Hotel Club Andaman Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Club Andaman Beach Resort voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Club Andaman Beach Resort

• 10Wilma12-08-2008

Uitstekend!

Een super resort. Van alle gemakken voorzien. Ruime kamers en schoon. Wij kregen een schaal fruit als welkom en geregeld werden de bedden met bloemen versierd. Ontbijt was grandioos veel variatie. Personeel doet alles om het de gasten naar de zin te maken. Niets is teveel. Gunstige locatie dicht bij het strand, winkels en uitgaansgelegenheden. Voor ons zeker de volgende keer weer Club Andaman.

• 9Lenie16-09-2007

zijn net terug van thailand, club Andaman is een zeer mooi hotel, jammer van onze kamer als we s,ochtends wakker werden leek het heel erg mistig buiten, dat kwam door dat tegenover ons balkon een zijmuur was,ons halve balkon keek er op uit dat was een afgang, heel erg jammer ontbijt erg goed maar het servies de kopjes één grote afgang het was stapel servies zo uit het café van de jaren 60, en het was vies niet goed schoon, zwembad schitterend maar een vreselijke herrie elke dag van het voetbalveld ernaast, dat ging tot s,avonds door met een vreselijke presentator die alleen maar stond te gillen van begin tot eind , nee voor ons geen club andaman meer .........

• 8peter 01-09-2007

Wij zijn in dit hotel van 21-8 t/m 28-8 geweest. Het hotel en de cottages zijn geweldig. Wij hadden een cottage en hoorden inderdaad wel wat van het uitgaansleven maar vonden dat niet storend. De cottages zijn veel knusser dan de hotelkamers(waar we ook 1 nacht geslapen hebben). De ligging is geweldig, dicht bij het strand, de winkels en restaurants. De tuin is prachtig aangelegd met vijvers, planten en bomen. Het ontbijt was grandioos, enorm veel keus en het werd continue aangevuld. Mooie zwembaden en heel vriendelijk personeel.

• 5Frans31-07-2007

Jammer dit was ons laatste hotel na een rondreis door Thailand. Dit was echt het slechtste resort. De cottage huisjes waren muf, gehorig, vuil, oud.Ga dus voor de hotelkamer met balkon, die zijn vernieuwd hebben we gehoord.Van de twee tennisbanen was er maar één bespeelbaar. Het ontbijt vonden we niet slecht maar een vreetschuur. Nergens hebben we personeel op laarzen in het restaurant gezien, hier dus wel. Personeel was wel vriendelijk, tuin is mooi. Zwembad goed en de ligging op 5 minuten lopen van het strand. Je ziet er veel, leuk of niet, het hoort ook bij Thailand !!!!!!!Onze kinderen vonden Phuket Patong geweldig.

• 9Yvonne de Winter-van Summeren08-05-2006

Prachtig hotel met heel vriendelijk personeel, ontzettend lekker eten en prima service. Je waant je eigenlijk in een heel luxe land, terwijl het er erg armoedig is. Maar de toerist komt zeker niets te kort. Paton Beach vond ik wel erg druk, dus waarschijnlijk zou ik de volgende keer voor een rustigere locatie kiezen, bijvoorbeeld Kata Beach.

0 tips over Hotel Club Andaman Beach Resort

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Engels, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats