Hotel Club Andaman Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Club Andaman Beach Resort voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Club Andaman Beach Resort

• 7Moezeltje03-06-2011

Fijn hotel

Wij sliepen in het hotel zelf; mooie en schone kamers. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De ligging van het hotel was erg gunstig t.ov. het strand. Al met al was dit een heerlijke en relaxte afsluiting na onze rondreis door Thailand.

• 8Gertrud10-05-2011

Prachtige tuin

Club Andaman is een mooi hotel met een prachtige tuin. Wij hebben geslapen in een villa in de tuin en dat is goed bevallen.

• 9Marc Jansen18-09-2009

Je krijgt echt waar voor je geld!

Prima hotel, fijne ligging. Erg aardige mensen! Iedereen is behulpzaam en je staat zo aan het strand!

• 9Annelie & Hilbert03-09-2009

Fantastisch Hotel!

Club Andaman Beach Resort in Phuket is echt een prachtig hotel waar je een geweldige vakantie zult beleven. Het hotel ziet er heel verzorgd uit, tuin wordt goed bijgehouden. Ook de kamers waren zeer schoon en werden elke dag opnieuw goed schoongemaakt. Het personeel was ontzettend vriendelijk, overal ook bij de receptie. Je wordt behandeld als een koning. Zwembad is ook heerlijk en ontbijt is top. Geen enkel slecht woord! Bovendien is Thailand sowieso een heerlijk en prachtig land om op vakantie te gaan! Patong is inderdaad toeristisch, maar naar mijn mening is dat juist gezellig. Veel restaurantjes, winkeltjes e.d. Als je in Patong komt moet je ook vooral veel excursies doen: Phi Phi Eiland, James Bond Eiland, op Safari, de Phuket Tour allemaal ontzettend leuk! Ook de dinnershow Phuket Fanta Sea is een aanrader. Ik wens iedereen die hier heen gaat een fantastische vakantie, maar dat zal zeker gaan lukken! Nog even het weer in augustus (regenseizoen): Top! Bijna geen regen gehad!

• 9Paul en Mieke Romanesko18-11-2008

Geweldig Hotel!

Wij hebben hier tezamen met mijn vrouw in vanaf 3 Oktober 2008 tot 17 Oktober 2008 verbleven in de Lotus Cottages. Deze zijn dichtbij ht hoofdgebouw, alsmede de onbijtruimte. Zeer vriendelijke mensen en een geweldige service gekregen, gedurend ons verblijf! Ook is het hotel zeer praktisch gelgen, vlakbij het strand, maar ook het uitgaansleven en restaurants, winkeltjes waren dichtbij.

• 10Kim01-08-2007

Superrrr hotel !!!! Mijn vriend en ik zijn hier van 10 tot 24 juli geweest voor onze huwelijksreis !!! Andaman deluxe kamer mooi versierd met bloemen, en met het overheerlijke eten prachtig uitzicht op de tuinen !! mooie zwembaden en supervriendelijk personeel! op 5 min van het mooiste stukje strand van Patong Beach tevens zeer centraal gelegen bij uitgaansmogelijkheden ! Kortom top huwelijksreis gehad !gewoon een kamer in het hotel boeken dan heb je een top vakantie ! Tot volgende jaar Thailand en Club Andaman

• 8jessicahctr24-08-2006

Was een super vakantie. Onze 2de keer in Thailand. Wij hebben in een cottage gezeten van club andaman en het was erg goed. Zag er goed uit,wordt goed bijgehouden. Men is er ontzettend vriendelijk. Het eten is er goed en het is er schoon. Zeker een aanrader!!!

• 9Aad27-10-2005

Ik ben hier in 1999 geweest , en zat toen in een bungalow in de tropische tuin . Echt geweldig , lekker rustig maar toch dicht bij het strand en het centrum , verder goed eten en perfecte service echt een aanrader , je waant je als een koning !!

0 tips over Hotel Club Andaman Beach Resort

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Engels, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats