wij zijn zelf reisagenten dus keken er misschien ook weer een beetje anders tegenaan. Het hotel zag er mooi uit, goede ligging! Het personeel vonden wij aardig behalve bij de receptie, wij hoorde ook van de hostess en andere mensen dat het management niet echt heel klantvriendelijk is. Maar goed het mocht de pret niet drukken!! Wij zijn wel erg geschrokken van het sextoerisme.. we wisten dat het er was... maar zooooooooooo erg... Het is leuk om 3 dagen in Phuket te zitten maar zeker niet een hele strandvakantie als je ook houdt van zo nu en dan lekker uitgaan. Dan zou ik eerder voor een ander eilandje in Thailand kiezen.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Engels, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Andaman Beach Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Andaman Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.