Hotel Andaman Beach Suites ***

Hotel Andaman Beach Suites ***

Hotel Andaman Beach Suites
Hotel Andaman Beach Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Andaman Beach Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Andaman Beach Suites in het Nederlands

We hebben een week verbleven in Andaman Beach Resort.Over het algemeen een goede indruk achtergelaten.Helaas eerste 2 nachten wel een overboeking waardoor we in een andere locatie (3 straten verder, en stukken minder mooi) moeten verblijven.Het personeel was in deze situatie niet super vriendelijk. Verder was de kamer prima, derde bed was niet top. Zwembad prima, entertainment minimaal.Tuin super mooi. Nabijgelegen strand was aardig, niet het mooiste wat ik ooit heb gezien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andaman Beach Suites in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andaman Beach Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Andaman Beach Suites scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.