Nai Harn Beach

Reviews over Nai Harn Beach

Nai Harn beach is het zuidelijkste strand van Phuket aan 2

Lex
    17-12-2007

Nai Harn beach is het zuidelijkste strand van Phuket gelegen aan een mooie baai met slechts 2 hotels. Omdat het zo afgelegen ligt is het er in verhouding erg rustig. Geen drukke boulevard maar een rotonde aan een doodlopende weg. Geen opdringerige verkopers maar 4 a 5 winkeltjes en 4 restaurants. Nadeel is wel dat er dus weinig keuze is en de prijzen daarom iets hoger liggen en de kwaliteit redelijk maar niet super is. s avonds is er niet of nauwelijks reuring.Het is een prima plek voor de rustzoeker en voor gezinnen met jonge kinderen. Voor de rest van Phuket ben je aangewezen op taxis of op excursies vanuit de hotels die in verhouding erg duur zijn. Sabana Beach Resort heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd Anders in Mon Dec 17 2007 15:44:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Nai Harn Beach scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews