Hotel Club Andaman Beach Resort

Hotel Club Andaman Beach Resort

8.3Fantastisch

Thailand, Phuket, Patong Beach

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Club Andaman Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

49 reviews over Hotel Club Andaman Beach Resort

• 8P.Steemers19-08-2014

Lang geleden, maar wil zo weer terug

Prima luxe hotel, rustig gelegen met prachtig aangelegde tuin en fijn zwembad. Zeer vriendelijke bediening en keurig verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in november 2006

• 9Sillie05-08-2011

Mooi Hotel

Zeer mooi hotel, aan de rand van het bruisende leven van Patong beach. Mooie aangelegde tuin met zwembad. Goed ontbijt, goed eten. Door een weg gescheiden van het strand, alles aanwezig kapper, massage, kleermaker, fitness enz.

Gereisd met vrienden in augustus 1996

• 7Moezeltje03-06-2011

Fijn hotel

Wij sliepen in het hotel zelf; mooie en schone kamers. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De ligging van het hotel was erg gunstig t.ov. het strand. Al met al was dit een heerlijke en relaxte afsluiting na onze rondreis door Thailand.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Gertrud10-05-2011

Prachtige tuin

Club Andaman is een mooi hotel met een prachtige tuin. Wij hebben geslapen in een villa in de tuin en dat is goed bevallen.

Gereisd met partner in juli 1992

• 8Suzanne12-05-2010

Super tijd gehad!

Net terug van een 10daagse trip naar dit hotel Verbleven in de cottages. Simpele maar goede kamers. Het enige nadeel was dat onze airco niet helemaal werkte zoals het moest, maar het was koel genoeg. Ontbijt zat inbegrepen en er was voor ieder wat wils. Leuke en schone zwembaden. Niets te merken van kapotte stoelen. Straat oversteken en je bent op het strand. Winkels en restaurants in overvloed. meteen vanuit het hotel, maar ook op een aantal minuten loopafstand. Weinig last van geluidsoverlast (ook van het naburige hotel)

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8Rob28-03-2010

Goed hotel

Half maart hebben we een week in Club Andaman verbleven. We zaten in het hotel, dus we hadden geen last van geluid. Verder heeft het hotel een mooie tuin, mooie zwembaden en goed restaurant. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ligging is perfect: 1 straat oversteken en je staat op het strand. Banglaroad is ongeveer 10 minuten lopen. De kamer zelf is oke, maar voor 3 personen wel wat aan de krappe kant.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 7Petra19-03-2010

Leuk hotel, goede ligging in Patong

We zijn hier met 2 kleine kinderen 1,5 week geweest en hebben een leuke tijd gehad. De zwembaden zijn schitterend (het klopt wel dat een groot deel van de ligstoelen stuk zijn), de kinderclub is leuk voor de kinderen om even bij te komen.

We hadden een cottage geboekt, ruim maar eenvoudig. Prijs/kwaliteit verhouding klopt absoluut niet, het hotel is veel te duur voor wat je krijgt (zeker als je de luxe cottages of een suite boekt). De service is zeer beperkt voor een hotel in deze prijsklasse.

Het hotel zit aan het strand en binnen 10 minuten ben je op Bangla Road. Een groot nadeel van het hotel is dat Club Lime naast de cottages ligt, dus een rustige nacht kun je vergeten...

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 9Marc Jansen18-09-2009

Je krijgt echt waar voor je geld!

Prima hotel, fijne ligging. Erg aardige mensen! Iedereen is behulpzaam en je staat zo aan het strand!

Gereisd met partner in september 2009

• 1E Plum-Dreissen09-09-2009

Waardeloos

We waren voor de vierde keer in dit resort en hadden voor een week geboekt. Bij aankomst bleek dat het hotel ahw dood was. De ontvangst was vergeleken met de vorige keren heel koeltjes. De luxe kamer was nog wel oke maar de stoelen bij het zwembad bijv waren stuk voor stuk niet meer te gebruiken. Omdat het zwemwater er ook niet al te fris uitzag zijn we na twee nachten vertokken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Annelie & Hilbert03-09-2009

Fantastisch Hotel!

Club Andaman Beach Resort in Phuket is echt een prachtig hotel waar je een geweldige vakantie zult beleven. Het hotel ziet er heel verzorgd uit, tuin wordt goed bijgehouden. Ook de kamers waren zeer schoon en werden elke dag opnieuw goed schoongemaakt. Het personeel was ontzettend vriendelijk, overal ook bij de receptie. Je wordt behandeld als een koning. Zwembad is ook heerlijk en ontbijt is top. Geen enkel slecht woord! Bovendien is Thailand sowieso een heerlijk en prachtig land om op vakantie te gaan! Patong is inderdaad toeristisch, maar naar mijn mening is dat juist gezellig. Veel restaurantjes, winkeltjes e.d. Als je in Patong komt moet je ook vooral veel excursies doen: Phi Phi Eiland, James Bond Eiland, op Safari, de Phuket Tour allemaal ontzettend leuk! Ook de dinnershow Phuket Fanta Sea is een aanrader. Ik wens iedereen die hier heen gaat een fantastische vakantie, maar dat zal zeker gaan lukken! Nog even het weer in augustus (regenseizoen): Top! Bijna geen regen gehad!

Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel Club Andaman Beach Resort info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Engels, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats