Hotel Club Andaman Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Club Andaman Beach Resort voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Club Andaman Beach Resort

• 8P.Steemers19-08-2014

Lang geleden, maar wil zo weer terug

Prima luxe hotel, rustig gelegen met prachtig aangelegde tuin en fijn zwembad. Zeer vriendelijke bediening en keurig verzorgd.

• 7Petra19-03-2010

Leuk hotel, goede ligging in Patong

We zijn hier met 2 kleine kinderen 1,5 week geweest en hebben een leuke tijd gehad. De zwembaden zijn schitterend (het klopt wel dat een groot deel van de ligstoelen stuk zijn), de kinderclub is leuk voor de kinderen om even bij te komen.

We hadden een cottage geboekt, ruim maar eenvoudig. Prijs/kwaliteit verhouding klopt absoluut niet, het hotel is veel te duur voor wat je krijgt (zeker als je de luxe cottages of een suite boekt). De service is zeer beperkt voor een hotel in deze prijsklasse.

Het hotel zit aan het strand en binnen 10 minuten ben je op Bangla Road. Een groot nadeel van het hotel is dat Club Lime naast de cottages ligt, dus een rustige nacht kun je vergeten...

• 1E Plum-Dreissen09-09-2009

Waardeloos

We waren voor de vierde keer in dit resort en hadden voor een week geboekt. Bij aankomst bleek dat het hotel ahw dood was. De ontvangst was vergeleken met de vorige keren heel koeltjes. De luxe kamer was nog wel oke maar de stoelen bij het zwembad bijv waren stuk voor stuk niet meer te gebruiken. Omdat het zwemwater er ook niet al te fris uitzag zijn we na twee nachten vertokken.

0 tips over Hotel Club Andaman Beach Resort

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Engels, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats