Hotel Burasari Resort

• Sauna

25 reviews over Hotel Burasari Resort

• 10Peggy Schoonejans13-02-2014

supper resort

Het burasari resort in patong is supper iedereen vriendelijk rustig aan het zwembad en veel groen goed gelegen kort aan het strand en het centrum gratis mini bar in de kamer en in het restaurant eet je lekker en goedkoop

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Mireille16-08-2012

Geweldig

Heel mooi hotel in Thaise stijl. Personeel heel vriendelijk en willen het zo goed mogelijk allemaal voor je doen. Wij waren met twee kinderen in de leeftijd van 16 en 18 jaar. Ontbijt heel uitgebreid voor elk wat wils!!! Restaurant heeft een goede kaart en lekker! Kamers zijn heel netjes. Ligt dichtbij het centrum, winkeltjes, strand. Het strand is minder, wij gingen meestal met een tuk tuk naar paradise beach super! Ondanks het regenseizoen hier....hebben we geen dag regen gehad. Dit hotel is echt een aanrader, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Mariska18-11-2010

mooi groen hotel

Erg mooi opgezet hotel met veel groen en erg schoon. Een rustige plek in het drukke Phuket. Vriendelijk personeel, begroeten je altijd en maken graag een praatje. In het bijbehorende restaurant kun je voor een leuke prijs heel lekker eten, elke avond was er muziek en dans. Ontbijt is trouwens ook prima, erg uitgebreid. De minibar is gratis en werd dagelijks weer bijgevuld. Bij het hotel zit nog een Spa waar je op de Thaise manier, met handen en voeten, gemaseerd kan worden. Een lekkere verse fruitshake in de bijbehorende juicy bar is ook een aanrader. Verder is Phuket leuk als je van strand, shoppen en uitgaan houdt. Phuket is dan ook erg toeristisch en druk. Je kunt bijv. niet rustig over de boulevard lopen want op elke vierkante meter staat een verkoper die je naar zijn/haar winkel wil lokken. De Thai zijn niet opdringerig maar 100 keer op een dag 'no thanks' is vermoeiend. Ze verkopen trouwens mooi spul voor weinig geld, wel onderhandelen, ze vragen minimaal het dubbele!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9jansen23-08-2010

prima hotel prima ligging

Het hotel heeft een prima ligging. Net even buiten de drukte maar toch ben je binnen een kwartier lopen bij het hele drukke maar ook wel gezellige centrum. Het hotel heeft een goed ontbijt. De kamer is schoon en ook netjes. De mini bar is gratis. Het zwembad is klein en niet praktisch. ER is ook weinig zon. Je kunt beter naar het strand gaan.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8jansen23-08-2010

prima hotel en prima ligging

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9JV16-06-2009

Prima plek om te verblijven

Gelegen net even buiten de (vréselijke) hectiek van Patong Beach ligt dit mooi ingerichte resort op 100 meter van het strand. Mooie kamers met prachtig balkon en enkele kamers grenzen direct aan het zwembad zodat je meteen vanuit je kamer het water in kan lopen. Vriendelijk personeel, erg behulpzaam, goed ontbijtbuffet met ruime keuze aan warme en koude gerechten.

Gereisd met partner in juni 2009

• 10Anneke en Walter31-03-2009

Mooi Boetiek hotel

Mooi Boetiek hotel, niet ver van de zee gelegen. Prachtig met al dat water en plantengroei. Wij hadden een kamer met zicht op een van de kleine zwembaden, zeer mooi ingericht. Er zijn zelfs kamers die uit komen op de zwembaden ( wel hogere prijsklasse ) Het eten is er prima, vriendelijk personeel. Een echte aanrader. We gaan zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Willem en Janneke22-02-2008

Vanuit druk BKK naar het rustiger Phuket. Burasari maakte op ons een prima indruk. Een heel gezellig hotel waar service hoog in het vaandel staat.Grappige opzet met al het groen in de gangen en het zwembad.Wat ons wel blijft verbazen is dat het personeel wat direct contact met de gasten heeft(bar,restaurant enz.) zo moeilijk Engels spreken.Niet hinderlijk overigens maar voor een inernationaal georienteerd hotel met veel engels sprekende gasten zou het makkelijker zijn. Verder TOP.

Gereisd met partner in februari 2008

• 9E. van Loon06-11-2007

het was een fantastische vakantie. wij hebben ons prima vermaakt, ondanks dat we toch iedere dag een regenbui hadden. een echte aanrader!!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8Marianne11-10-2007

Heel gezellig hotel. Fantastisch ingericht. Prima ontbijt maar veel te kleine kamers. Dat ene minpunt let mij niet terug te gaan heerlijke dagen gehad.

Gereisd met partner in oktober 2007

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaYouth Club (vanaf 14 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenInternationaal, Thais

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner