Hotel Arahmas Resort & Spa

2008

Een prachtig hotel

dora vandesteene
30-1-2008

Een prachtig hotel. Zeer rustige ligging, op wandelafstand van het strand van Nai Yang Beach. De kamers zijn super en kraaknet. Eén nadeel : zandvliegjes!!! Deet meenemen!!!!! Ideaal hotel voor een rustige strandvakantie na een rondreis of na enkele dagen Bangkok.

Gereisd Met partner in januari 2008

zeer goed hotel rustig gelegen op 1O minuten van lokale en

ronny en linda
30-1-2008

zeer goed hotel rustig gelegen op 1O minuten van lokale restaurants Wij hadden half pension en hebben het ons niet beklaagd nooit een opleg moeten bijbetalen ook niet voor kreeft.Wij boekten met besttours.een aanrader voor wie van rust en lekker wil eten.

Gereisd Met partner in Wed Jan 30 2008 08:22:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arahmas Resort & Spa in Nai Yang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arahmas Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.