Hotel Banthai Beach Resort

Hotel Banthai Beach Resort

9Fenomenaal

Thailand, Phuket, Patong Beach

Op vakantie geweest naar Banthai Beach Resort?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Banthai Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna

11 reviews over Hotel Banthai Beach Resort

• 9Gija15-11-2015

Fantastisch hotel

Het was voor ons de derde keer Patong Beach, maar de eerste keer in dit hotel. Mooi en schoon hotel, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt, een rustige en toch prima ligging t.o.v. van het strand en uitgaansleven. Jammer dat de overheid het verhuur van ligbedden aan het strand verboden heeft. Nu moet je het doen met een verhoging van zand met een matrasje erop en een parasol. Wij hadden een mooie de luxe kamer op de begane grond en konden zo via ons terras en een paar stapstenen het zwembad in, dus zwemmen en zonnen deden we daar. De poolboy kwam dagelijks langs met verfrissingsdoekjes en versnaperingen zoals vers fruit en popcorn. Het strand gebruikten we hoofdzakelijk voor wandelingen.

Op het moment dat wij er waren was er in het hotel geen Nederlander te bekennen. Hoeft voor ons ook niet, die zien we thuis wel weer. Veel vriendelijke Aussies.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Alex01-09-2013

Oase van rust in Patong

Ban Thai Beach is een oase van rust midden in het zeer drukke Patong. Het hotel is van alle gemakken voorzien. Het ziet er zeer verzorgd uit en het is ontzettend schoon. Het hotel beschikt over drie zwembaden met elk een bar in het midden en meerdere bubbelbaden. Ook het ontbijt is goed. Het hotel heeft een aantal koks ter beschikking gesteld, die een omelet of een gebakken ei voor je kunnen maken. Zodra je het hotel verlaat is het even schrikken. De boulevard is een drukte van belang, met als hoogtepunt een KFC, Starbucks & McDonalds op elke straathoek. Het hotel is dan een uitstekende plek om je terug te trekken, maar het hotel had op een andere plek beter tot zijn recht gekomen. Enige minpuntje is dat het hotel overal geld aan wil verdienen; reserveringen bij restaurants alleen als ze commissie krijgen, wifi kost geld en de bijbehorende spa is ong. 5 tot 10x zo duur vergeleken met straattentjes. Verder kan je daar rekening mee houden en is het op en top genieten in Ban Thai!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9chris01-06-2013

Mooi modern hotel

Te midden van het drukke paton beach een oasevan rust, mooie propere kamers. Gratis wifi. Elk probleem wordt in de mate v h mogelijke meteen opgelost. Luide generator! Super ontbijt. Boek een swim up room, heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10loes boers24-04-2012

Echte aanrader!

Juist terug van Banthai Beach hotel. Kamers van alle gemakken voorzien. Badslippers, badjassen liggen al voor je klaar. De strandlakens worden op de kamer voor je omgeruild voor schone. Centrale bediening naast je bed doen alle lichten tegelijk doven. Een buitenrestaurant/terras met twee superorkesten (een van 9 personen!) met toegang voor niet hotelgasten en liggend aan straatzijde maakte dat we elke avond daar gezellig afsloten. Ook 2 keer aldaar erg lekker gegeten dus vol pension boeken is geen enkel risico. Heerlijke cocktails en erg vriendelijk personeel. De ligging is uitstekend; tegenover het strand, op loopafstand van de voor mij persoonlijk wat te drukke centrum, maar toch veilig want bij toegangsweg naar hotel staat bewaking.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9Fam. Oostwold17-08-2009

Mooi hotel

Kamers waren netjes en mooi ingericht. Hotel ligt op loopafstand van Bang La Road. Prijzen restaurants en bars zijn erg duur. 3 grote zwembaden. Mooi hotel.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9bart vermeersch23-05-2009

beste hotel waar we ooit geweest zijn

alles was top van het personeel tot de omgeving tot het eten

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Chantal19-02-2009

ga zeker nog een keer terug

Goed hotel voor een nog betaalbare prijs. Kamers netjes en ontbijt zeer uitgebreid, zoals noodles, vis, croissantjes, gebakken ei, pancakes, enzovoort. Perfecte ligging. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2009

• 8Shai & Kim16-09-2008

Iets meer dan standaard hotel

Direct in het centrum, op loopafstand van het srand( straat oversteken) zeer vriendelijk personeel. Verjaardag daar gevierd, met leuke extras. Mooie zwembaden, wifi aanwezig. Kamers zijn een beetje standaard, maar wel goed verzorgd. Wij hadden alleen last van veel mieren.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Jan de Graaf06-08-2008

Prima hotel

wij zijn 5 dagen in dit hotel geweest en dit is echt een prima hotel. De kamers zijn netjes en schoon. De ligging is echt super, als je de weg afloopt (200 meter) sta je direct in het centrum terwijl je hier 's avonds/ 's nachts niets van hoort. Het ontbijt is echt uitmuntend, zeer veel keuze en super verzorgd.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9anneke10-01-2008

Heerlijk hotel, midden in het centrum maar eenmaal op het terrein totaal geen last van de hektiek van Patong en waan je je echt in een resort. Had een deluxe kamer op de begane grond met een terasje, via staptegels door de tuin stond je zo aan het zwembad, ideaal. Modern ingericht hotel met open lobby en diverse bars (2 aan de beachroad en 1 in de lobbyruimte). Ontbijt is zeker zeer uitgebreid te noemen, vooral de smoothies waren erg lekker. Ook kan je hier zelf je eigen koffie zetten doormiddel van apparaten welke eerst de bonen malen, je kan zelf de sterkte instellen. 3 grote zwembaden, bij elk van de (3) gebouwen 1. Vriendelijk personeel, kortom een echte aanrader voor een interessante prijs.

Gereisd met partner in januari 2008

• WinkelsApotheek, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats