Hotel All Seasons Naiharn Phuket

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor All Seasons Naiharn Phuket voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel All Seasons Naiharn Phuket

• 9Johanna van Gennip17-03-2011

Zeer goed hotel, vriendelijk personeel.

Februari 2009 voor de eerste keer 2 weken en in november 2010 voor de tweede keer 2 weken in dit uitstekende hotel verbleven. In november 2010 vond het Nai Harn Beach Festival plaats en hebben we extra genoten van de activiteiten rondom dit festival dat voor de deur van het hotel was georganiseerd. Het hotel heeft vele faciliteiten en het personeel is zeer vriendelijk. Voor autohuur moet je in het naastgelegen hotel zijn en een brommer kun je huren bij een van de buren van het hotel. Niet alleen wat verder weg kun je vele dingen ondernemen maar ook in de nabijheid van het hotel is het een en ander te beleven en te zien. En niet te vergeten: snorkelen en duiken is zeer goed mogelijk, het strand ligt tegenover het hotel. In 2009 waren onderwater de gevolgen van de tsunami voor o.a. vegetatie en vis duidelijk merkbaar maar in 2010 was er weer een deel hersteld. Kortom een uitstekende omgeving, niet alleen om te relaxen maar ook om actief bezig te zijn. Dit jaar gaan we weer.

• 9michael kouwen 11-01-2009

Super hotel

super hotel ... lekker rustig gelegen en alles zag er netjes en verzorgd uit ...

• 0gillis callewaert08-10-2008

we zijn benieuwd

hallo wij zijn naar de sabanna geweest in 2007 toen was het super
    en nu 26/10/08 gaan we er terug zo te zien is er veel veranderd we zijn benieuwd wordt vervogt na 16/11 groetjes gillis callewaet knokke

• 9Petra enChris19-06-2008

Wij verbleven in het Sabana beach resort in Nai Harn in november 2007, schoone kamers, redelijke tuin, relax,uitgebreid ontbijt, per dag 4 gratis shuttel busjes naar andere badplaatsen, veel wandelmogelijkheden, het strand ligt in een baai, schoon en gezellig, eethuisjes om de hoek, bijna geen verkeer voor de deur, kortom een aanrader voor mensen die van rust houden, ook een aanrader voor kinderen.

• 9M.P. Tichelaar31-03-2008

Erg verzorgd en schoon resort. Gelegen aan een prachtig en rustig strand vergeleken met rest van Phuket.

• 7J. Stolz24-03-2008

In 2007 is dit hotel overgenomen door All Seasons. Hierdoor is er dus ook een verandering in de naam. en is alles pas vernieuwd. De foto´s in de gidsen zagen er redelijk uit. Echter bleek het nog veel mooier te zijn. Met een ruime standaard kamer met koelkast, koffie/, thee faciliteiten etc. waren we zeker tevreden. Een uitgebreid ontbijt en ook in de avond keuze uit een buffet of bij het Grill gedeelte. Het strand aan de overkant van de weg is heerlijk en niet al te druk en de restaurantjes in de buurt zijn zeer goed. Vooral NaiHarn Seafood! Indien je niet op een drukke plek wil zitten, zit je hier perfect. De drukte kan je makkelijk opzoeken met een scooter, tuktuks of met de pendelbus van het hotel. De massage salons in de buurt zijn heel goed en voordelig, maar die in het hotel is echt een bezoek waard!! Enige minpunt voor ons dat we een slang op de kamer hadden. Gelukkig kregen we direct een andere kamer. Voor mij is dit hotel meer dan 3 sterren waard!

• 7Sandra van der Zweep20-02-2008

Zijn net 1 week terug van het Sabana resort (heet nu all seasons) Een prima hotel goed verzorgd en op steen afstand van het strand en eettentjes waar je goed en goedkoop kunt eten.De mensen zijn er inderdaad heel vriendelijke en niet alleen in nai harn maar ook in andere plaatsen.Vindt het jammer van het zwerf vuil dat er ligt en dat niks aan de omgeving wordt gedaan anders zag het er een stuk mooier uit maar het strand is zeer schoon.Het is er inderdaad heel rustig leuk om sávonds naar patong of kata beach te gaan ktijg je een heel ander indruk.Komen misschien nog een keer terug wij hebben een fijne vakantie gehad.

• 8A.L.P. van Bree16-02-2008

Het Hotel heet niet meer Sabana resort maar nu Four sizion

• 7Jip31-12-2007

29-dec terug gekomen van een 17 daagse vakantie bij dit resort. Ligging prima 3 min lopen van een prachtig strand. s,Avonden inderdaad rustig,maar voor ons was dat prima. Servise was goed,vriendelijk personeel Kamer(deluxe)was ook goed. 2 min puntjes: 1 ontbijt was karig, 2 voortdurend rioleering stank,vooral bij de gewone garden huisjes

• 9Lex 17-12-2007

Sabana Beach Resort is 1 van de 2 resort op Nai Harn Beach. Ik verbleef daar 1 week vanaf 7 december 2007. Het resort is geheel gerenoveerd en is zeer sfeervol ingericht en beschikt over een bijzonder vriendelijke en zeer behulpzame staf. De tuinkamers zijn keurig en volledig ingericht met TV , koelkast,safe, WC en een schitterende douchecabine. Elke dag schone handdoeken en flesjes water. Het resort heeft een prachtig zwembad met ligstoelen en ligt pal tegenover een schitterende baai met een fraai strand. Het ontbijt is in buffetvorm en zeer uitgebreid. Dagelijks kun je kiezen uit 4 shuttlebusjes die je gratis naar andere plaatsen op Phuket vervoeren. Ik kom hier absoluut terug!

Anders

• Afstand tot strand150 m
        • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
        • Strand toegangGescheiden door straat
        • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
        • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
        • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
        • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
        • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
        • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats