Hotel Phuket Airport

Kleine hotelsWeer vandaag31°25°
Hotel Phuket Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Phuket Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Phuket Airport in het Nederlands

Prima Hotel

Birgit64
15-3-2014

Prima hotel,( zonder meer voor een late aankomst of vroeg vertrek). Hotel heeft een mooie tuin met zwembad, ruime kamer en badkamer. Winkel op ongeveer 50 meter ,ook eetgelegenheid. Het Strand met veel eetgelegenheden ongeveer op 1 km. Gratis vervoer van en naar het vliegveld.

Gereisd Met partner in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phuket Airport in Nai Yang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phuket Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.